Marketingfacts - Powered by NIMA
  • +
Marketingfacts
  • home
  • channels
    channels
  • topics
    topics
  • kennisbank
  • jobs
  • jaarboek
  • trainingen
    • +

channels

  • Advertising
  • Brand design
  • Brand management
  • Contentmarketing
  • Customer experience
  • Data analytics
  • Direct marketing
  • Innovatie
  • Loopbaan
  • Media
  • Search
  • Social media
  • Strategie

topics

  • B2B
  • Big data
  • Contentmarketing
  • Facebookmarketing
  • Marketing automation
  • Privacy
  • Psychologie
  • Storytelling
  • Wearables
  • Webcare
  •  
  •  
  •  

specials

  • De marketing to-do list 2018
  • Customer-centric design
  • Van data naar inzicht
  • Programmatic marketing
  • Non-profitmarketing
  • Conversational interfaces
  • Webcare & monitoring
  • Contentmarketing
  • Influencer marketing
  • Datamanagementplatformen
  • Mobile
  • Customer journey
  • Toekomst van betalen
  • Online Video
  • Marketing automation
  • Inloggen
  • Aanmelden

Reclamereview

gerelateerde topics

  • reclame
  • commercial
  • videocampagnes
  • videomarketing
  • coronacrisis

reclamereview experts

  • David Brinks
    Aantal blogs: 242
  • Jeroen Mirck
    Aantal blogs: 10

vacatures

  • Campagnemanager sales

    Campagnemanager sales

  • Event marketeer – 32 uur

    Event marketeer – 32 uur

  • Creatieve webdesigner / front-end webdeveloper (32 uur)

    Creatieve webdesigner / front-end webdeveloper (32 uur)

  • Klik hier voor alle vacatures

volg Marketingfacts

@marketingfacts volgen
  • ReclameReview: de zweef-commercial van Happinez is goéd

    ReclameReview: de zweef-commercial van Happinez is goéd

    Denk je bij Happinez meteen aan zweverige dingen? Dan gaat deze commercial je niet van mening doen veranderen. Maar dat is juist goed, toch?

    Lees verder »
    • David Brinks (Hardcopy)
    • 14 april 2021
    • Advertising
      • 3224
      • 0
  • ReclameReview: Fonds Gehandicaptensport hoopt op veel Powertiks

    ReclameReview: Fonds Gehandicaptensport hoopt op veel Powertiks

    Voor het tweede achtereenvolgende jaar staat Fonds Gehandicaptensport voor een geweldige uitdaging. Langs de deuren gaan om te collecteren zit er voor de meeste collectanten niet in. Mede daardoor wordt niet één week, maar de hele maand april campagne gevoerd. Niet langs de deur, vooral online.

    Lees verder »
    • David Brinks (Hardcopy)
    • 7 april 2021
    • Advertising
      • 1910
      • 0
  • ReclameReview: Fox-IT gaat achter onzichtbare vijanden aan

    ReclameReview: Fox-IT gaat achter onzichtbare vijanden aan

    Deze maand is de internationale merkcampagne live gegaan voor cybersecurity specialist Fox-IT/ NCCgroup. Daarin wordt het onzichtbare zichtbaar gemaakt om cyberdreigingen te visualiseren.

    Lees verder »
    • David Brinks (Hardcopy)
    • 31 maart 2021
    • Advertising
      • 2710
      • 1
  • ReclameReview: weten jullie wel hoe inclusief Zalando is?

    ReclameReview: weten jullie wel hoe inclusief Zalando is?

    Kleren, schoenen en nog veel meer, dat zijn de eerste dingen waar je aan denkt bij het merk Zalando. En misschien ook wel retourzendingen. Hoe dan ook, ze willen graag dat je voortaan aan inclusiviteit en diversiteit denkt bij hun merknaam. Vandaar deze nieuwe campagne.

    Lees verder »
    • David Brinks (Hardcopy)
    • 24 maart 2021
    • Advertising
      • 3054
      • 1
  • ReclameReview: Jaguar en Porsche willen vrouw aan elektrische auto

    ReclameReview: Jaguar en Porsche willen vrouw aan elektrische auto

    Twee automerken komen deze week met een nieuwe campagne voor hun elektrische modellen en allebei zetten ze in op de vrouwelijke doelgroep. Toeval of een trend?

    Lees verder »
    • David Brinks (Hardcopy)
    • 17 maart 2021
    • Advertising
      • 5568
      • 0
  • ReclameReview: ANWB gaat voor het shockeffect

    ReclameReview: ANWB gaat voor het shockeffect

    Om echt goed te leren fietsen moeten kinderen meters maken. In het verkeer. Dat gaat met vallen en opstaan, zoals deze nieuwe commercial laat zien. 

    Lees verder »
    • David Brinks (Hardcopy)
    • 10 maart 2021
    • Advertising
      • 3620
      • 1
  • ReclameReview: Kruidvat wil graag grappig gevonden worden

    ReclameReview: Kruidvat wil graag grappig gevonden worden

    Lies is haar naam en ze staat volgens het merk voor alle Nederlanders met een druk leven. In deze nieuwe commercial is ze zéker druk met van alles en nog wat, geholpen door de aangenaam geprijsde producten van Kruidvat.

