-
Zo creëer je energieke virtuele workshops die impact maken
Normaal gesproken doen we onze workshops altijd live met een groep van tien tot vijftien deelnemers van verschillende afdelingen van een organisatie. Maar dat ging hem dus niet worden deze keer. Tijd voor een online experiment, vonden we. Dat experiment werd een succes! In deze blog deel ik zeven tips zodat ook jij energieke virtuele sessies en workshops kunt verzorgen.
-
Is het tijd om Amazon in te ruilen?
De omzet van Amazon is gestegen naar 10.000 euro per seconde. In een grafiek beweegt die omzetlijn dus in de goede richting. Helaas geldt dat voor te veel bedrijven niet. Mooie week, houd anderhalve meter afstand en blijf vooral letten op mensen die hulp kunnen gebruiken!
-
Scoren met reclame, dat kun je écht niet alleen
Reclamemaker Herbert van Hoogdalem heeft de brandende ambitie om het vak te verrijken. Niet alleen met creatief werk, maar ook met een serie columns over reclamemaken, exclusief op Marketingfacts. Na de inleiding en de eerste column is het nu tijd voor deel 2: 'Je kunt het niet alleen.'
-
Coronacrisis
Zes succesfactoren voor een thuiswerkomgeving met positieve impact op jou
In een periode van slechts enkele weken werden we gedwongen om onze hele manier van werken aan te passen. Van kantoor naar thuis. Van kantoortuin naar keukentafel. Van luidbellende collega’s naar rondrennende kinderen. Ik wil mensen die thuiswerken, thuis zijn of thuiskomen, een hart onder de riem steken door het delen van succesfactoren en inspiratie voor een fijne (thuis)omgeving en om vanuit verbinding te werken.
-
Hou toch op met Zoom-bashen!
Zullen we stoppen met Zoom-bashing? Deze week weer een achterhaald artikel in de Volkskrant over het Ministerie van Defensie dat stopt met Zoom vanwege onder meer 'ZoomBombing'. Lees je in en weet dat dit al lang is opgelost.