Marketingfacts - Powered by NIMA
  • +
Marketingfacts
  • home
  • channels
    channels
  • topics
    topics
  • kennisbank
  • jobs
  • jaarboek
  • trainingen
    • +

channels

  • Advertising
  • Brand design
  • Brand management
  • Contentmarketing
  • Customer experience
  • Data analytics
  • Direct marketing
  • Innovatie
  • Loopbaan
  • Media
  • Search
  • Social media
  • Strategie

topics

  • B2B
  • Big data
  • Contentmarketing
  • Facebookmarketing
  • Marketing automation
  • Privacy
  • Psychologie
  • Storytelling
  • Wearables
  • Webcare
  •  
  •  
  •  

specials

  • De marketing to-do list 2018
  • Customer-centric design
  • Van data naar inzicht
  • Programmatic marketing
  • Non-profitmarketing
  • Conversational interfaces
  • Webcare & monitoring
  • Contentmarketing
  • Influencer marketing
  • Datamanagementplatformen
  • Mobile
  • Customer journey
  • Toekomst van betalen
  • Online Video
  • Marketing automation
  • Inloggen
  • Aanmelden

Websitestructuur

gerelateerde topics

  • website
  • redesign
  • seo
  • website migratie
  • evolutionary site redesign

websitestructuur experts

  • Marc Thierrij
    Aantal blogs: 1
  • Judith Damveld
    Aantal blogs: 1
  • Jasper van Gils
    Aantal blogs: 1

vacatures

  • Contentmarketeer/Tekstschrijver

    Contentmarketeer/Tekstschrijver

  • Directeur Citymarketing

    Directeur Citymarketing

  • Online Marketing Specialist

    Online Marketing Specialist

  • Klik hier voor alle vacatures

volg Marketingfacts

@marketingfacts volgen
  • Van een oude site naar een nieuwe site: tips én valkuilen

    Van een oude site naar een nieuwe site: tips én valkuilen

    Overweeg jij om voor jouw organisatie een grote, bestaande website met meer dan honderd pagina’s te vervangen door een nieuwe website? Wij deden het. Bijna alles ging op de schop. Onze lessen en valkuilen in elf tips.

    Lees verder »
    • Judith Damveld (KroeseWevers)
    • 25 mei 2020
    • Direct marketing Media Innovatie Strategie
      • 9348
      • 0
  • Evolutionary Site Redesign is beter alternatief voor nieuw website-design

    Evolutionary Site Redesign is beter alternatief voor nieuw website-design

    Wanneer de verwachtingen en resultaten van een website achterblijven, kan dit vele redenen hebben. Maar op de een of andere manier leeft vaak de overtuiging dat het design de belangrijkste oorzaak is van achterliggende resultaten. De oplossing lijkt dan ook vaak eenvoudig: een nieuw design voor je website. Toch blijven resultaten na een redesign vaak uit. Een evolutionaire aanpak is de oplossing: Evolutionary Site Redesign.

    Lees verder »
    • Jasper van Gils (Digital Growth Agency)
    • 23 augustus 2019
    • Brand design Innovatie
      • 6112
      • 0
  • Hoe het herontwerpen van je website de SEO kan verpesten

    Hoe het herontwerpen van je website de SEO kan verpesten

    Trends, de wensen van de klant, een andere koers: tal van zaken zorgen ervoor dat je zo af en toe je website moet herontwerpen. Vaak een hele klus, maar een essentieel onderdeel van veel marketingcampagnes. Er kunnen genoeg problemen ontstaan bij het redesign, die vooral te maken hebben met het indexeerbaar maken van de testomgeving, het niet goed overzetten van de website of het doorvoeren van grote wijzigingen aan de structuur.

    Lees verder »
    • Pim Broekstra (Sam Online Marketing)
    • 6 november 2018
    • Search Innovatie
      • 13180
      • 2
  • Een groenere website met Marie Kondo

    Een groenere website met Marie Kondo

    De Japanse Marie Kondo werd wereldberoemd als Queen of Organizing. Haar opruimstrategie, bekend als de 'KonMari-methode': bewaar slechts waar je blij van wordt. Dat minimaliseren, daar kun je als webmaster nog wat van leren. Duidelijke, beknopte, eenvoudige en lichte websites zijn namelijk beter voor je bezoekers én beter voor het milieu. Hoe gaan sustainable en user centered webdesign samen met Kondo?

    Lees verder »
    • Anniek de Hoop (Heers)
    • 23 augustus 2018
    • Brand design Innovatie
      • 11638
      • 2
  • Wat migratie van subdomeinen naar subfolders betekent voor SEO-resultaten

    Wat migratie van subdomeinen naar subfolders betekent voor SEO-resultaten

    De discussie binnen SEO of je moet werken met subdomeinen (domein.website.nl) of subfolders (website.nl/subfolder/) wordt al vele jaren gevoerd. Vanuit SEO-oogpunt wordt vaak de voorkeur gegeven aan subfolders, omdat alle autoriteit van het hoofddomein dan beter verdeeld wordt over de onderliggende pagina’s. Subdomeinen worden door zoekmachines als aparte websites gezien en moeten elk hun eigen autoriteit opbouwen. Maar wat nu als een website al gebruik maakt van meerdere subdomeinen: is het dan de moeite om deze te migreren naar subfolders op het hoofddomein?

    Lees verder »
    • Marc Thierrij (Maxlead)
    • 16 augustus 2018
    • Search
      • 16172
      • 5

Onderdelen

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • M! Statistieken
  • M! Opleidingen
  • M! Jaarboek

Over ons

  • Colofon
  • Blogger worden
  • Nieuws melden
  • Adverteren
  • Partners
  • Privacy & cookies
  • Disclaimer

Volg ons

RSS

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • Alle feeds

Nieuwsbrief

Partners

  • We are you
  • Copernica
  • gracious
  • Exonet
  • Upstream

copyright © 2002 - 2021 Marketingfacts. Creative Commons 3.0 License. | Developed by We are you