Marketingfacts - Powered by NIMA
  • +
Marketingfacts
  • home
  • channels
    channels
  • topics
    topics
  • kennisbank
  • jobs
  • jaarboek
  • trainingen
    • +

channels

  • Advertising
  • Brand design
  • Brand management
  • Contentmarketing
  • Customer experience
  • Data analytics
  • Direct marketing
  • Innovatie
  • Loopbaan
  • Media
  • Search
  • Social media
  • Strategie

topics

  • B2B
  • Big data
  • Contentmarketing
  • Facebookmarketing
  • Marketing automation
  • Privacy
  • Psychologie
  • Storytelling
  • Wearables
  • Webcare
  •  
  •  
  •  

specials

  • De marketing to-do list 2018
  • Customer-centric design
  • Van data naar inzicht
  • Programmatic marketing
  • Non-profitmarketing
  • Conversational interfaces
  • Webcare & monitoring
  • Contentmarketing
  • Influencer marketing
  • Datamanagementplatformen
  • Mobile
  • Customer journey
  • Toekomst van betalen
  • Online Video
  • Marketing automation
  • Inloggen
  • Aanmelden

Supermarkten

gerelateerde topics

  • reclame
  • retail
  • televisie
  • jumbo
  • mvo

supermarkten experts

  • Leonieke Daalder
    Aantal blogs: 2
  • Ivo Jansch
    Aantal blogs: 1
  • Ger Van den Buijs
    Aantal blogs: 1

vacatures

  • Allround redacteur (40 uur)

    Allround redacteur (40 uur)

  • Hoofdredacteur Twinkle (40 uur)

    Hoofdredacteur Twinkle (40 uur)

  • Content medewerker

    Content medewerker

  • Klik hier voor alle vacatures

volg Marketingfacts

@marketingfacts volgen
  • In deze coronacrisis wint inhoud het van vorm

    In deze coronacrisis wint inhoud het van vorm

    Ik merk iets vreemds. Door het vaak thuis zijn en thuiswerken, maar ook door het wegvallen van de vele reclames van de Unilevers, Burger Kings en Starbucksen merk ik hoezeer ik altijd beïnvloed ben door deze reclame-uitingen van ‘bekende merken’. Ook al heb ik mezelf altijd voorgehouden dat ik daar niet gevoelig voor ben. 

    Lees verder »
    • Ivo Jansch (Egeniq)
    • 9 mei 2020
    • Advertising Media Strategie
      • 6406
      • 0
  • Zeven tips voor meer betrokkenheid in retail

    Zeven tips voor meer betrokkenheid in retail

    Betrokkenheid verbindt de veelgebruikte termen loyalty, engagement en klantrelatie. Hoe pak je dat als ondernemer concreet aan? Zeven praktische tips, met de supermarkt als case.

    Lees verder »
    • Ger van den Buijs ( FiveDolphins)
    • 26 april 2019
    • Contentmarketing
      • 11778
      • 0
  • De marketingmix van Jumbo: televisie en online zijn samen onverslaanbaar

    De marketingmix van Jumbo: televisie en online zijn samen onverslaanbaar

    Hoewel niet meer de heilige graal is tv nog altijd springlevend als reclamemiddel, vindt Edward van de Ridder, head of strategy bij Alfred International. Dit bureau ontwikkelt sinds 2013 de commercials voor supermarkt Jumbo, met acteur Frank Lammers als familieman in de hoofdrol. Wel verschuift de marketingmix van Jumbo steeds meer naar online. De kunst schuilt in de koppeling. "Televisie gecombineerd met online video, dat scoort."

    Lees verder »
    • MarketingTribune
    • 14 maart 2019
    • Advertising Social media Media
      • 28838
      • 1
  • Shopadvies met Sjoprz

    Shopadvies met Sjoprz

    Zijn eigen gezin met vier kinderen brachten Gaspard Jaspers op het idee: boodschappen doen moet goedkoper kunnen. Maar om zelf alle supermarkten af te lopen op zoek naar aanbiedingen kost heel veel tijd. Dus bedacht hij Sjoprz: "De supermarkt over alle supermarkten heen. We helpen jou om je boodschappen op elk moment zo goedkoop mogelijk te doen. Een gezin met twee kinderen geeft ongeveer 9000 euro per jaar aan boodschappen uit, daar kan 20 tot 30 procent op bespaard worden."

    Lees verder »
    • Leonieke Daalder (Fast Moving Targets)
    • 15 oktober 2018
    • E-business Customer experience E-commerce
      • 9322
      • 0
  • ReclameReview: emo-multiculti van Plus Supermarkten

    ReclameReview: emo-multiculti van Plus Supermarkten

    De vluchtelingenkwestie is een lastig onderwerp, maar Plus Supermarkten durft het aan om deze thematiek op te voeren in zijn nieuwe tv-commercial. Is het verhaal over de vriendschap tussen Lucas en Ismail een schot in de roos of misplaatst politiek-correct?

    Lees verder »
    • Jeroen Mirck (Mirck Media)
    • 22 augustus 2018
    • Advertising Contentmarketing
      • 16932
      • 4
  • Wasteless gaat strijd aan tegen voedselverspilling

    Wasteless gaat strijd aan tegen voedselverspilling

    Het is een onderwerp waar mensen het snel over eens zijn: voedselverspilling is zonde. Sterker nog, voedselverspilling is een groot probleem – zeker met het oog op de toekomst, waarin de wereldbevolking groeit en steeds meer mensen gevoed moeten worden. Van al het geproduceerde voedsel belandt 20 procent op de vuilstort. Wasteless wil daar een einde aan maken.

    Lees verder »
    • Leonieke Daalder (Fast Moving Targets)
    • 25 juni 2018
    • E-business E-commerce Innovatie
      • 10682
      • 0

Onderdelen

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • M! Statistieken
  • M! Opleidingen
  • M! Jaarboek

Over ons

  • Colofon
  • Blogger worden
  • Nieuws melden
  • Adverteren
  • Partners
  • Privacy & cookies
  • Disclaimer

Volg ons

RSS

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • Alle feeds

Nieuwsbrief

Partners

  • We are you
  • Copernica
  • gracious
  • Exonet
  • Upstream

copyright © 2002 - 2021 Marketingfacts. Creative Commons 3.0 License. | Developed by We are you