Marketingfacts - Powered by NIMA
  • +
Marketingfacts
  • home
  • channels
    channels
  • topics
    topics
  • kennisbank
  • jobs
  • jaarboek
  • trainingen
    • +

channels

  • Advertising
  • Brand design
  • Brand management
  • Contentmarketing
  • Customer experience
  • Data analytics
  • Direct marketing
  • Innovatie
  • Loopbaan
  • Media
  • Search
  • Social media
  • Strategie

topics

  • B2B
  • Big data
  • Contentmarketing
  • Facebookmarketing
  • Marketing automation
  • Privacy
  • Psychologie
  • Storytelling
  • Wearables
  • Webcare
  •  
  •  
  •  

specials

  • De marketing to-do list 2018
  • Customer-centric design
  • Van data naar inzicht
  • Programmatic marketing
  • Non-profitmarketing
  • Conversational interfaces
  • Webcare & monitoring
  • Contentmarketing
  • Influencer marketing
  • Datamanagementplatformen
  • Mobile
  • Customer journey
  • Toekomst van betalen
  • Online Video
  • Marketing automation
  • Inloggen
  • Aanmelden

Viral Friday

gerelateerde topics

  • viral video
  • viral
  • videocampagnes
  • viral marketing
  • reclame

viral friday experts

  • Daphne Awad
    Aantal blogs: 41
  • Luka van Rijn
    Aantal blogs: 31
  • Joni Aurik
    Aantal blogs: 2

vacatures

  • Event marketeer – 32 uur

    Event marketeer – 32 uur

  • Creatieve webdesigner / front-end webdeveloper (32 uur)

    Creatieve webdesigner / front-end webdeveloper (32 uur)

  • Marketplace Manager Fanwear

    Marketplace Manager Fanwear

  • Klik hier voor alle vacatures

volg Marketingfacts

@marketingfacts volgen
  • Viral Friday is dood, lang leve Viral Friday!

    Viral Friday is dood, lang leve Viral Friday!

    De viral, kent u hem nog? Doodverklaard in 2007 en elk jaar daarna. En toch is dat raar, want nog steeds gaan er dagelijks video’s viraal. Toevalstreffers van amateurs of juist zwaar geplugde filmpjes van vloggers, influencers of bedrijven. De term mag dan dood zijn, prikkelende video-content is nog altijd springlevend. Toch wringt dat. Zozeer dat wij een traditie ten grave gaan dragen: Viral Friday.

    Lees verder »
    • Jeroen Mirck (Mirck Media)
    • 4 oktober 2019
    • Advertising Media Contentmarketing
      • 8530
      • 2
  • Viral Friday 37/2019: biertje drinken met World of Warcraft en Heineken

    Viral Friday 37/2019: biertje drinken met World of Warcraft en Heineken

    Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met Mindshare, waarin de beste video's van afgelopen week worden belicht. Met deze week campagnes van BCF, World of Warcraft, Nike en Heineken. Opmerkelijk: de slogan "Biertje?" maakt stiekem een comeback. 

    Lees verder »
    • Luka van Rijn (Mindshare)
    • 13 september 2019
    • Advertising Media Contentmarketing
      • 10664
      • 0
  • Viral Friday 35/2019: Doritos gaat logo-loos en Spotify for the ride

    Viral Friday 35/2019: Doritos gaat logo-loos en Spotify for the ride

    Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met Mindshare, waarin de beste video's van afgelopen week worden belicht. Met deze week campagnes van Doritos, University of Houston, Spotify en Xfinity.

    Lees verder »
    • Luka van Rijn (Mindshare)
    • 30 augustus 2019
    • Advertising
      • 5604
      • 0
  • Viral Friday 34/2019: McDonald’s doet hip, Gillette eert moeders en Ronaldo waagt een dansje

    Viral Friday 34/2019: McDonald’s doet hip, Gillette eert moeders en Ronaldo waagt een dansje

    Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met Mindshare, waarin de beste video's van afgelopen week worden belicht. Met deze week campagnes van Gillette, Shopee, McDonald's en Turo.

    Lees verder »
    • Luka van Rijn (Mindshare)
    • 23 augustus 2019
    • Advertising Media Contentmarketing
      • 7244
      • 0
  • Viral Friday 33/2019: troost bij Pamper-baby’s en stoppen met roken voor je huisdier

    Viral Friday 33/2019: troost bij Pamper-baby’s en stoppen met roken voor je huisdier

    Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met Mindshare, waarin de beste video's van afgelopen week worden belicht. Met deze week campagnes van Pampers, Quitline New Zealand en CSOB Bank.

    Lees verder »
    • Daphne Awad (Mindshare)
    • 16 augustus 2019
    • Advertising
      • 6556
      • 0
  • Viral Friday 32/2019: bh’s uit, chill-modus aan en cocktails met The Rock

    Viral Friday 32/2019: bh’s uit, chill-modus aan en cocktails met The Rock

    Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met Mindshare, waarin de beste video's van afgelopen week worden belicht. Met deze week campagnes van Air New Zealand, Coors Light, Burger King en WWE.

    Lees verder »
    • Daphne Awad (Mindshare)
    • 9 augustus 2019
    • Advertising
      • 6456
      • 1
  • Viral Friday 30/2019: hilariteit met Ylonn, de kracht van Gatorade en Burger King gaat vegetarisch

    Viral Friday 30/2019: hilariteit met Ylonn, de kracht van Gatorade en Burger King gaat vegetarisch

    Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met Mindshare, waarin de beste video's van afgelopen week worden belicht. Met deze week campagnes van Ylonn, Burger King, Gatorade en Netflix' La Casa de Papel. 

