-
ReclameReview: de emokaart ligt op tafel bij Rabobank
Die lokale club waar je actief bent, 'where everybody knows your name and they're always glad you came'. Rabobank ondersteunt die club met hun ClubSupport, zoals ze uitleggen in deze campagne.
-
Dorkas Koenen: “Marketeers vallen vaak van hun geloof om hun bestaansreden te substantiëren”
De plek van marketing in de organisatie blijft een punt van discussie. Hoe serieus nemen we marketing anno 2020 nog? Is en blijft het een kostenpost of is het een serieuze bedrijfsfunctie die aantoonbaar bijdraagt aan het succes van de business? In gesprek met cmo Dorkas Koenen van de Rabobank over deze materie, de uitdagingen van de moderne marketeer, de successen, blunders en de eenzaamheid. "Je hebt je eigen evangelie en dat moet je blijven verkondigen."
-
Dorkas Koenen & Jeroen Lausberg (Rabobank): “Marketeers hebben per definitie te weinig klantcontact”
De Rabobank is in de ogen van potentiële klanten de beste in het WUA-onderzoek naar de online oriëntatie op een hypotheek. In dit interview een gesprek met Jeroen Lausberg, lead marketing manager en Dorkas Koenen, CMO. Over marketeers die 100 procent digitaal moeten denken, het belang van kloksnelheid, agile opereren en datagedreven klantvalidatie.
-
Toekomst van Betalen
De staat van mobiel betalen in Nederland in 2016
Contactloos betalen: doe je dat met je smartphone of met je pinpas met een NFC-chip erin? En wat is de rol van de bank? En zijn Apple en Google straks de nieuwe infrastructuur van onze betalingen? Ook Facebook mengt zich waarschijnlijk in de strijd door het aanbieden van transacties tussen vrienden via Messenger. Ook telefoonfabrikanten, telecomproviders, betaaldiensten als PayPal en de creditcardmaatschappijen zien de telefoon als de nieuwe portemonnee. Als heel Nederland met een smartphone in zijn zak loopt, waarom betalen we er dan nog zo weinig mee?