Marketingfacts - Powered by NIMA
  • +
Marketingfacts
  • home
  • channels
    channels
  • topics
    topics
  • kennisbank
  • jobs
  • jaarboek
  • trainingen
    • +

channels

  • Advertising
  • Brand design
  • Brand management
  • Contentmarketing
  • Customer experience
  • Data analytics
  • Direct marketing
  • Innovatie
  • Loopbaan
  • Media
  • Search
  • Social media
  • Strategie

topics

  • B2B
  • Big data
  • Contentmarketing
  • Facebookmarketing
  • Marketing automation
  • Privacy
  • Psychologie
  • Storytelling
  • Wearables
  • Webcare
  •  
  •  
  •  

specials

  • De marketing to-do list 2018
  • Customer-centric design
  • Van data naar inzicht
  • Programmatic marketing
  • Non-profitmarketing
  • Conversational interfaces
  • Webcare & monitoring
  • Contentmarketing
  • Influencer marketing
  • Datamanagementplatformen
  • Mobile
  • Customer journey
  • Toekomst van betalen
  • Online Video
  • Marketing automation
  • Inloggen
  • Aanmelden

Rabobank

gerelateerde topics

  • samsung pay
  • dorkas koenen
  • android pay
  • strategie
  • apple pay

rabobank experts

  • David Brinks
    Aantal blogs: 1

  • Aantal blogs: 1
  • Matthijs van den Broek
    Aantal blogs: 1

vacatures

  • Allround redacteur (40 uur)

    Allround redacteur (40 uur)

  • Hoofdredacteur Twinkle (40 uur)

    Hoofdredacteur Twinkle (40 uur)

  • Content medewerker

    Content medewerker

  • Klik hier voor alle vacatures

volg Marketingfacts

@marketingfacts volgen
  • ReclameReview: de emokaart ligt op tafel bij Rabobank

    ReclameReview: de emokaart ligt op tafel bij Rabobank

    Die lokale club waar je actief bent, 'where everybody knows your name and they're always glad you came'. Rabobank ondersteunt die club met hun ClubSupport, zoals ze uitleggen in deze campagne.

    Lees verder »
    • David Brinks (Hardcopy)
    • 2 september 2020
    • Advertising
      • 9648
      • 0
  • Dorkas Koenen: “Marketeers vallen vaak van hun geloof om hun bestaansreden te substantiëren”

    Dorkas Koenen: “Marketeers vallen vaak van hun geloof om hun bestaansreden te substantiëren”

    De plek van marketing in de organisatie blijft een punt van discussie. Hoe serieus nemen we marketing anno 2020 nog? Is en blijft het een kostenpost of is het een serieuze bedrijfsfunctie die aantoonbaar bijdraagt aan het succes van de business? In gesprek met cmo Dorkas Koenen van de Rabobank over deze materie, de uitdagingen van de moderne marketeer, de successen, blunders en de eenzaamheid. "Je hebt je eigen evangelie en dat moet je blijven verkondigen."

    Lees verder »
    • MarketingTribune
    • 27 januari 2020
    • Strategie
      • 10244
      • 1
  • Dorkas Koenen & Jeroen Lausberg (Rabobank): “Marketeers hebben per definitie te weinig klantcontact”

    Dorkas Koenen & Jeroen Lausberg (Rabobank): “Marketeers hebben per definitie te weinig klantcontact”

    De Rabobank is in de ogen van potentiële klanten de beste in het WUA-onderzoek naar de online oriëntatie op een hypotheek. In dit interview een gesprek met Jeroen Lausberg, lead marketing manager en Dorkas Koenen, CMO. Over marketeers die 100 procent digitaal moeten denken, het belang van kloksnelheid, agile opereren en datagedreven klantvalidatie.

    Lees verder »
    • Matthijs van den Broek (WUA!)
    • 28 juli 2017
    • Contentmarketing Customer experience Data analytics
      • 23846
      • 1
  • De staat van mobiel betalen in Nederland in 2016
    • Toekomst van Betalen

    De staat van mobiel betalen in Nederland in 2016

    Contactloos betalen: doe je dat met je smartphone of met je pinpas met een NFC-chip erin? En wat is de rol van de bank? En zijn Apple en Google straks de nieuwe infrastructuur van onze betalingen? Ook Facebook mengt zich waarschijnlijk in de strijd door het aanbieden van transacties tussen vrienden via Messenger. Ook telefoonfabrikanten, telecomproviders, betaaldiensten als PayPal en de creditcardmaatschappijen zien de telefoon als de nieuwe portemonnee. Als heel Nederland met een smartphone in zijn zak loopt, waarom betalen we er dan nog zo weinig mee?

    Lees verder »
    • Thomas van Manen (Marketingfacts)
    • 10 maart 2016
    • E-business Innovatie
      • 77108
      • 3

Onderdelen

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • M! Statistieken
  • M! Opleidingen
  • M! Jaarboek

Over ons

  • Colofon
  • Blogger worden
  • Nieuws melden
  • Adverteren
  • Partners
  • Privacy & cookies
  • Disclaimer

Volg ons

RSS

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • Alle feeds

Nieuwsbrief

Partners

  • We are you
  • Copernica
  • gracious
  • Exonet
  • Upstream

copyright © 2002 - 2021 Marketingfacts. Creative Commons 3.0 License. | Developed by We are you