-
Intern magazine maken? 10 tips die je tijd, geld en frustratie besparen
Werk jij in of voor een grotere organisatie, dan neemt interne communicatie een belangrijke plek in binnen je werkzaamheden. Het maken van een intern magazine is een flinke klus, maar het levert veel zichtbaarheid en goodwill op. Voor KroeseWevers, hoofdzakelijk een accountants- en belastingkantoor, maakten we een magazine voor de bijna 400 medewerkers. In deze blog 10 tips om op tijd, binnen het budget en met plezier en succes een magazine te maken.
-
Laaghangend contentmarketingfruit: zet je personeelsblad online
Ik krijg regelmatig kritiek als ik beweer dat goede b2b-marketing tegenwoordig geen geld meer hoeft te kosten. Vooral mijn eerdere betoog dat marketingbudgetten niet gaan verschuiven, maar verdampen, heeft al heel wat kritische reacties opgeleverd. Natuurlijk begrijp ik dat bureaus daar niet blij mee zijn en inmiddels besef ik ook dat vele managers hun marketingbudget zien als een, eh, verlengstuk.