Marketingfacts - Powered by NIMA
  • +
Marketingfacts
  • home
  • channels
    channels
  • topics
    topics
  • kennisbank
  • jobs
  • jaarboek
  • trainingen
    • +

channels

  • Advertising
  • Brand design
  • Brand management
  • Contentmarketing
  • Customer experience
  • Data analytics
  • Direct marketing
  • Innovatie
  • Loopbaan
  • Media
  • Search
  • Social media
  • Strategie

topics

  • B2B
  • Big data
  • Contentmarketing
  • Facebookmarketing
  • Marketing automation
  • Privacy
  • Psychologie
  • Storytelling
  • Wearables
  • Webcare
  •  
  •  
  •  

specials

  • De marketing to-do list 2018
  • Customer-centric design
  • Van data naar inzicht
  • Programmatic marketing
  • Non-profitmarketing
  • Conversational interfaces
  • Webcare & monitoring
  • Contentmarketing
  • Influencer marketing
  • Datamanagementplatformen
  • Mobile
  • Customer journey
  • Toekomst van betalen
  • Online Video
  • Marketing automation
  • Inloggen
  • Aanmelden

Waarde

gerelateerde topics

  • waardecreatie
  • waardestrategie
  • strategie
  • beleveniseconomie
  • 2019

waarde experts

  • Lotte Cornelissen
    Aantal blogs: 1
  • Kristian Esser
    Aantal blogs: 1
  • Evert Vols
    Aantal blogs: 1

vacatures

  • Contentspecialist

    Contentspecialist

  • Webredacteur - specialisatie Beeld en Video

    Webredacteur - specialisatie Beeld en Video

  • CRM consultant

    CRM consultant

  • Klik hier voor alle vacatures

volg Marketingfacts

@marketingfacts volgen
  • Meer grip op technologie met dit model

    Meer grip op technologie met dit model

    Technologie blijft iets ongrijpbaars, en als we denken aan technologie in de toekomst, brengt dat vaak ook een vleugje angst met zich mee. Willen we wel afhankelijk zijn van technologie? Toch is technologie ook de oplossing voor de Grote Problemen van de wereld: klimaat, energie, voedsel en overbevolking staan hoog op de agenda. Om te zorgen dat technologie de oplossing kan zijn, moeten we het ook goed begrijpen. Begrip komt met meten en beoordelen, en daar is nu een model voor.

    Lees verder »
    • Kristian Esser (Mr.Harder)
    • 6 november 2019
    • Innovatie
      • 4222
      • 0
  • Iedereen is een marketeer!

    Iedereen is een marketeer!

    Waar kun je in de huidige tijd nog je onderscheidend vermogen mee creëren en tegelijk waarde toevoegen voor je klanten? Iedereen in je organisatie is eigenlijk een marketeer: een marketeer die op zijn of haar eigen manier invloed heeft op de klantbeleving en daarmee waarde kan genereren. Hoe? Met beleving.

    Lees verder »
    • Evert Vols (Buro Improof)
    • 24 oktober 2019
    • Contentmarketing
      • 8278
      • 0
  • Kun jij iets verzinnen dat waardevol is?

    Kun jij iets verzinnen dat waardevol is?

    Er staat een spotlight op het marketingvak. Marketing wordt geassocieerd met het aanzetten tot consumentisme en verspilling. Met het vertellen van onwaarheden. Marketing zelf zou maar onzin zijn. Marketing wordt niet zelden op één hoop gegooid met reclame. Maar marketing gaat in de kern niet om geld of commercie. Marketing gaat over waardecreatie. Kun je iets bedenken dat echt waardevol is?

    Lees verder »
    • Tadek Solarz (CMG Nederland)
    • 23 oktober 2019
    • Contentmarketing
      • 8172
      • 0
  • Hoe eenvoud tot waarde kan leiden

    Hoe eenvoud tot waarde kan leiden

    Welke boeken zijn interessant of relevant en wat vinden ervaren marketingprofessionals ervan? NIMA Register Marketeers recenseren de meest uiteenlopende marketing-gerelateerde boeken. Deze keer: 'Waardevolle eenvoud' van Bart Schouten.

    Lees verder »
    • NIMA Register Marketeers (NIMA)
    • 25 januari 2019
    • Brand design Marketingfacts
      • 5362
      • 0
  • Marketing moet in 2019 terug naar de basis

    Marketing moet in 2019 terug naar de basis

    Het is tijd om vooruit te kijken. En als het dan ergens over mag gaan in 2019 is het: terug naar de basis. Laten we weer moeite doen om te begrijpen wat klanten bedoelen of van ons vragen. Laten we zorgen dat we de aansluiting vinden. Duurzaam, dus voor de langere termijn, voor zover dat mogelijk is. Door waarde te bieden, hoe dan ook.

    Lees verder »
    • Roel Stavorinus (MELVINDAY)
    • 31 december 2018
    • Contentmarketing Customer experience Brand design
      • 21632
      • 0
  • Een experimentatieprogramma voor elke bedrijfsstrategie

    Een experimentatieprogramma voor elke bedrijfsstrategie

    Starten we met het ontwikkelen van een nieuwe dienst? Gaan we een app maken om klanten aan ons te binden? Willen we het oude product verbeteren of een nieuwe ontwikkelen? Om tot keuzes te komen maken organisaties steeds meer gebruik van data en experimenten. Aannames worden getoetst en de opgedane inzichten worden gebruikt als begeleiding bij keuzemomenten. De focus van deze experimentatieprogramma’s ligt vaak op groei, namelijk het genereren van zoveel mogelijk extra transacties. Het inzetten van experimenten en de waarde die het oplevert kan echter veel breder toegepast worden en vormt een rode draad binnen al je marketing- en businessdevelopment-activiteiten.

    Lees verder »
    • Lotte Cornelissen (Online Dialogue)
    • 18 december 2018
    • Contentmarketing
      • 7246
      • 0

Onderdelen

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • M! Statistieken
  • M! Opleidingen
  • M! Jaarboek

Over ons

  • Colofon
  • Blogger worden
  • Nieuws melden
  • Adverteren
  • Partners
  • Privacy & cookies
  • Disclaimer

Volg ons

RSS

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • Alle feeds

Nieuwsbrief

Partners

  • We are you
  • Copernica
  • gracious
  • Exonet
  • Upstream

copyright © 2002 - 2021 Marketingfacts. Creative Commons 3.0 License. | Developed by We are you