    Lees verder »
    • David Brinks (Hardcopy)
    • 3 maart 2021
    • Advertising
      • 8084
      • 1
  • ReclameReview: Ja, die nieuwe pay-off van Ranja werkt!

    ReclameReview: Ja, die nieuwe pay-off van Ranja werkt!

    Dit jaar bestaat het merk Ranja maar liefst 100 jaar. Een prima moment dus voor een nieuwe campagne en een nieuwe pay-off: 'Ranja. Daar word je vrolijk vanja!'

    Lees verder »
    • David Brinks (Hardcopy)
    • 24 februari 2021
    • Advertising Marketingfacts
      • 7452
      • 0
  • ReclameReview: katoenen menstruatieproducten van Sanature

    ReclameReview: katoenen menstruatieproducten van Sanature

    Maandverbandcommercials kennen we allemaal wel, toch? Nou, niet deze van Sanature. Die zijn behoorlijk anders, net als het materiaal waarvan de producten gemaakt zijn.

    Lees verder »
    • David Brinks (Hardcopy)
    • 17 februari 2021
    • Advertising
      • 5074
      • 0
  • ReclameReview: Nescafé maakt geen ruimte voor koffieboeren maar voor een QR-code

    ReclameReview: Nescafé maakt geen ruimte voor koffieboeren maar voor een QR-code

    Nescafé introduceert het Empty Label, een tijdelijke verpakking met een nobel doel. Met een witte, simplistische verpakking wil het koffiemerk ruimte maken voor zijn koffieboeren. Door de QR-code op de verpakking te scannen, kan de consument middels augmented reality honderden labels ontdekken die de boeren zelf gemaakt hebben.

    Lees verder »
    • David Brinks (Hardcopy)
    • 10 februari 2021
    • Advertising
      • 5932
      • 0
  • ReclameReview: opgepast KFC, Domino’s komt eraan!

    ReclameReview: opgepast KFC, Domino’s komt eraan!

    Eerlijk is eerlijk: de pizzabakkers van Domino's gaan er keihard in met hun nieuwe product. "Proef zelf het verschil tussen KFC Fried Chicken én Domino’s nieuwe Oven Baked Chicken!"

    Lees verder »
    • David Brinks (Hardcopy)
    • 3 februari 2021
    • Advertising
      • 6500
      • 0
  • ReclameReview: kinderen met een nierziekte zijn Jonge Helden

    ReclameReview: kinderen met een nierziekte zijn Jonge Helden

    Als je kind bent, zit je vol met energie. Toch? Behalve als je een nierziekte hebt. Dan heb je het zwaar. De nieuwe campagne van de Nierstichting is daarom speciaal gericht op deze Jonge Helden, zoals zij deze groep noemen.

    Lees verder »
    • David Brinks (Hardcopy)
    • 27 januari 2021
    • Advertising
      • 4200
      • 0
  • ReclameReview: Pearle maakt commercial voor hele branche

    ReclameReview: Pearle maakt commercial voor hele branche

    In deze commercial, die past in de reeks waarin elke campagne een oogtest op zichzelf is, roept Pearle op om 'je ogen weer eens mee naar buiten te nemen’. Essentieel in tijden waarin we steeds vaker binnen blijven.

    Lees verder »
    • David Brinks (Hardcopy)
    • 20 januari 2021
    • Advertising
      • 7416
      • 0
  • ReclameReview: de Vrienden van Amstel zijn terug!

    ReclameReview: de Vrienden van Amstel zijn terug!

    We waren bijna vergeten hoe ze eruitzien, maar de drie vrienden van Amstel zijn terug in de nieuwe campagne van het biermerk. Alleen gaat die campagne niet over hen...

    Lees verder »
    • David Brinks (Hardcopy)
    • 13 januari 2021
    • Advertising
      • 6140
      • 0
  • ReclameReview: gaat de knullige video van M line met Kjeld Nuis werken?

    ReclameReview: gaat de knullige video van M line met Kjeld Nuis werken?

    Je houdt je beter aan je goede voornemens als je fit bent. Daarom is goed slapen zo belangrijk, aldus matrassenfabrikant M line. In deze campagne probeert schaatser Kjeld Nuis ons te overtuigen van het belang van goede nachtrust.

    Lees verder »
    • David Brinks (Hardcopy)
    • 6 januari 2021
    • Advertising
      • 7098
      • 0
  • ouder »

Onderdelen

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • M! Statistieken
  • M! Opleidingen
  • M! Jaarboek

Over ons

  • Colofon
  • Blogger worden
  • Nieuws melden
  • Adverteren
  • Partners
  • Privacy & cookies
  • Disclaimer

Volg ons

RSS

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • Alle feeds

Nieuwsbrief

Partners

  • We are you
  • Copernica
  • gracious
  • Exonet
  • Upstream

copyright © 2002 - 2021 Marketingfacts. Creative Commons 3.0 License. | Developed by We are you