Marketingfacts - Powered by NIMA
  • +
Marketingfacts
  • home
  • channels
    channels
  • topics
    topics
  • kennisbank
  • jobs
  • jaarboek
  • trainingen
    • +

channels

  • Advertising
  • Brand design
  • Brand management
  • Contentmarketing
  • Customer experience
  • Data analytics
  • Direct marketing
  • Innovatie
  • Loopbaan
  • Media
  • Search
  • Social media
  • Strategie

topics

  • B2B
  • Big data
  • Contentmarketing
  • Facebookmarketing
  • Marketing automation
  • Privacy
  • Psychologie
  • Storytelling
  • Wearables
  • Webcare
  •  
  •  
  •  

specials

  • De marketing to-do list 2018
  • Customer-centric design
  • Van data naar inzicht
  • Programmatic marketing
  • Non-profitmarketing
  • Conversational interfaces
  • Webcare & monitoring
  • Contentmarketing
  • Influencer marketing
  • Datamanagementplatformen
  • Mobile
  • Customer journey
  • Toekomst van betalen
  • Online Video
  • Marketing automation
  • Inloggen
  • Aanmelden

Vloggen

gerelateerde topics

  • youtube
  • videocontent
  • telfort
  • video
  • tips

vloggen experts

  • Saskia van der Hilst-Tilmans
    Aantal blogs: 1
  • Jaap van Zessen
    Aantal blogs: 1
  • David Brinks
    Aantal blogs: 1

vacatures

  • Contentmarketeer/Tekstschrijver

    Contentmarketeer/Tekstschrijver

  • Directeur Citymarketing

    Directeur Citymarketing

  • Online Marketing Specialist

    Online Marketing Specialist

  • Klik hier voor alle vacatures

volg Marketingfacts

@marketingfacts volgen
  • Zeven tips voor een perfecte imperfecte vlog

    Zeven tips voor een perfecte imperfecte vlog

    Perfectionisme kan doodvermoeiend zijn. Zeker nu de lat op alle vlakken hoog lijkt te liggen: succesvol afstuderen, een glanzende carrière, een gelukkig gezin, veel reizen, feesten en dat allemaal vooral laten zien. Wie door Instagram, Facebook of LinkedIn scrolt, ziet het allemaal voorbijkomen. Dus waar blijf jij met je goednieuws-show?

    Lees verder »
    • Saskia van der Hilst-Tilmans (SimplySas)
    • 31 januari 2020
    • Social media Contentmarketing
      • 9902
      • 3
  • Podcast: Roel Maalderink en de ratrace om het YouTube-algoritme

    Podcast: Roel Maalderink en de ratrace om het YouTube-algoritme

    Roel Maalderink is niet het stereotype YouTuber zoals prankers, gamers, paardenliefhebbers, beautyfanaten of Fifa'ers. Toch worden zijn video’s goed bekeken en Alexander Klöpping noemde hem onlangs zelfs "een national treasure". Maalderink is te gast in De Social Podcast om te vertellen hoe het is om een YouTube-kanaal succesvol te onderhouden.

    Lees verder »
    • Jaap van Zessen (AD.nl)
    • 29 juni 2019
    • Advertising Media
      • 7772
      • 0
  • 28 redenen om met video-marketing te starten in 2018

    28 redenen om met video-marketing te starten in 2018

    Contentmarketing is de beste manier om traffic te genereren naar je website of webshop. Het trekken en binden van de bezoeker door middel van relevante content creëert een blijvende band. Een band waarbij de bezoeker terugkeert. Zo veranderlijk als de mens is, zo veranderlijk is de marketing. Een bezoeker blijft altijd op zoek naar de beste informatie. Tot voor kort was bloggen nog de beste manier om traffic te genereren, maar inmiddels beantwoordt video-marketing de behoefte van de consument het beste. Deze 28 statistieken laten zien wat precies de meerwaarde is van video.

