-
De beste beleving op Schiphol, met data
Wie de customer journey goed wil invullen, ontkomt niet aan de inzet van data. Schiphol realiseert zich dat de luchthaven behalve een fysieke hub ook een datahub zal moeten zijn om passagiers de beste beleving van hun reis te bieden. Henk Jan Gerzee geeft hier als Chief Digital Officer leiding aan.
-
Podcast: Britta Sluis (Schiphol, FIFPro) over agile marketing in corporates
HelloMasters is de nieuwe wekelijkse podcast van HelloMaaS, waarbij CEO Louise Doorn spreekt met de huidige en toekomstige leiders in de Nederlandse marketingscene. CEO's en CMO's spreken over de staat van marketing, en de successen én twijfelmomenten uit hun loopbaan. In deze aflevering vertelt Britta Sluis (FIFPro) over haar ervaring met agile werken, marketingteams en consumer insights.
-
Christa Bakker (Schiphol): “Wij willen in 2018 ‘best digital airport’ zijn”
Schiphol Airport is niet het grootste of mooiste vliegveld ter wereld. Maar Christa Bakker, digital airport transformation lead bij Schiphol, doet er alles aan om van Schiphol wél het beste 'digital airport' te maken. Wanneer mogen we deze titel op onze luchthaven plakken? 2018 is het streven.