Marketingfacts - Powered by NIMA
  • +
Marketingfacts
  • home
  • channels
    channels
  • topics
    topics
  • kennisbank
  • jobs
  • jaarboek
  • trainingen
    • +

channels

  • Advertising
  • Brand design
  • Brand management
  • Contentmarketing
  • Customer experience
  • Data analytics
  • Direct marketing
  • Innovatie
  • Loopbaan
  • Media
  • Search
  • Social media
  • Strategie

topics

  • B2B
  • Big data
  • Contentmarketing
  • Facebookmarketing
  • Marketing automation
  • Privacy
  • Psychologie
  • Storytelling
  • Wearables
  • Webcare
  •  
  •  
  •  

specials

  • De marketing to-do list 2018
  • Customer-centric design
  • Van data naar inzicht
  • Programmatic marketing
  • Non-profitmarketing
  • Conversational interfaces
  • Webcare & monitoring
  • Contentmarketing
  • Influencer marketing
  • Datamanagementplatformen
  • Mobile
  • Customer journey
  • Toekomst van betalen
  • Online Video
  • Marketing automation
  • Inloggen
  • Aanmelden

Streaming

gerelateerde topics

  • disney plus
  • 7ditches
  • film
  • tesla
  • marketinginzet

streaming experts

  • Ronnie Overgoor
    Aantal blogs: 1
  • Thomas Romers
    Aantal blogs: 1
  • Jessica Henneman
    Aantal blogs: 1

vacatures

  • Campagnemanager sales

    Campagnemanager sales

  • Event marketeer – 32 uur

    Event marketeer – 32 uur

  • Creatieve webdesigner / front-end webdeveloper (32 uur)

    Creatieve webdesigner / front-end webdeveloper (32 uur)

  • Klik hier voor alle vacatures

volg Marketingfacts

@marketingfacts volgen
  • Minder bingewatchen, meer mobilewatchen

    Minder bingewatchen, meer mobilewatchen

    Dat het mobiele telefoongebruik is toegenomen mag geen verrassing zijn. Maar nu zijn ook de cijfers en feiten bekend! Levert dit een bevestiging van het vermoeden op, of ligt het anders?

    Lees verder »
    • Thomas Romers (Marketingfacts)
    • 12 april 2021
    • Mobile Customer experience
      • 2178
      • 0
  • Groei videoplatforms biedt marketingkansen

    Groei videoplatforms biedt marketingkansen

    De coronacrisis is een periode van vele uitdagingen. Ook voor ons marketeers. We zien een flinke verschuiving van offline naar online. Daar kunnen wij heel slim op inspelen, zodat zowel particulier als bedrijf aan z’n trekken komt. Door de strenge quarantaineregels is men ook vaker en langer thuis. Dat heeft als gevolg dat diverse videoplatforms ontzettend hard groeien. Weer een mooie marketinguitdaging, dus. In dit blog geven we je praktische informatie over deze enorme verschuiving naar videoplatforms en laten we de kansen zien die jij kunt benutten.

    Lees verder »
    • Jessica Henneman (Egeniq)
    • 5 november 2020
    • Media Innovatie
      • 5740
      • 0
  • Wat kosten voice, streaming en influencers?

    Wat kosten voice, streaming en influencers?

    Veel interessant nieuws deze week over voice, maar er is nog veel meer: een inzichtelijke methode hoe merken het vertrouwen kunnen verdienen, de stand van webcare, de advertising van Tesla en als bonus een werkelijk prachtig verhaal over menselijke kracht. Dit en nog veel meer in de update van deze week.

    Lees verder »
    • Gert Koot (Branded Entertainment)
    • 18 juni 2020
    • Advertising Media Innovatie
      • 8046
      • 0
  • Disney domineert met dwingende marketing van remakes en controverse

    Disney domineert met dwingende marketing van remakes en controverse

    Disney is een megalomane marketingmachine, maar corona strooide zand in de motor. Ondanks 91 procent (!) minder winst komt het mediabedrijf er vermoedelijk wel weer bovenop. Welke marketing en communicatie hoort daarbij? Disney blinkt uit in powerplay, die soms over het randje gaat om te kunnen winnen. Er valt veel te leren van The House of Mouse.

    Lees verder »
    • Jeroen Mirck (Mirck Media)
    • 2 juni 2020
    • Advertising Media Strategie
      • 7160
      • 0
  • FutureWatch: het einde van het ‘all you can eat’-abonnement van Netflix, Spotify en Blendle

    FutureWatch: het einde van het ‘all you can eat’-abonnement van Netflix, Spotify en Blendle

    Het tijdperk dat je voor een laag bedrag per maand 'alles' kon kijken (Netflix), luisteren (Spotify) of lezen (Blendle) is vanaf deze maand voorbij. Consumenten die 'alles' willen kunnen blijven zien, horen en lezen, zijn vanaf nu duurder uit en hebben meerdere apps nodig. Of gaan we genoegen nemen met een beperkter aanbod?

    Lees verder »
    • Maurits Kreijveld (Wisdomofthecrowd.nl)
    • 7 november 2019
    • E-business
      • 17062
      • 1
  • De Spotify voor klassieke muziek

    De Spotify voor klassieke muziek

    Zeg Spotify en je zegt muziek. Maar volgens de liefhebbers komt klassieke muziek er bekaaid vanaf. "Ze doen klassieke muziek erbij en dat werkt niet goed, omdat klassieke muziek en diens liefhebbers echt fundamenteel andere behoeftes en structuren hebben dan andere muziekliefhebbers. Het zit op vier gebieden: je kunt op Spotify niet precies vinden wat je zoekt, de geluidskwaliteit is onvoldoende, de aanbevelingen zijn niet zo relevant en er mist achtergrondinformatie", aldus Thomas Steffens, CEO van Primephonic. Primephonic richt zich exclusief op klassieke muziek.

    Lees verder »
    • Leonieke Daalder (Fast Moving Targets)
    • 5 november 2018
    • E-business
      • 8886
      • 2
  • De achilleshiel van online piraterij

    De achilleshiel van online piraterij

    Alexander Tsoutsanis (legal director bij DLA Piper) werkt samen met organisaties en merken die te maken krijgen met piraterij. Ronnie Overgoor duikt samen met Tsoutsanis in de wereld van illegale streaming. 

    Lees verder »
    • Ronnie Overgoor (7DTV)
    • 9 oktober 2018
    • Brand design
      • 6290
      • 0

Onderdelen

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • M! Statistieken
  • M! Opleidingen
  • M! Jaarboek

Over ons

  • Colofon
  • Blogger worden
  • Nieuws melden
  • Adverteren
  • Partners
  • Privacy & cookies
  • Disclaimer

Volg ons

RSS

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • Alle feeds

Nieuwsbrief

Partners

  • We are you
  • Copernica
  • gracious
  • Exonet
  • Upstream

copyright © 2002 - 2021 Marketingfacts. Creative Commons 3.0 License. | Developed by We are you