Marketingfacts - Powered by NIMA
  • +
Marketingfacts
  • home
  • channels
    channels
  • topics
    topics
  • kennisbank
  • jobs
  • jaarboek
  • trainingen
    • +

channels

  • Advertising
  • Brand design
  • Brand management
  • Contentmarketing
  • Customer experience
  • Data analytics
  • Direct marketing
  • Innovatie
  • Loopbaan
  • Media
  • Search
  • Social media
  • Strategie

topics

  • B2B
  • Big data
  • Contentmarketing
  • Facebookmarketing
  • Marketing automation
  • Privacy
  • Psychologie
  • Storytelling
  • Wearables
  • Webcare
  •  
  •  
  •  

specials

  • De marketing to-do list 2018
  • Customer-centric design
  • Van data naar inzicht
  • Programmatic marketing
  • Non-profitmarketing
  • Conversational interfaces
  • Webcare & monitoring
  • Contentmarketing
  • Influencer marketing
  • Datamanagementplatformen
  • Mobile
  • Customer journey
  • Toekomst van betalen
  • Online Video
  • Marketing automation
  • Inloggen
  • Aanmelden

Uitgever

gerelateerde topics

  • media
  • 7ditches
  • uitgeven
  • redactie
  • gdpr

uitgever experts

  • Ronnie Overgoor
    Aantal blogs: 3

  • Aantal blogs: 1
  • Jeroen Mirck
    Aantal blogs: 1

vacatures

  • Allround redacteur (40 uur)

    Allround redacteur (40 uur)

  • Hoofdredacteur Twinkle (40 uur)

    Hoofdredacteur Twinkle (40 uur)

  • Content medewerker

    Content medewerker

  • Klik hier voor alle vacatures

volg Marketingfacts

@marketingfacts volgen
  • Marketingfacts zoekt een business developer

    Marketingfacts zoekt een business developer

    Voor Marketingfacts zoeken we iemand die ondernemend en actiegericht is, digital savvy en die het uitdaging vindt om te gaan ontdekken hoe we M! naar een next level kunnen tillen.

    Lees verder »
    • Marketingfacts Jobs (Marketingfacts Jobs)
    • 16 november 2020
    • Media Marketingfacts Innovatie Loopbaan
      • 3342
      • 0
  • Waarom ik vertrek bij Marketingfacts

    Waarom ik vertrek bij Marketingfacts

    De coronacrisis komt soms dichterbij dan je zou willen: ik vertrek als hoofdredacteur bij Marketingfacts. Niet omdat ik dat graag wil, maar omdat Marketingfacts last heeft van covid-19. Vanwege bedrijfseconomische redenen wordt het redactieteam ingekrompen. Per 1 september ben ik uit dienst, maar ik heb mijn praktijk als freelance tekstschrijver nieuw leven ingeblazen. Het goede nieuws: er is volop werk!

    Lees verder »
    • Jeroen Mirck (Mirck Media)
    • 1 september 2020
    • Media Contentmarketing Loopbaan
      • 19820
      • 7
  • Hoe Sanoma relevant wil blijven voor marketeers

    Hoe Sanoma relevant wil blijven voor marketeers

    Print is dood en we gaan helemaal digitaal. Dat lijkt een voorbarige conclusie: Sanoma laat zien dat juist de combinatie van print en online nog steeds een succesvolle aanpak is. Het mediaconcern biedt marketeers handvatten om de aandacht van de drukbezette consument te vangen. Een gesprek met CEO Rob Kolkman en commercieel directeur Kees Wilbrink van Sanoma Media Netherlands.

    Lees verder »
    • Sjaak Hoogkamer (MarketingTribune)
    • 11 november 2019
    • Advertising Contentmarketing
      • 5838
      • 0
  • Podcast met Pieter Zwart (Voetbal International): “Je wil geen associatie tussen A-merk en B-merk”

    Podcast met Pieter Zwart (Voetbal International): “Je wil geen associatie tussen A-merk en B-merk”

    Dat Voetbal International en Voetbalprimeur.nl sinds kort dezelfde eigenaar hebben, ga je als lezer niet terugzien. "We hebben niets met elkaar te maken", zo stelt hoofdredacteur Pieter Zwart (26) in een nieuwe aflevering van De Social Podcast. "Je wilt niet dat er een associatie ontstaat tussen een A-merk en een B-merk, zoals bij VI en Voetbalprimeur."

