Marketingfacts - Powered by NIMA
  • +
Marketingfacts
  • home
  • channels
    channels
  • topics
    topics
  • kennisbank
  • jobs
  • jaarboek
  • trainingen
    • +

channels

  • Advertising
  • Brand design
  • Brand management
  • Contentmarketing
  • Customer experience
  • Data analytics
  • Direct marketing
  • Innovatie
  • Loopbaan
  • Media
  • Search
  • Social media
  • Strategie

topics

  • B2B
  • Big data
  • Contentmarketing
  • Facebookmarketing
  • Marketing automation
  • Privacy
  • Psychologie
  • Storytelling
  • Wearables
  • Webcare
  •  
  •  
  •  

specials

  • De marketing to-do list 2018
  • Customer-centric design
  • Van data naar inzicht
  • Programmatic marketing
  • Non-profitmarketing
  • Conversational interfaces
  • Webcare & monitoring
  • Contentmarketing
  • Influencer marketing
  • Datamanagementplatformen
  • Mobile
  • Customer journey
  • Toekomst van betalen
  • Online Video
  • Marketing automation
  • Inloggen
  • Aanmelden

Smart Bidding

gerelateerde topics

  • google shopping
  • adwords
  • advertentie
  • gmail
  • adverteren

smart bidding experts


  • Aantal blogs: 1
  • Gerben Lievers
    Aantal blogs: 1

vacatures

  • Allround redacteur (40 uur)

    Allround redacteur (40 uur)

  • Hoofdredacteur Twinkle (40 uur)

    Hoofdredacteur Twinkle (40 uur)

  • Content medewerker

    Content medewerker

  • Klik hier voor alle vacatures

volg Marketingfacts

@marketingfacts volgen
  • Negen Google-innovaties voor 2019 die je niet mag missen

    Negen Google-innovaties voor 2019 die je niet mag missen

    Google Marketing Live is hét jaarlijkse evenement van Google waar alle professionals van over de wereld bij elkaar komen om kennis uit te wisselen met elkaar. Maar nog belangrijker: Google staat niet stil en blijft zich ontwikkelen als bedrijf. Op het event worden alle nieuwe ontwikkelingen binnen Google gedeeld. Ditmaal ging het onder meer over advertising, Google Shopping, smart bidding en Custom Audiences.

    Lees verder »
    • Gerben Lievers (Ubari)
    • 15 mei 2019
    • Brand design Search Innovatie
      • 23907
      • 0
  • Waarom adverteren op merknaam een goed idee is (en hoe je dat automatiseert)

    Waarom adverteren op merknaam een goed idee is (en hoe je dat automatiseert)

    Stel je voor: een potentiële klant zit in de auto, hoort jouw radiocommercial, ziet een gigantische uiting langs de snelweg en ’s avonds wanneer hij de tv aanzet, raakt hij overtuigd wanneer hij ook nog eens je tv-reclame voorbij ziet komen. Het mag allemaal wat kosten, maar hij raakt overtuigd en besluit jouw merknaam in te typen in Google. Bovenaan de pagina van Google, voor de organische resultaten, ziet hij een superscherpe aanbieding. Van jouw grootste concurrent. Dat nooit meer! In dit artikel krijg je handvatten en leer je hoe je relatief eenvoudig automatisch kunt adverteren op merknaam in Google Ads.

    Lees verder »
    • Elwin Schmid (Traffic Builders)
    • 10 mei 2019
    • Advertising Search
      • 12688
      • 2
  • In 5 stappen je biedingen automatiseren met Smart Bidding van Google AdWords

    In 5 stappen je biedingen automatiseren met Smart Bidding van Google AdWords

    Machine learning heeft zijn opwachting in het paid search-landschap gemaakt en zal de komende tijd alleen maar een grotere rol gaan spelen. Een van de facetten waarin deze ontwikkeling duidelijke vorm krijgt is het automatiseren van biedingen. Kort gezegd, het bepalen van maximale biedingen in de veiling wordt overgenomen door een algoritme. Je kunt hiervoor aankloppen bij 3rd-party platforms zoals DoubleClick, maar je kunt er ook binnen AdWords voor terecht. Op het Google-platform zijn drie biedstrategieën die gebruik maken van een machine Learning: Doel-CPA, Doel-ROAS en eCPC, ook wel smart bidding.

    Omdat zomaar onzorgvuldig overgaan van handmatig bieden naar geautomatiseerd bieden een exercitie van onzekerheid kan zijn, wil ik je met dit artikel op weg helpen naar geautomatiseerde biedingen met behulp van AdWords. 

    Lees verder »
    • Cliff Herder (Traffic Builders | Digital Marketing Intelligence)
    • 6 september 2017
    • Advertising Data analytics
      • 18532
      • 0

Onderdelen

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • M! Statistieken
  • M! Opleidingen
  • M! Jaarboek

Over ons

  • Colofon
  • Blogger worden
  • Nieuws melden
  • Adverteren
  • Partners
  • Privacy & cookies
  • Disclaimer

Volg ons

RSS

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • Alle feeds

Nieuwsbrief

Partners

  • We are you
  • Copernica
  • gracious
  • Exonet
  • Upstream

copyright © 2002 - 2021 Marketingfacts. Creative Commons 3.0 License. | Developed by We are you