Ford introduceert online documentaire

28 juni 2006, 17:03

Ford introduceert een wekelijkse online documentaire genaamd ‘Bold Moves – The Future of Ford’. Deze wekelijkse serie van elk 3-5 minuten, belicht de noodzaak van het huidige veranderingsproces dat momenteel gaande is binnen Ford en geeft een blik op de toekomst. Een vernieuwend initiatief waarmee Ford naast haar werknemers en de dealers, blijkbaar toch ook het ‘grote publiek’ wil bereiken.

De 1e aflevering staat inmiddels online. Gebruik de ‘scale-optie’ om de video in groot formaat te bekijken. Promotie van de films vindt plaats via Google (betaald) en via andere websites zoals die van CNN. De bezoekers van de speciale aktiesite FordBoldMoves.com kunnen de serie bekijken en commentaar leveren op stellingen.

Edwin Duys
Social Media & Online Markeitng Realist | Mede-oprichter Saristos bij Saristos

Dol op het bedrijfsmatig toepassen van online marketing en social media. Mede-oprichter en partner van Saristos, realisten in online marketing en social media. Mijn drijfveer is bedrijven te helpen om door middel van content marketing via social en digitale media gekwalificeerde potentiële klanten (leads) te genereren. Je kunt mij zakelijk volgen via Twitter en met mij connecten via LinkedIn

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!