Marketingfacts - Powered by NIMA
  • +
Marketingfacts
  • home
  • channels
    channels
  • topics
    topics
  • kennisbank
  • jobs
  • jaarboek
  • trainingen
    • +

channels

  • Advertising
  • Brand design
  • Brand management
  • Contentmarketing
  • Customer experience
  • Data analytics
  • Direct marketing
  • Innovatie
  • Loopbaan
  • Media
  • Search
  • Social media
  • Strategie

topics

  • B2B
  • Big data
  • Contentmarketing
  • Facebookmarketing
  • Marketing automation
  • Privacy
  • Psychologie
  • Storytelling
  • Wearables
  • Webcare
  •  
  •  
  •  

specials

  • De marketing to-do list 2018
  • Customer-centric design
  • Van data naar inzicht
  • Programmatic marketing
  • Non-profitmarketing
  • Conversational interfaces
  • Webcare & monitoring
  • Contentmarketing
  • Influencer marketing
  • Datamanagementplatformen
  • Mobile
  • Customer journey
  • Toekomst van betalen
  • Online Video
  • Marketing automation
  • Inloggen
  • Aanmelden

Zeeman

gerelateerde topics

  • reclame
  • effectiviteit
  • nima marketing day
  • blokker
  • viral friday

zeeman experts

  • Erwin Wijman
    Aantal blogs: 1
  • Luuk Ros SCP
    Aantal blogs: 1
  • Twinkle Magazine
    Aantal blogs: 1

vacatures

  • Allround redacteur (40 uur)

    Allround redacteur (40 uur)

  • Hoofdredacteur Twinkle (40 uur)

    Hoofdredacteur Twinkle (40 uur)

  • Content medewerker

    Content medewerker

  • Klik hier voor alle vacatures

volg Marketingfacts

@marketingfacts volgen
  • Merken, trends en de wilde waarheid van een rampjaar (I)

    Merken, trends en de wilde waarheid van een rampjaar (I)

    Terugblikken en voorspellen, het hoort bij het einde van het jaar. We kijken terug op de voorspellingen van afgelopen jaar: wat is er uitgekomen, wat niet? Hoe is het dit jaar gegaan qua marketing, retail en e-commerce van verschillende merken? Deel een!

    Lees verder »
    • Bas Vermond (Bas Vermond Communicatie & Journalistiek)
    • 15 december 2020
    • Strategie Brand management
      • 6890
      • 0
  • De merkstrategie van Zeeman is relevant voor marketeers

    De merkstrategie van Zeeman is relevant voor marketeers

    Caroline van Turennnout, verantwoordelijk voor de marketing, communicatie en e-commerce bij Zeeman is een van de topsprekers van de NIMA Marketing Week. Zij presenteert op woensdag 2 september om 13.30 uur in de Copraloods. Ik belde even kort met haar.

    Lees verder »
    • Sjaak Hoogkamer (MarketingTribune)
    • 22 juli 2020
    • Strategie
      • 7766
      • 1
  • Viral Friday 25/2019: Ed Sheeran voor Heinz en iedereen goed Zeeman-ondergoed

    Viral Friday 25/2019: Ed Sheeran voor Heinz en iedereen goed Zeeman-ondergoed

    Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met Mindshare, waarin de beste video's van afgelopen week worden belicht. Met deze week campagnes van Zeeman, OHRA, Heinz, Budweiser en Rimowa.

    Lees verder »
    • Luka van Rijn (Mindshare)
    • 21 juni 2019
    • Advertising
      • 9106
      • 0
  • De zeven marketinglessen van Zeeman: introducing #doeslef

    De zeven marketinglessen van Zeeman: introducing #doeslef

    Lef kan niet genoeg worden aangemoedigd, zeker in het marketingvak, waar conventionele campagnes de dienst uitmaken. Durf in marketing en reclame is letterlijk broodnodig voor elke marketeer, klein of groot, van een bekend of een onbekend merk. Lef en durf kunnen je merk redden. Kijk naar Sissy-Boy, CoolCat, Hudson’s Bay, Intertoys – ooit iets bijzonders van deze verzopen merken voorbij zien komen? Dan Zeeman. Een lesje in durf van een tot verzuipen gedoemde textielketen. Introducing de hashtag #doeslef.

    Lees verder »
    • Erwin Wijman (Erwin Wijman)
    • 18 april 2019
    • Advertising Contentmarketing E-commerce
      • 51788
      • 3
  • Verslag Effies-uitreiking 2018: “De Lampen zijn geiler”

    Verslag Effies-uitreiking 2018: “De Lampen zijn geiler”

    De Effies zijn een soort familiefeestje waarbij het kermen en kreunen van de verliezers minstens zo indrukwekkend is als het plezier over de winnaar. Marketing komt een eind, "maar het is geen wiskunde", stelde schrijver van hét nieuwe marketingcommunicatie-basisboek Gert Koot onlangs. Gouden Effie-winnaar Zeeman illustreerde voor een volle zaal dat de jury het aandurfde om een complete marketingstrategie te belonen wegens aangetoond effectief. Daar konden in ieder geval de meeste bezoekers 'van de klantzijde' uitstekend mee leven.

    Lees verder »
    • Luuk Ros (NIMA Nederlands Instituut voor Marketing)
    • 14 november 2018
    • Advertising
      • 7944
      • 2
  • Het redesign van Zeeman

    Het redesign van Zeeman

    E-commerce organisaties vertellen over hun nieuwe webwinkeldesign. Wat is er veranderd, vergeleken met de oude site? Wat zijn de verwachtingen? Was het geplande budget toereikend? En welke lessen heeft het project opgeleverd? Voor deze make-over sprak Twinkle met Jacques van der Bom, e-commerce manager van Zeeman.

    Lees verder »
    • Twinkle (BBP)
    • 20 december 2017
    • E-commerce
      • 13780
      • 0

Onderdelen

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • M! Statistieken
  • M! Opleidingen
  • M! Jaarboek

Over ons

  • Colofon
  • Blogger worden
  • Nieuws melden
  • Adverteren
  • Partners
  • Privacy & cookies
  • Disclaimer

Volg ons

RSS

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • Alle feeds

Nieuwsbrief

Partners

  • We are you
  • Copernica
  • gracious
  • Exonet
  • Upstream

copyright © 2002 - 2021 Marketingfacts. Creative Commons 3.0 License. | Developed by We are you