Marketingfacts - Powered by NIMA
  • +
Marketingfacts
  • home
  • channels
    channels
  • topics
    topics
  • kennisbank
  • jobs
  • jaarboek
  • trainingen
    • +

channels

  • Advertising
  • Brand design
  • Brand management
  • Contentmarketing
  • Customer experience
  • Data analytics
  • Direct marketing
  • Innovatie
  • Loopbaan
  • Media
  • Search
  • Social media
  • Strategie

topics

  • B2B
  • Big data
  • Contentmarketing
  • Facebookmarketing
  • Marketing automation
  • Privacy
  • Psychologie
  • Storytelling
  • Wearables
  • Webcare
  •  
  •  
  •  

specials

  • De marketing to-do list 2018
  • Customer-centric design
  • Van data naar inzicht
  • Programmatic marketing
  • Non-profitmarketing
  • Conversational interfaces
  • Webcare & monitoring
  • Contentmarketing
  • Influencer marketing
  • Datamanagementplatformen
  • Mobile
  • Customer journey
  • Toekomst van betalen
  • Online Video
  • Marketing automation
  • Inloggen
  • Aanmelden

Sales Funnel

gerelateerde topics

  • funnel
  • salesfunnel
  • conversie
  • marketingfunnel
  • contentmarketing

sales funnel experts

  • Ger Van den Buijs
    Aantal blogs: 1
  • Jesse Gosse
    Aantal blogs: 1

vacatures

  • Allround redacteur (40 uur)

    Allround redacteur (40 uur)

  • Hoofdredacteur Twinkle (40 uur)

    Hoofdredacteur Twinkle (40 uur)

  • Content medewerker

    Content medewerker

  • Klik hier voor alle vacatures

volg Marketingfacts

@marketingfacts volgen
  • Waarom Flywheel-marketing beter werkt dan de marketingfunnel

    Waarom Flywheel-marketing beter werkt dan de marketingfunnel

    Op 20 November 2018 13:05 uur shockeerde Brian Halligan, CEO van Hubspot, de marketingwereld met zijn artikel in Harvard Business Review, waarin hij het einde van de marketingfunnel aankondigde. De reden: "De funnel blijkt simpelweg niet effectief genoeg te zijn". Hoewel weinig marketeers zullen ontkennen dat het vandaag de dag moeilijk is om de aandacht van consumenten te vangen, is het opmerkelijk dat één van de grootste leveranciers van contentmarketing-software de funnel afserveert. Uiteraard om een nieuw concept te lanceren: het marketing-vliegwiel (Flywheel).

    Lees verder »
    • Ger van den Buijs ( FiveDolphins)
    • 10 januari 2019
    • Contentmarketing Marketingfacts
      • 13872
      • 0
  • De juiste content delen in de 3 stadia van de salesfunnel

    De juiste content delen in de 3 stadia van de salesfunnel

    Waar we er vroeger zeker van konden zijn dat onze (potentiële) klanten zich voornamelijk op één plek bevonden, is het nu veel moeilijker om de juiste doelgroep te bereiken. Door een grote toename in concurrentie en de digitale ontwikkelingen van de afgelopen jaren, zijn we genoodzaakt om onze communicatiemiddelen zo effectief mogelijk in te zetten. Voordat een klant daadwerkelijk een klant wordt, loopt deze eerst de salesfunnel door.

    Lees verder »
    • Jesse Gosse (Medical Digitals)
    • 12 februari 2016
    • E-commerce
      • 38334
      • 2
  • Waarom kiezen tussen de salesfunnel en de buyer journey?

    Waarom kiezen tussen de salesfunnel en de buyer journey?

    Er lijkt een stammenstrijd te ontstaan tussen de voorstanders van de salesfunnel en die van de buyer journey voor het managen van de salesactiviteiten. Waarom niet beide combineren in een 'business deal grid'? In dit blog zet ik de voor- en nadelen van beide perspectieven tegenover elkaar en leg ik uit hoe zo'n 'business deal grid' meer inzicht kan geven dan de twee oorspronkelijke benaderingen.

    Lees verder »
    • Hans Snel (Nectar Marketing)
    • 15 december 2015
    • E-business
      • 16539
      • 6

Onderdelen

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • M! Statistieken
  • M! Opleidingen
  • M! Jaarboek

Over ons

  • Colofon
  • Blogger worden
  • Nieuws melden
  • Adverteren
  • Partners
  • Privacy & cookies
  • Disclaimer

Volg ons

RSS

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • Alle feeds

Nieuwsbrief

Partners

  • We are you
  • Copernica
  • gracious
  • Exonet
  • Upstream

copyright © 2002 - 2021 Marketingfacts. Creative Commons 3.0 License. | Developed by We are you