-
Featured snippets: waarom willen we ze en hoe targeten we ze?
Sinds de introductie van featured snippets is Google flink aan het experimenteren en wordt het assortiment steeds uitgebreider. De opkomst van voice search speelt daar een belangrijke rol in. Voor SEO-specialisten biedt het een kans om pagina’s die an sich niet goed ranken, toch bovenaan de zoekresultaten te krijgen, zonder al te veel moeite te doen. Maar hoe genereer je nu zo’n rang0-positie en wat is je marktaandeel als je er één hebt gescoord?
-
Hospitality en het dilemma van technologie
Hospitality met een vleugje technologie: dé twee zaken die binnen de hotellerie lijnrecht tegenover elkaar lijken te staan. "We werken met ménsen. Het gaat om contact, om gevoel!", riep Erik-Jan Ginjaar eerder nog gepikeerd. Door zijn ontmoeting met Michiel – de medewerker van 'bits & bites' die dankzij AI in staat is om nagenoeg het volledige reserveringsproces uit te voeren – is de algemeen directeur van Postillion Hotels 180 graden gedraaid in zijn overtuiging. "We sprongen het diepe in en startten met iets waarvan we dachten het niet mogelijk was."