Marketingfacts - Powered by NIMA
  • +
Marketingfacts
  • home
  • channels
    channels
  • topics
    topics
  • kennisbank
  • jobs
  • jaarboek
  • trainingen
    • +

channels

  • Advertising
  • Brand design
  • Brand management
  • Contentmarketing
  • Customer experience
  • Data analytics
  • Direct marketing
  • Innovatie
  • Loopbaan
  • Media
  • Search
  • Social media
  • Strategie

topics

  • B2B
  • Big data
  • Contentmarketing
  • Facebookmarketing
  • Marketing automation
  • Privacy
  • Psychologie
  • Storytelling
  • Wearables
  • Webcare
  •  
  •  
  •  

specials

  • De marketing to-do list 2018
  • Customer-centric design
  • Van data naar inzicht
  • Programmatic marketing
  • Non-profitmarketing
  • Conversational interfaces
  • Webcare & monitoring
  • Contentmarketing
  • Influencer marketing
  • Datamanagementplatformen
  • Mobile
  • Customer journey
  • Toekomst van betalen
  • Online Video
  • Marketing automation
  • Inloggen
  • Aanmelden

Tips

gerelateerde topics

  • checklist
  • artificial intelligence
  • online activatie
  • seo-tips
  • klantinzicht

tips experts

  • Babs Muljadi
    Aantal blogs: 1
  • Benjamin van Rossum
    Aantal blogs: 1
  • Daan Koek
    Aantal blogs: 1

vacatures

  • Allround redacteur (40 uur)

    Allround redacteur (40 uur)

  • Hoofdredacteur Twinkle (40 uur)

    Hoofdredacteur Twinkle (40 uur)

  • Content medewerker

    Content medewerker

  • Klik hier voor alle vacatures

volg Marketingfacts

@marketingfacts volgen
  • Klaar voor dé marketingactie die jouw doelgroep bereikt, raakt en beweegt?

    Klaar voor dé marketingactie die jouw doelgroep bereikt, raakt en beweegt?

    “Een marketingplan. Goed verhaal. Maar kunnen we nu eerst over tot actie?” Het zal je verbazen hoe vaak ik deze vraag krijg. Als we het hebben over hoe je marketing moet inzetten om de juiste klanten aan te trekken en meer te verkopen, dan willen veel ondernemers metéén actie. I get it, ze willen resultaat. Maar als je er over nadenkt is het niet logisch.

    Lees verder »
    • Babs Muljadi (De Marketing Ninja)
    • 13 juli 2020
    • Customer experience Strategie
      • 5398
      • 0
  • Tien tips voor een geslaagde online activatie

    Tien tips voor een geslaagde online activatie

    Online activatie is een converterend middel in de marketingmix. Het wordt ingezet voor het vergaren van leads, traffic, nieuwsbrief-inschrijvingen, donaties, social volgers en als aanvulling op je customer data platform. Het brengt veel mensen in contact met jouw merk. Je wilt dan natuurlijk goed voor de dag komen. Met deze tien tips kun jij kwaliteit bij online activaties herkennen.

    Lees verder »
    • Benjamin van Rossum (Red Button Digital)
    • 18 juni 2020
    • Strategie
      • 7956
      • 1
  • Vier marketingtips om te overleven als kapper in de coronacrisis

    Vier marketingtips om te overleven als kapper in de coronacrisis

    De afgelopen weken zijn onduidelijk geweest voor iedereen die naar de kapper wil gaan, maar ook voor kapperszaken zelf. De impact van de coronacrisis op de kappersbranche is enorm. De sector verwacht 27 procent minder jaaromzet. Daarom een aantal marketingtips voor het succesvol (her)openen van een kapperszaak, met speciale aandacht voor Artificial Intelligence. Ook nuttig voor andere ondernemers.

    Lees verder »
    • Daan Koek (Aimy)
    • 11 april 2020
    • E-business Social media E-commerce
      • 47226
      • 6
  • Zeven tips voor een perfecte imperfecte vlog

    Zeven tips voor een perfecte imperfecte vlog

    Perfectionisme kan doodvermoeiend zijn. Zeker nu de lat op alle vlakken hoog lijkt te liggen: succesvol afstuderen, een glanzende carrière, een gelukkig gezin, veel reizen, feesten en dat allemaal vooral laten zien. Wie door Instagram, Facebook of LinkedIn scrolt, ziet het allemaal voorbijkomen. Dus waar blijf jij met je goednieuws-show?

    Lees verder »
    • Saskia van der Hilst-Tilmans (SimplySas)
    • 31 januari 2020
    • Social media Contentmarketing
      • 10008
      • 3
  • De beste tips: zo wordt je video succesvol

    De beste tips: zo wordt je video succesvol

    Het gesprek met Germano Meijer en Harm Teunisse van Big Shots is krap drie minuten onderweg en de moed om ooit nog een video op YouTube te plaatsen zakt me al in de schoenen. In die honderdtachtig seconden heb ik namelijk geleerd dat er op YouTube vierhonderd uur content per minuut wordt geüpload. En dat naar schatting van al die video’s slechts 5 procent verantwoordelijk is voor 95 procent van het totale aantal views. "Hoe scoor je dan wel in dit hedendaagse videogeweld?", hoor ik mezelf een beetje paniekerig vragen. Gelukkig waren de antwoorden op die vraag precies de insteek van dit interview.

    Lees verder »
    • Kevin Loos (2Basics Marketing & Sports)
    • 21 mei 2019
    • Media
      • 6624
      • 1
  • Snel SEO verbeteren: zes tips voor de doe-het-zelver

    Snel SEO verbeteren: zes tips voor de doe-het-zelver

    Het is een term die vaak voorbij komt en bij iedere marketeer bekend is: SEO, Search Engine Optimization, zoekmachine-optimalisatie. En hoewel die nummer-één-positie op de Google resultatenpagina niet altijd haalbaar is, is het toch belangrijk om je SEO goed op orde te hebben, omdat het veel scheelt in het aantal organische bezoekers dat je website trekt. Voor de doe-het-zelvers zijn er zes tips waarmee je snel en eenvoudig invloed kunt uitoefenen op je resultaten. 

    Lees verder »
    • Rene Siedsma (BlooSEM)
    • 18 december 2018
    • Search Data analytics
      • 26600
      • 2

Onderdelen

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • M! Statistieken
  • M! Opleidingen
  • M! Jaarboek

Over ons

  • Colofon
  • Blogger worden
  • Nieuws melden
  • Adverteren
  • Partners
  • Privacy & cookies
  • Disclaimer

Volg ons

RSS

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • Alle feeds

Nieuwsbrief

Partners

  • We are you
  • Copernica
  • gracious
  • Exonet
  • Upstream

copyright © 2002 - 2021 Marketingfacts. Creative Commons 3.0 License. | Developed by We are you