-
Rianne Swierstra (founder Rianne S) over de merkbeleving van seksspeeltjes
Rianne Swierstra (oprichter Rianne S) verkoopt seksspeeltjes in meer dan 35 landen. Ook presenteert ze haar producten via HSN, een homeshopping network in Amerika, met een potentieel bereik van 80 miljoen huishoudens. Hoe ziet Swierstra haar positie in de markt van seksspeeltjes?
-
ReclameReview: de grote bloemkolen van New York Pizza
New York Pizza verkoopt als eerste thuisbezorger ook pizza’s met een bloemkoolbodem. Wie dacht dat de pizzabakker daar een boodschap over corporate social responsibility op zou loslaten, komt bedrogen uit. Reclamebureau Natwerk ontwikkelde een campagne met bloemkolen, hele grote bloemkolen. Drie, twee, één... ophef!
-
Op expeditie naar de toekomst van seks
Op Marketingfacts delen NIMA Register Marketeers hun mening over vakliteratuur. Welke boeken zijn interessant of relevant en wat vinden ervaren marketingprofessionals ervan? We recenseren de meest uiteenlopende marketing-gerelateerde boeken. Deze keer: 'Holy Fuck' van Mabel Nummerdor en Jeanneke Scholtens.