-
Voor anonieme bedrijven, op deze Valentijnsdag
Ook professionele organisaties hebben vrienden nodig, om gehoord, gezien, gewaardeerd en gesteund te worden. Wil je als bedrijf volgers, dan moet je socialer worden. Wil je fans, dan zinniger. Voor vrienden moet je menselijk zijn. Daarom: een persoonlijke brief aan bedrijven of instanties, om hun marketing te spiegelen aan sociaal en menselijk gedrag. Deze keer een vraag aan Valentijn, want wie is toch die stille aanbidder? Of is het een stalker?
-
Vijf tips voor een succesvolle mailcampagne op Valentijnsdag
Valentijnsdag staat voor de deur. Een positieve dag die in Nederland steeds meer aandacht krijgt. Volop kansen dus om op in te haken met e-mailmarketing. Als je dit goed aanpakt, levert het niet alleen veel extra traffic en verkopen op, maar ook een positief gevoel bij de klant. Als je meer wilt bereiken met e-mailmarketing, zijn persoonlijke en relevante e-mails een must. Wat gebeurt er in de wereld van je klant? Vijf tips voor een e-mailcampagne die scoort met Valentijn.