Marketingfacts - Powered by NIMA
  • +
Marketingfacts
  • home
  • channels
    channels
  • topics
    topics
  • kennisbank
  • jobs
  • jaarboek
  • trainingen
    • +

channels

  • Advertising
  • Brand design
  • Brand management
  • Contentmarketing
  • Customer experience
  • Data analytics
  • Direct marketing
  • Innovatie
  • Loopbaan
  • Media
  • Search
  • Social media
  • Strategie

topics

  • B2B
  • Big data
  • Contentmarketing
  • Facebookmarketing
  • Marketing automation
  • Privacy
  • Psychologie
  • Storytelling
  • Wearables
  • Webcare
  •  
  •  
  •  

specials

  • De marketing to-do list 2018
  • Customer-centric design
  • Van data naar inzicht
  • Programmatic marketing
  • Non-profitmarketing
  • Conversational interfaces
  • Webcare & monitoring
  • Contentmarketing
  • Influencer marketing
  • Datamanagementplatformen
  • Mobile
  • Customer journey
  • Toekomst van betalen
  • Online Video
  • Marketing automation
  • Inloggen
  • Aanmelden

Update

gerelateerde topics

  • twitter
  • google
  • linkedin
  • socialmedianieuws
  • facebook marketing

update experts

  • Tim Melief
    Aantal blogs: 2
  • Bas van Poorten
    Aantal blogs: 1
  • Joeri Mostert
    Aantal blogs: 1

vacatures

  • Medior Communicatiemedewerker

    Medior Communicatiemedewerker

  • Marketing and Communication Advisor

    Marketing and Communication Advisor

  • Ervaren Marketeer

    Ervaren Marketeer

  • Klik hier voor alle vacatures

volg Marketingfacts

@marketingfacts volgen
  • Social Update: steun van TikTok tot Twitter voor bestrijding coronavirus

    Social Update: steun van TikTok tot Twitter voor bestrijding coronavirus

    Ook in deze nare tijd verandert er nog dagelijks veel op de verschillende sociale media. Om als online marketeer voorop te blijven lopen, delen wij maandelijks een greep uit de belangrijkste updates. In dit artikel besteden we aandacht aan de massale steun van de 'socials' voor de bestrijding van het coronavirus, maar ook aan nieuwe features van Facebook en LinkedIn.

    Lees verder »
    • Tim Melief (SDIM)
    • 13 april 2020
    • Advertising Social media
      • 10122
      • 0
  • Social Update: Twitter tipt tv-programma’s, WhatsApp toont (nog) geen advertenties

    Social Update: Twitter tipt tv-programma’s, WhatsApp toont (nog) geen advertenties

    Nu de cijfers over social media weer bekend zijn, is het extra interessant om te kijken welke nieuwe features de komende tijd het verschil zouden kunnen gaan maken. Reden te meer voor een nieuwe editie van de maandelijke social-update, speciaal voor ambitieuze online marketeers. Afgelopen maand kwamen Twitter, Facebook en LinkedIn met nieuwe functionaliteiten. WhatsApp trok juist een gevreesde keutel in. 

    Lees verder »
    • Tim Melief (SDIM)
    • 6 februari 2020
    • Social media
      • 12286
      • 0
  • Dit zijn de nieuwste trends in social advertising

    Dit zijn de nieuwste trends in social advertising

    De social media-giganten blijven groeien in actieve gebruikers. De support voor de platformen lijkt alleen maar meer te worden. Er komen maandelijks weer nieuwe features bij en de mogelijkheden op het gebied van social media-advertising ontwikkelen zich razendsnel. Een aantal belangrijke updates voor je op een rij, over Twitter News Camera, LinkedIn (contentsuggesties en groepen), dynamische Facebook-ads en direct messaging van Instagram.

    Lees verder »
    • Bas van Poorten (SDIM Online Marketing)
    • 29 maart 2019
    • Social media
      • 31306
      • 0
  • Google Mijn Bedrijf: de nieuwe menu en diensten-optie

    Google Mijn Bedrijf: de nieuwe menu en diensten-optie

    Onlangs heeft Google een nieuwe functie uitgerold in Google Mijn Bedrijf: Menu en Services. Deze functie maakt het mogelijk om je menu of diensten direct te laten zien bij je bedrijfsvermelding in Google.

    Lees verder »
    • Joeri Mostert (iClicks)
    • 20 augustus 2018
    • Search
      • 30750
      • 8
  • Wat betekent Google’s laatste update voor je vindbaarheid?

    Wat betekent Google’s laatste update voor je vindbaarheid?

    Google kondigde aan dat er een verandering onderweg is voor de meting van het referral verkeer voor je website. Google gaat verkeer dat afkomstig is vanuit Google Images, een specifieke URL meegeven. Dit betekent dat website-eigenaren in de toekomst makkelijker kunnen zien of en welke bezoekers via Google Images de website binnenkomen.

    Lees verder »
    • Dennis Adriaansen (Startengroei.nl)
    • 24 juli 2018
    • Search
      • 13208
      • 1
  • Google AdWords-update, een maand later: resultaten over 13 sites

    Google AdWords-update, een maand later: resultaten over 13 sites

    De nieuwe Google AdWords update zal aan geen online marketeer voorbij zijn gegaan. De verwachting was dat adverteerders veel veranderingen zouden zien in de prestaties van lopende campagnes, maar de eerste resultaten lijken mee te vallen. De CPC’s (kosten per klik) zijn minder gestegen dan verwacht en het CTR (doorklikratio) is relatief weinig gestegen. De gevolgen voor de organische resultaten vallen in de eerste maand ook mee.

    Lees verder »
    • Kevin Rosijn (Evoworks)
    • 29 maart 2016
    • Advertising
      • 13930
      • 10

Onderdelen

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • M! Statistieken
  • M! Opleidingen
  • M! Jaarboek

Over ons

  • Colofon
  • Blogger worden
  • Nieuws melden
  • Adverteren
  • Partners
  • Privacy & cookies
  • Disclaimer

Volg ons

RSS

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • Alle feeds

Nieuwsbrief

Partners

  • We are you
  • Copernica
  • gracious
  • Exonet
  • Upstream

copyright © 2002 - 2021 Marketingfacts. Creative Commons 3.0 License. | Developed by We are you