Marketingfacts - Powered by NIMA
  • +
Marketingfacts
  • home
  • channels
    channels
  • topics
    topics
  • kennisbank
  • jobs
  • jaarboek
  • trainingen
    • +

channels

  • Advertising
  • Brand design
  • Brand management
  • Contentmarketing
  • Customer experience
  • Data analytics
  • Direct marketing
  • Innovatie
  • Loopbaan
  • Media
  • Search
  • Social media
  • Strategie

topics

  • B2B
  • Big data
  • Contentmarketing
  • Facebookmarketing
  • Marketing automation
  • Privacy
  • Psychologie
  • Storytelling
  • Wearables
  • Webcare
  •  
  •  
  •  

specials

  • De marketing to-do list 2018
  • Customer-centric design
  • Van data naar inzicht
  • Programmatic marketing
  • Non-profitmarketing
  • Conversational interfaces
  • Webcare & monitoring
  • Contentmarketing
  • Influencer marketing
  • Datamanagementplatformen
  • Mobile
  • Customer journey
  • Toekomst van betalen
  • Online Video
  • Marketing automation
  • Inloggen
  • Aanmelden

Pitch

gerelateerde topics

  • the floor is yours
  • startups
  • online tuesday
  • startup
  • online vergaderen

pitch experts

  • Jeroen Mirck
    Aantal blogs: 2
  • Luuk Ros SCP
    Aantal blogs: 1
  • Roel Stavorinus
    Aantal blogs: 1

vacatures

  • Contentspecialist

    Contentspecialist

  • Webredacteur - specialisatie Beeld en Video

    Webredacteur - specialisatie Beeld en Video

  • CRM consultant

    CRM consultant

  • Klik hier voor alle vacatures

volg Marketingfacts

@marketingfacts volgen
  • Krachtig en overtuigend online presenteren

    Krachtig en overtuigend online presenteren

    Tweede lockdown. Zijn we mooi klaar mee. En oftie nou intelligent is of niet: een groot deel van de bloem der natie zit gewoon weer tussen de geraniums en het schermpje, nét toen we weer een beetje begonnen te wennen aan bijeenkomsten waarvan we het eigenlijk heel belangrijk vonden om elkaar IRL te ontmoeten. Je zult maar een idee te verkopen hebben. Valt er nog wat te maken te midden van onleesbare non verbale communicatie, onbegrepen onderbroekenlol en onuitstaanbare bladerblowers bij de buren?

    Lees verder »
    • Luuk Ros (NIMA Nederlands Instituut voor Marketing)
    • 16 oktober 2020
    • Social media Media Loopbaan
      • 10306
      • 1
  • Mirjam Van Coillie (Gazelle): ‘Ik houd niet van pitches!’

    Mirjam Van Coillie (Gazelle): ‘Ik houd niet van pitches!’

    Mirjam Van Coillie, directeur Marketing & Innovatie bij Koninklijke Gazelle, heeft veel ervaring in de samenwerking met ontwerpers en creatieve bureaus. Hoe staat zij in de wedstrijd? “Ik ben een voorstander van langdurige samenwerkingen. Een merk heeft consistentie nodig en een goede antenne in de buitenwereld."

    Lees verder »
    • Roel Stavorinus (MELVINDAY)
    • 11 september 2020
    • Brand design Innovatie Strategie
      • 5950
      • 0
  • Slimme kappers-app Spots wint The Floor is Yours 2019

    Slimme kappers-app Spots wint The Floor is Yours 2019

    Tien pitches, één winnaar. Online Tuesday sloot deze week traditiegetrouw het jaar af met de pitchwedstrijd The Floor is Yours. Veel verhalen over content, video en online marketing, maar de winnaar bij publiek én vakjury onderscheidde zich juist met een heel specifiek en verrassend simpel concept: de kappers-app Spots. Marketingfacts jureerde mee en doet verslag.

    Lees verder »
    • Jeroen Mirck (Mirck Media)
    • 11 december 2019
    • E-business Contentmarketing Innovatie
      • 10888
      • 0
  • The Floor is Yours: Online Tuesday zoekt startups!

    The Floor is Yours: Online Tuesday zoekt startups!

    Voor startups en andere innovators heeft de maand december meer te bieden dan alleen Sinterklaas, Kerstmis en oudejaarsavond. Deze maand staat namelijk ook The Floor is Yours op de agenda, de pitch-competitie van Online Tuesday. Op 10 december is het podium beschikbaar voor tien personen met een geweldig idee, product, dienst of startup. Deelnemers kunnen zich nog aanmelden!

    Lees verder »
    • Jeroen Mirck (Mirck Media)
    • 1 december 2019
    • E-business Contentmarketing Innovatie
      • 6650
      • 0
  • Reclame-pitch Albert Heijn is ondoordachte bikiniparade

    Reclame-pitch Albert Heijn is ondoordachte bikiniparade

    Albert Heijn gaat "op zoek naar een onderscheidend campagne-construct" en schrijft daarvoor een pitch uit. Gaat het dan zo slecht met de supermarktketen? Als er dringend iets moet gebeuren, is het kiezen van een nieuw reclamebureau wel de meest ondoordachte zet.

    Lees verder »
    • Tadek Solarz (CMG Nederland)
    • 11 februari 2019
    • Advertising Contentmarketing
      • 23814
      • 4
  • Startup ByCycling wint The Floor is Yours 2018

    Startup ByCycling wint The Floor is Yours 2018

    ByCycling is de winnaar van The Floor is Yours 2018. De startup won dinsdag de pitchwedstrijd waarmee Online Tuesday traditiegetrouw het kalenderjaar afsluit. Het jonge bedrijf was de beste van acht kandidaten die hun producten en ideeën mochten presenteren aan het publiek en een vierkoppige jury met startup-experts. 

    Lees verder »
    • Karin Thybaut (Marketingfacts)
    • 12 december 2018
    • E-business Contentmarketing
      • 6638
      • 0

Onderdelen

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • M! Statistieken
  • M! Opleidingen
  • M! Jaarboek

Over ons

  • Colofon
  • Blogger worden
  • Nieuws melden
  • Adverteren
  • Partners
  • Privacy & cookies
  • Disclaimer

Volg ons

RSS

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • Alle feeds

Nieuwsbrief

Partners

  • We are you
  • Copernica
  • gracious
  • Exonet
  • Upstream

copyright © 2002 - 2021 Marketingfacts. Creative Commons 3.0 License. | Developed by We are you