Carnival of Marketingblogs

6 juni 2006, 13:37

Ik zou het bijna vergeten en inmiddels ben ik zo’n beetje de laatste die er over schrijft maar vandaag is de eerste Nederlandstalige Carnival of Marketingblogs met 17 deelnemers van start gegaan op Usarchy. Mijn bedoeling was om een inhoudlijk stuk aan te leveren maar uiteindelijk heb ik toch gekozen voor één van de beste online campagnes van de afgelopen maanden, de online actie van een boek.

Bekijk zeker ook de overige bijdragen, er zitten pareltjes tussen. Neem bijvoorbeeld de bijdrage van Bart de Waele van Netlash over conversie-architectuur. Zijn bijdrage sluit goed aan bij mijn presentatie tijdens de derde businessblog meeting afgelopen week.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

1 Reactie

    Bart

    Bedankt voor het compliment!


    6 juni 2006 om 14:48

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!