Marketingfacts - Powered by NIMA
  • +
Marketingfacts
  • home
  • channels
    channels
  • topics
    topics
  • kennisbank
  • jobs
  • jaarboek
  • trainingen
    • +

channels

  • Advertising
  • Brand design
  • Brand management
  • Contentmarketing
  • Customer experience
  • Data analytics
  • Direct marketing
  • Innovatie
  • Loopbaan
  • Media
  • Search
  • Social media
  • Strategie

topics

  • B2B
  • Big data
  • Contentmarketing
  • Facebookmarketing
  • Marketing automation
  • Privacy
  • Psychologie
  • Storytelling
  • Wearables
  • Webcare
  •  
  •  
  •  

specials

  • De marketing to-do list 2018
  • Customer-centric design
  • Van data naar inzicht
  • Programmatic marketing
  • Non-profitmarketing
  • Conversational interfaces
  • Webcare & monitoring
  • Contentmarketing
  • Influencer marketing
  • Datamanagementplatformen
  • Mobile
  • Customer journey
  • Toekomst van betalen
  • Online Video
  • Marketing automation
  • Inloggen
  • Aanmelden

Wehkamp

gerelateerde topics

  • bol.com
  • amazon
  • retail
  • online retail
  • coolblue

wehkamp experts

  • Tadek Solarz
    Aantal blogs: 3
  • Bas Vermond
    Aantal blogs: 2
  • Marthijn van Oostveen
    Aantal blogs: 1

vacatures

  • Allround redacteur (40 uur)

    Allround redacteur (40 uur)

  • Hoofdredacteur Twinkle (40 uur)

    Hoofdredacteur Twinkle (40 uur)

  • Content medewerker

    Content medewerker

  • Klik hier voor alle vacatures

volg Marketingfacts

@marketingfacts volgen
  • Merken, trends en de wilde waarheid van een rampjaar (II)

    Merken, trends en de wilde waarheid van een rampjaar (II)

    Terugblikken en voorspellen, het hoort bij het einde van het jaar. We kijken terug op de voorspellingen van afgelopen jaar: wat is er uitgekomen, wat niet? Hoe is het dit jaar gegaan qua marketing, retail en e-commerce van verschillende merken? Deel twee!

    Lees verder »
    • Bas Vermond (Bas Vermond Communicatie & Journalistiek)
    • 16 december 2020
    • Brand management
      • 5042
      • 0
  • Zo gaan Samsung, Bol.com en Wehkamp slimmer om met hun verpakkingen

    Zo gaan Samsung, Bol.com en Wehkamp slimmer om met hun verpakkingen

    Met het duurzaam verpakken van je producten neem je als bedrijf je maatschappelijke verantwoordelijkheid om de impact op het milieu te beperken. Belangrijk, want steeds meer consumenten verwachten van bedrijven dat zij hun CO2-voetafdruk verlagen.

    Lees verder »
    • Marthijn van Oostveen (Vendrig Packaging)
    • 9 juli 2020
    • Innovatie
      • 8782
      • 0
  • Hoe Bol.com en Wehkamp de komst van Amazon kunnen overleven

    Hoe Bol.com en Wehkamp de komst van Amazon kunnen overleven

    Kunnen de grote Nederlandse webwinkels de concurrentie met Amazon het hoofd bieden? Ja, door in te spelen op de zwakke plek van Amazon.

    Lees verder »
    • Maurits Kreijveld (Wisdomofthecrowd.nl)
    • 28 januari 2020
    • Strategie Brand management
      • 14502
      • 1
  • Amazon in Nederland en de gevolgen voor Bol.com, Wehkamp en Coolblue

    Amazon in Nederland en de gevolgen voor Bol.com, Wehkamp en Coolblue

    Amazon maakt werk van de Nederlandse markt, zo konden we vorige week lezen. Gelukkig raakt die ambitie niemand: de eindbazen van de grote online winkels en platformen zien geen gevaar. Zij geloven in hun eigen kracht. Maar hoe staat het eigenlijk met die eigen kracht? Wat zal het effect zijn van de Nederlandse Amazon op de online retail?

    Lees verder »
    • Tadek Solarz (CMG Nederland)
    • 21 januari 2020
    • Strategie
      • 35606
      • 8
  • Hoe online retail de boel bedondert

    Hoe online retail de boel bedondert

    Online retail blijft een businessmodel dat het maar niet waar kan maken. Topmensen fantaseren er maar wat op los, en goochelen, toveren en fabuleren over omzetgroei en winst is eerder normaal dan uitzonderlijk in deze branche. Het verdraaien van de waarheid vinden we inmiddels zo gewoon dat zelfs de journalistiek weinig moeite meer doet om de échte waarheid boven tafel te krijgen.

    Lees verder »
    • Tadek Solarz (CMG Nederland)
    • 13 januari 2020
    • Media Strategie
      • 12352
      • 2
  • Amazon in Nederland, Wehkamp stopt, Hema sluit winkels: de retail-voorspellingen voor 2020

    Amazon in Nederland, Wehkamp stopt, Hema sluit winkels: de retail-voorspellingen voor 2020

    Terugblikken en voorspellen, we worden er zo blij van. Vooral op de (bijna) laatste dag van het jaar! We kijken terug op voorspellingen van afgelopen jaar: wat is er uitgekomen, wat niet? En natuurlijk is er een vooruitblik. Wat staat er komend jaar te gebeuren in het land van marketing, retail en e-commerce?

    Lees verder »
    • Bas Vermond (Bas Vermond Communicatie & Journalistiek)
    • 30 december 2019
    • E-business E-commerce
      • 29370
      • 6
  • E-realisme bij Wehkamp: toch maar de focus op winstgevendheid

    E-realisme bij Wehkamp: toch maar de focus op winstgevendheid

    Wehkamp kondigt aan dat de focus wordt verlegd van groei naar winstgevendheid. Maar is dat iets nieuws? Het verhaal Wehkamp staat niet op zichzelf. Het staat voor veel verhalen in e-commerce. Het staat voor het geloof in een pot met goud, ergens aan het einde van een regenboog, gevoed door groei en het idee dat groei op de een of andere manier altijd zal leiden naar financieel succes. 

    Lees verder »
    • Tadek Solarz (CMG Nederland)
    • 16 december 2019
    • E-commerce
      • 13832
      • 2
  • Beste Wehkamp, kunnen we vrienden worden?

    Beste Wehkamp, kunnen we vrienden worden?

    Ook professionele organisaties hebben vrienden nodig, om gehoord, gezien, gewaardeerd en gesteund te worden. Wil je als bedrijf volgers, dan moet je socialer worden. Wil je fans, dan zinniger. Voor vrienden moet je menselijk zijn. Daarom: iedere twee weken een persoonlijke brief aan een bedrijf of instantie, om hun marketing en non-verbale communicatie te spiegelen aan sociaal en menselijk gedrag. Deze keer de vraag aan Wehkamp: kunnen we vrienden worden?

    Lees verder »
    • Diederick Janssens (Love Brand Basics)
    • 24 januari 2019
    • Contentmarketing Customer experience
      • 11452
      • 2

Onderdelen

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • M! Statistieken
  • M! Opleidingen
  • M! Jaarboek

Over ons

  • Colofon
  • Blogger worden
  • Nieuws melden
  • Adverteren
  • Partners
  • Privacy & cookies
  • Disclaimer

Volg ons

RSS

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • Alle feeds

Nieuwsbrief

Partners

  • We are you
  • Copernica
  • gracious
  • Exonet
  • Upstream

copyright © 2002 - 2021 Marketingfacts. Creative Commons 3.0 License. | Developed by We are you