Logo Marketingfacts - Powered by Nima
  • +
Marketingfacts
  • channels
    channels
  • specials
    specials
  • topics
    topics
  • kennisbank
  • stats
  • jobs
  • jaarboek
  • trainingen
    • +

channels

  • Advertising
  • Analytics & data
  • Customer service
  • E-business
  • E-Commerce
  • E-mailmarketing
  • Mobile
  • PR & Branding
  • Search
  • Social media
  • Tech
  • Usability & Design
  • Video

topics

  • B2B
  • Big data
  • Contentmarketing
  • Facebookmarketing
  • Marketing automation
  • Privacy
  • Psychologie
  • Storytelling
  • Wearables
  • Webcare
  •  
  •  
  •  

specials

  • De marketing to-do list 2018
  • Customer-centric design
  • Van data naar inzicht
  • Programmatic marketing
  • Non-profitmarketing
  • Conversational interfaces
  • Webcare & monitoring
  • Contentmarketing
  • Influencer marketing
  • Datamanagementplatformen
  • Mobile
  • Customer journey
  • Toekomst van betalen
  • Online Video
  • Marketing automation
  •  
  •  
  •  
  • Inloggen
  • Aanmelden

Techgiganten

gerelateerde topics

  • privacy
  • platform
  • toekomst
  • deepfake
  • google

techgiganten experts

  • Maurits Kreijveld
    Aantal blogs: 2
  • Evert Vols
    Aantal blogs: 1
  • Ward van Beek
    Aantal blogs: 1

vacatures

  • Senior Social Specialist

    Senior Social Specialist

  • Display Specialist

    Display Specialist

  • Trade Marketing Specialist

    Trade Marketing Specialist

  • Klik hier voor alle vacatures

volg Marketingfacts

@marketingfacts volgen
  • FutureWatch: zo ontmaskeren we deepfakes

    FutureWatch: zo ontmaskeren we deepfakes

    Het opsporen en bestrijden van deepfakes is een enorme uitdaging die vraagt om een goede samenwerking tussen techbedrijven, sociale platformen, mediabedrijven (journalisten) en overheden. Ook consumenten en burgers zouden hierbij hun verantwoordelijkheid moeten nemen, door ‘feedback’ te geven en bewuster om te gaan met het verspreiden of promoten van berichten.

    Lees verder »
    • Maurits Kreijveld (Wisdomofthecrowd.nl)
    • 14 november 2019
    • Tech
      • 3894
      • 1
  • Futuristische scenario’s uit het Oosten

    Futuristische scenario’s uit het Oosten

    In het Westen weten we als geen ander hoe we klanten moeten bedienen en hoe we klantbeleving kunnen optimaliseren. Dat denken we tenminste. Giganten als Google, Facebook, Amazon en Coolblue worden steevast als voorbeeld genoemd. Daar moeten we bij afkijken en van leren. Daar halen we onze inspiratie vandaan. Maar moeten we onze blik niet ook eens wat oostelijker richten? 

    Lees verder »
    • Evert Vols (Buro Improof)
    • 7 juni 2019
    • Tech
      • 4574
      • 0
  • Waarom platforms van coöperatieve kleintjes het vaak verliezen van de grote jongens

    Waarom platforms van coöperatieve kleintjes het vaak verliezen van de grote jongens

    Door samen te werken via coöperatieve platformen kan een groep bedrijven samen sterk staan tegenover de grote jongens als Amazon, Alibaba en Google. Toch beperken de leden vaak de ruimte van hun eigen coöperatieve platform om te groeien, de functies uit te breiden en verder te evolueren. Op langere termijn brengt dit de (concurrentie)positie van het platform in gevaar. Dan verliezen coöperatieve platformen het van de grote commerciële platformen. Maar het kan ook anders zo laten Funda en FloraHolland zien.

    Lees verder »
    • Maurits Kreijveld (Wisdomofthecrowd.nl)
    • 15 mei 2019
    • E-business Tech
      • 8372
      • 0
  • Hebben internetgiganten hun langste tijd gehad?

    Hebben internetgiganten hun langste tijd gehad?

    De grote tech-, film- en muziekconferentie SXSW in Austin is van oudsher een oase van tech-optimisme en enthousiasme. En ook al dateren de laatste spectaculaire productannonceringen alweer van een aantal jaar geleden (Periscope, Twitter), toch is het evenement nog steeds een goede graadmeter voor 'hot or not'. Zo zagen we na sterk technologische onderwerpen als AI, VR en Robotics, de laatste jaren steeds meer aandacht voor Fake News en de bestrijding ervan.

    Lees verder »
    • Ward van Beek (ItsaRep - Managing Reputations)
    • 29 maart 2019
    • Advertising E-business Social media Tech
      • 7538
      • 0

Onderdelen

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • M! Statistieken
  • M! Opleidingen
  • M! Jaarboek

Over ons

  • Colofon
  • Blogger worden
  • Nieuws melden
  • Adverteren
  • Partners
  • Privacy & cookies
  • Disclaimer

Volg ons

RSS

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • Alle feeds

Nieuwsbrief

Partners

  • We are you
  • Copernica
  • gracious
  • Exonet
  • Upstream

copyright © 2002 - 2019 Marketingfacts. Creative Commons 3.0 License. | Developed by We are you