    Lees verder »
    • Bas Janssen (Creative CT - Growth Driven E-commerce)
    • 27 februari 2018
    • Media
      • 77386
      • 15
  • Online nieuwsconsumptie als hedendaags fenomeen - en hoe organisaties daarop inspelen

    Online nieuwsconsumptie als hedendaags fenomeen - en hoe organisaties daarop inspelen

    Afgelopen dinsdag vond de vierde editie plaats van DYTG Industry (DYTG staat voor Dutch YouTube Gathering), het zakelijke online-video-event van Nederland. Een dag gevuld met youtubers, vloggers en mensen uit het vak en het bedrijfsleven. Een ding werd duidelijk: wij - maar vooral jongeren - kijken nieuws en content waar en wanneer we willen, via verschillende social middelen, overal en altijd. Tijdens het event gaven meerdere mensen en organisaties aan hoe zij inspelen op dit fenomeen.

    Lees verder »
    • Annika Visser (Buro Marktzicht)
    • 10 maart 2017
    • Media
      • 9033
      • 0
  • ReclameReview: Telfort (vlog ex-miljonair Hans)

    ReclameReview: Telfort (vlog ex-miljonair Hans)

    Tja, als je tegenwoordig een groot publiek wilt bereiken, dan moet je vloggen! Daarom is ex-miljonair Hans namens Telfort ook begonnen met een vlog. In de eerste editie maakt hij een low-budget thuisbioscoop.

    Lees verder »
    • David Brinks (Hardcopy)
    • 7 september 2016
    • Advertising
      • 38455
      • 0
  • YouTube springt in op vlogtrend en introduceert Backstage

    YouTube springt in op vlogtrend en introduceert Backstage

    Je mening geven, je kennis delen of gewoon een kijkje in je leven geven; vloggen is immens populair en YouTube is daar het platform voor. Om deze trend te volgen en het vlogfenomeen verder te ontwikkelen, voegt YouTube dit jaar een nieuwe dimensie toe aan het ‘plat’ video’s kijken: Backstage. Een omgeving waar YouTubers in gesprek kunnen gaan met hun fans en unieke content kunnen delen. De vraag is of Google er dit keer wel in slaagt om een sociale laag aan een van de platformen toe te voegen. 

    Lees verder »
    • Alice Kaal (Adwise - your digital brain)
    • 26 augustus 2016
    • Social media Media Innovatie
      • 14381
      • 1
  • Casey Neistat: “Eyeballs kijken alleen naar wat ze willen zien” #TNWeurope

    Casey Neistat: “Eyeballs kijken alleen naar wat ze willen zien” #TNWeurope

    Casey Neistat is de co-founder van Beme en een YouTuber met ruim drie miljoen volgers. Best een big deal dus. Hij produceerde ook twee films, series voor HBO en een aantal shorts voor de New York Times. In 2014 bouwde hij, met partner in crime Matt Hackett (voormalig head of engineering bij Tumblr), een platform voor gebruikers die ervaringen en video’s willen delen zonder moeilijk te doen over editten, creëren en uploaden. Op TNW praat Casey over hoe sociale media het medialandschap op z’n kop hebben gezet en de verschuiving in creatie van grote partijen naar individuen. 

    Lees verder »
    • Thomas van Manen (Marketingfacts)
    • 27 mei 2016
    • Media Contentmarketing Innovatie
      • 14061
      • 1
  • #DYTG2016: Nederlandse YouTube-markt is 100 miljoen en groeit

    #DYTG2016: Nederlandse YouTube-markt is 100 miljoen en groeit

    “Watchtime, watchtime en watchtime”, Marijn Poeschman van YouTube Benelux haalt de aanwezige creators maar meteen uit een droom. Om het algoritme van Youtube in je voordeel te laten werken zijn thumb-ups, views en aantallen abonnees aardig, maar is kijktijd het allerbelangrijkste, op plaats een, twee en drie. 

    Lees verder »
    • Thijs Viguurs (F111 Communicatie & Marketing)
    • 2 mei 2016
    • Media
      • 13398
      • 2

Onderdelen

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • M! Statistieken
  • M! Opleidingen
  • M! Jaarboek

Over ons

  • Colofon
  • Blogger worden
  • Nieuws melden
  • Adverteren
  • Partners
  • Privacy & cookies
  • Disclaimer

Volg ons

RSS

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • Alle feeds

Nieuwsbrief

Partners

  • We are you
  • Copernica
  • gracious
  • Exonet
  • Upstream

copyright © 2002 - 2021 Marketingfacts. Creative Commons 3.0 License. | Developed by We are you