Marketingfacts - Powered by NIMA
  • +
Marketingfacts
  • home
  • channels
    channels
  • topics
    topics
  • kennisbank
  • jobs
  • jaarboek
  • trainingen
    • +

channels

  • Advertising
  • Brand design
  • Brand management
  • Contentmarketing
  • Customer experience
  • Data analytics
  • Direct marketing
  • Innovatie
  • Loopbaan
  • Media
  • Search
  • Social media
  • Strategie

topics

  • B2B
  • Big data
  • Contentmarketing
  • Facebookmarketing
  • Marketing automation
  • Privacy
  • Psychologie
  • Storytelling
  • Wearables
  • Webcare
  •  
  •  
  •  

specials

  • De marketing to-do list 2018
  • Customer-centric design
  • Van data naar inzicht
  • Programmatic marketing
  • Non-profitmarketing
  • Conversational interfaces
  • Webcare & monitoring
  • Contentmarketing
  • Influencer marketing
  • Datamanagementplatformen
  • Mobile
  • Customer journey
  • Toekomst van betalen
  • Online Video
  • Marketing automation
  • Inloggen
  • Aanmelden

Timing

gerelateerde topics

  • contentmarketing
  • why
  • simon sinek
  • inhaken
  • contentstrategie

timing experts


  • Aantal blogs: 1
  • Tadek Solarz
    Aantal blogs: 1

vacatures

  • Allround redacteur (40 uur)

    Allround redacteur (40 uur)

  • Hoofdredacteur Twinkle (40 uur)

    Hoofdredacteur Twinkle (40 uur)

  • Content medewerker

    Content medewerker

  • Klik hier voor alle vacatures

volg Marketingfacts

@marketingfacts volgen
  • De contentkalender voor 2018: zo kies je de juiste timing
    • De trends voor 2018

    De contentkalender voor 2018: zo kies je de juiste timing

    Het begin van 2018 is in zicht. Dat is niet alleen te zien aan de kerstversiering en het winterse weer, ook is het te merken aan de vele contentkalenders die de afgelopen week gedeeld zijn. Een goede timing, want volgens onderzoek praten wij meer over onderwerpen als deze toegankelijk zijn in ons geheugen. Zo is de toekomst vaker onderwerp van gesprek als het begin van het nieuwe jaar in zicht is. Achter deze bevinding zitten psychologische principes verscholen die verklaren wanneer mensen content delen. Dat helpt marketeers om de timing van hun content te perfectioneren en optimaal gebruik te maken van de contentkalender 2018.

    Lees verder »
    • SWOCC (SWOCC.nl)
    • 14 december 2017
    • Advertising Social media
      • 33808
      • 1
  • Timing: waarschijnlijk het meest onderschatte onderdeel van marketing

    Timing: waarschijnlijk het meest onderschatte onderdeel van marketing

    The Why van Apple werd pas een onderwerp nadat het bedrijf succesvol werd. Toen Apple in 1997 aan de rand van de afgrond stond, was het niet de why van Sinek die het bedrijf er bovenop hielp, maar een ordinaire miljardeninjectie van aartsvijand Microsoft. Dat klinkt natuurlijk wat minder sexy als The Why. 

    Geen enkele uitgever was geïnteresseerd in een biografie van Steve Jobs toen hij in 1985 bij Apple werd verbannen. En hoe kan het dat Dietrich Mateschitz met Red Bull een nieuwe wereldmarkt voor energiedrankjes ontwikkelde, terwijl honderden marketeers bij Coca Cola zich dagelijks in het zweet werken om nieuwe producten te introduceren. Wat zagen ze over het hoofd?

    Lees verder »
    • Tadek Solarz (CMG Nederland)
    • 21 maart 2017
    • E-business
      • 25199
      • 4

Onderdelen

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • M! Statistieken
  • M! Opleidingen
  • M! Jaarboek

Over ons

  • Colofon
  • Blogger worden
  • Nieuws melden
  • Adverteren
  • Partners
  • Privacy & cookies
  • Disclaimer

Volg ons

RSS

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • Alle feeds

Nieuwsbrief

Partners

  • We are you
  • Copernica
  • gracious
  • Exonet
  • Upstream

copyright © 2002 - 2021 Marketingfacts. Creative Commons 3.0 License. | Developed by We are you