-
Hoe digital marketing is veranderd in tien jaar tijd
Digitalisering is belangrijker dan ooit, zeker in het nieuwe normaal. Tegelijk blijft het digitale domein een doolhof van ondoorzichtige dienstverlening. Digital marketing is in tien jaar tijd volwassen geworden, zo viel deze week te horen tijdens de honderdste editie van Online Tuesday, maar de zoektocht naar aandacht, rendement en zakelijk succes duurt voort. Intussen blijven we China onderschatten.
-
Tot ziens jaren tien: 4G, #MeToo, Netflix, V&D, 3D
Einde van het jaar, terugblikken, vooruitkijken, lijstjes, Top 10 dit en dat, 2019 was… Ho, wacht! Het was een heel decennium! De jaren tien. Nog eventjes en de nieuwe roaring twenties beginnen. Terugkijken op een heel decennium is minstens zo leuk. Je hebt vast al wat overzichtjes gezien in de media. Waar was jij tien jaar geleden en wat deed je toen? Er was in ieder geval geen Netflix, we zouden nooit meer het Eurovisie Songfestival winnen en je kon nog naar de Nederlandse Antillen (zonder daar iets van te delen op Instagram en zonder vliegschaamte).