    Lees verder »
    • Daphne Awad (Mindshare)
    • 26 juli 2019
    • Advertising Media
      • 8928
      • 0
  • Viral Friday 29/2019: Lion King, maanlanding en Cardi B

    Viral Friday 29/2019: Lion King, maanlanding en Cardi B

    Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met Mindshare, waarin de beste video's van afgelopen week worden belicht. Met deze week campagnes van McDonald's, Volkswagen, Kræftens Bekæmpelse en Reebok. Met hoofdrollen voor The Lion King, Cardi B en de maanlanding van 1969.

    Lees verder »
    • Daphne Awad (Mindshare)
    • 19 juli 2019
    • Advertising Media Contentmarketing
      • 7998
      • 0
  • Viral Friday 28/2019: Amerikaanse voetbalsters, kappers en Netflix-kijkers

    Viral Friday 28/2019: Amerikaanse voetbalsters, kappers en Netflix-kijkers

    Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met Mindshare, waarin de beste video's van afgelopen week worden belicht. Met deze week virals over Netflix, Supercuts, Swiss Sense en wederom Nike, dat maar niet stopt met winnen.

    Lees verder »
    • Luka van Rijn (Mindshare)
    • 12 juli 2019
    • Advertising Media Contentmarketing
      • 8204
      • 0
  • Viral Friday 27/2019: haantjes, retro-rappers en Freek Vonk

    Viral Friday 27/2019: haantjes, retro-rappers en Freek Vonk

    Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met Mindshare, waarin de beste video's van afgelopen week worden belicht. Met deze week virals van Reaal, Foster Farms, Travelers, Nike en Mount Pearl. 

    Lees verder »
    • Luka van Rijn (Mindshare)
    • 5 juli 2019
    • Advertising Media Contentmarketing
      • 6516
      • 0
  • Viral Friday 26/2019: anti-McDonald’s, Apple’s Airpods en Stranger Things volgens Shutterstock

    Viral Friday 26/2019: anti-McDonald’s, Apple’s Airpods en Stranger Things volgens Shutterstock

    Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met Mindshare, waarin de beste video's van afgelopen week worden belicht. Met deze week campagnes van Squarespace, The Humane League, Shutterstock en Apple.

    Lees verder »
    • Luka van Rijn (Mindshare)
    • 28 juni 2019
    • Advertising
      • 5934
      • 0
  • Viral Friday 25/2019: Ed Sheeran voor Heinz en iedereen goed Zeeman-ondergoed

    Viral Friday 25/2019: Ed Sheeran voor Heinz en iedereen goed Zeeman-ondergoed

    Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met Mindshare, waarin de beste video's van afgelopen week worden belicht. Met deze week campagnes van Zeeman, OHRA, Heinz, Budweiser en Rimowa.

    Lees verder »
    • Luka van Rijn (Mindshare)
    • 21 juni 2019
    • Advertising
      • 9292
      • 0
  • Viral Friday 24/2019: live young, een ode aan de ‘dad bod’ en Mona Lisa in het wild

    Viral Friday 24/2019: live young, een ode aan de ‘dad bod’ en Mona Lisa in het wild

    Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met Mindshare, waarin de beste video's van afgelopen week worden belicht. Met deze week campagnes van Evian, Gillette, Dollar Shave Club, Taco Bell en Perrier.

    Lees verder »
    • Luka van Rijn (Mindshare)
    • 14 juni 2019
    • Advertising Media
      • 7400
      • 0
  • Viral Friday 23/2019: alle focus op de Oranje Leeuwinnen

    Viral Friday 23/2019: alle focus op de Oranje Leeuwinnen

    Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met Mindshare, waarin de beste video's van afgelopen week worden belicht. De Viral Friday van deze week staat in het thema van de Oranje leeuwinnen. De Women’s World Cup start vandaag en er is meer aandacht voor de Nederlandse voetbalsters dan ooit. 

    Lees verder »
    • Luka van Rijn (Mindshare)
    • 7 juni 2019
    • Advertising Media
      • 9804
      • 1
  • Viral Friday 21/2019: Ramadan met Coca-Cola, Grimbergen-legacy en de nieuwe Bavaria

    Viral Friday 21/2019: Ramadan met Coca-Cola, Grimbergen-legacy en de nieuwe Bavaria

    Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met Mindshare, waarin de beste video's van afgelopen week worden belicht. Met deze week campagnes van Coca-Cola, Bavaria, Animalife, Lacoste en Grimbergen.

    Lees verder »
    • Luka van Rijn (Mindshare)
    • 24 mei 2019
    • Advertising Media
      • 8554
      • 0
  • ouder »

Onderdelen

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • M! Statistieken
  • M! Opleidingen
  • M! Jaarboek

Over ons

  • Colofon
  • Blogger worden
  • Nieuws melden
  • Adverteren
  • Partners
  • Privacy & cookies
  • Disclaimer

Volg ons

RSS

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • Alle feeds

Nieuwsbrief

Partners

  • We are you
  • Copernica
  • gracious
  • Exonet
  • Upstream

copyright © 2002 - 2021 Marketingfacts. Creative Commons 3.0 License. | Developed by We are you