-
The Next Web: deze vier verhalen had je niet mogen missen
Slechte content, de aandachtscrisis, ontrouw personeel en ontsnappen aan een krimpmarkt. Hoe pak je dat aan? Op TNW vertellen VICE, Nir Eyal, Emerging Media en Logitech hoe ze dit doen en waarom dit interessant is voor jou als marketeer. Spoiler Alert: met design, door onafleidbaar te zijn, met verhalen en met toffe content.
-
The Next Web: marketing door niet-marketeers
The Next Web Conference is de belangrijkste hotspot in Nederland voor marketeers. Hier geen Kotleriaanse goeroe-marketeers, creaties die als heilig worden vereerd, of online marketing-tactici. Wel vind je op de TNW een indrukwekkende overeenstemming over dé manier waarop je zou moeten werken, over de waarde van cultuur en over hoe anderen vanuit hun skill-sets marketing bedrijven. The Next Web is daarmee een prachtige blik in de toekomst voor veel marketeers en het laat je afvragen waar we het best waarde toevoegen.
-
De 4 belangrijkste technologielessen van #TNWEurope
We zitten midden in de Vierde Industriële Revolutie. Nieuwe technologieën schieten als paddenstoelen uit de grond en alles lijkt fantastisch, maar soms lijken we te vergeten dat technologische ontwikkelingen geen doel op zich zijn. Hoe zorgen we ervoor dat nieuwe oplossingen ons echt vooruit helpen en ons leven verbeteren? Een scala aan internationale topsprekers trachtte deze vraag vanuit verschillende invalshoeken te beantwoorden tijdens TNW Europe vorige week in Amsterdam. Dit zijn de 4 belangrijkste lessen.
-
De next big thing zijn mensen en technologie die werkt #TNWeurope
Deze week staat bol van de presentaties van technologische grootheden, start-ups en talententen. Met z’n allen duiken we op de nieuwste technologieën, de mogelijkheden voor de toekomst en de grote vraag: what’s the next big thing?
In een dergelijke week is een presentatie van Bill Buxton van Microsoft Research tijdens #TNWEurope een verademing. Want in een tijdperk waar we kijken naar een internet of things, jagen we tegelijkertijd een complexiteit na die de meerwaarde voor de eindgebruiker voorbijstreeft. Mobile first is een crescendo geworden waardoor al het andere, inderdaad, op de tweede plaats komt.