    Lees verder »
    • Jaap van Zessen (AD.nl)
    • 31 augustus 2019
    • Contentmarketing
      • 8578
      • 0
  • Wiet de Bruijn: “De branche is behoorlijk in beweging”

    Wiet de Bruijn: “De branche is behoorlijk in beweging”

    Tijdens zijn studie startte hij samen met zijn neef zijn eerste onderneming, Boedelbak. Tegenwoordig is hij commissaris bij de Shared Stories Group, waar VBK uitgevers, Bruna en Bookchoice onder vallen. We gaan in gesprek met ondernemer Wiet de Bruijn. Wat is het succesverhaal achter deze ervaren duizendpoot? 

    Lees verder »
    • Ronnie Overgoor (7DTV)
    • 26 februari 2019
    • E-business Loopbaan
      • 12618
      • 2
  • Welke impact heeft AVG op media- en reclamevak?

    Welke impact heeft AVG op media- en reclamevak?

    De Algemene Verordening Gegevensbescherming is op 25 mei 2018 ingevoerd. De informatie over deze AVG (of in het Engels GDPR) vloog ons om de oren. Hoe is de invoering gegaan en wat is na een half jaar de status ervan? Ronnie Overgoor gaat in gesprek met specialist Richard van Schaik van DLA Piper over de impact van AVG op het media- en reclamevak.

    Lees verder »
    • Ronnie Overgoor (7DTV)
    • 18 december 2018
    • Data analytics
      • 8210
      • 0
  • City Amsterdam daagt dagbladwereld uit

    City Amsterdam daagt dagbladwereld uit

    Sjuul Paradijs gaat het debat niet uit de weg. Hij was hoofdredacteur van De Telegraaf en oprichter van omroepvereniging WNL. Inmiddels is hij druk met zijn eigen bedrijf Trusted Media, dat onder meer de Amsterdamse weekkrant 'City' produceert, waarover flink wat te doen is. Een gesprek over kranten, reclamefolders en machtsblokken. 

    Lees verder »
    • Ronnie Overgoor (7DTV)
    • 2 oktober 2018
      • 4794
      • 1
  • Strategie TMG blijft steken in digitaal populisme

    Strategie TMG blijft steken in digitaal populisme

    Steeds vaker geef ik de masterclass ‘Digitaal leiderschap’ en daar zit een stukje in over goeroes. Ik doel op de boekjesschrijvers, zij die het geld maken door vergezichten te presenteren in waarheden. Altijd leuk en vaak inspirerend. Lekker veilig (geen gedonder in eigen land) geef ik geen Nederlandse voorbeelden maar houd het bij types als Godin en Sinek. Maar vandaag even niet.

    Lees verder »
    • Stef Heutink (IVRM Reputatie)
    • 27 februari 2018
    • E-business
      • 18374
      • 2
  • Slaven Mandic (Wayne Parker Kent): “Meer betalen voor minder advertentiebereik werkt niet”

    Slaven Mandic (Wayne Parker Kent): “Meer betalen voor minder advertentiebereik werkt niet”

    In 2012, toen het bedrijf van start ging, was online uitgever Wayne Parker Kent een verzameling blogs en specialistische sites rondom niches. De content stond centraal. Vijf jaar later telt het bedrijf inmiddels 100 werknemers en is de content nog steeds belangrijk, maar heeft er ook een verschuiving richting techniek plaatsgevonden. Data bepalen waar en wanneer de content wordt uitgeserveerd. ​

    Lees verder »
    • Leonieke Daalder (Fast Moving Targets)
    • 17 juli 2017
    • Advertising E-business Contentmarketing Innovatie
      • 13112
      • 0

Onderdelen

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • M! Statistieken
  • M! Opleidingen
  • M! Jaarboek

Over ons

  • Colofon
  • Blogger worden
  • Nieuws melden
  • Adverteren
  • Partners
  • Privacy & cookies
  • Disclaimer

Volg ons

RSS

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • Alle feeds

Nieuwsbrief

Partners

  • We are you
  • Copernica
  • gracious
  • Exonet
  • Upstream

copyright © 2002 - 2021 Marketingfacts. Creative Commons 3.0 License. | Developed by We are you