Logo Marketingfacts - Powered by Nima
  • +
Marketingfacts
  • channels
    channels
  • specials
    specials
  • topics
    topics
  • kennisbank
  • stats
  • jobs
  • jaarboek
  • trainingen
    • +

channels

  • Advertising
  • Analytics & data
  • Customer service
  • E-business
  • E-Commerce
  • E-mailmarketing
  • Mobile
  • PR & Branding
  • Search
  • Social media
  • Tech
  • Usability & Design
  • Video

topics

  • B2B
  • Big data
  • Contentmarketing
  • Facebookmarketing
  • Marketing automation
  • Privacy
  • Psychologie
  • Storytelling
  • Wearables
  • Webcare
  •  
  •  
  •  

specials

  • De marketing to-do list 2018
  • Customer-centric design
  • Van data naar inzicht
  • Programmatic marketing
  • Non-profitmarketing
  • Conversational interfaces
  • Webcare & monitoring
  • Contentmarketing
  • Influencer marketing
  • Datamanagementplatformen
  • Mobile
  • Customer journey
  • Toekomst van betalen
  • Online Video
  • Marketing automation
  •  
  •  
  •  
  • Inloggen
  • Aanmelden

Paypal

gerelateerde topics

  • online betalen
  • jonathan leblanc
  • qr codes
  • mobiel betalen
  • social advertising

paypal experts

  • Matthijs van den Broek
    Aantal blogs: 5
  • Marco Derksen
    Aantal blogs: 2
  • Ronnie Overgoor
    Aantal blogs: 1

vacatures

  • Senior Social Specialist

    Senior Social Specialist

  • Display Specialist

    Display Specialist

  • Audience manager

    Audience manager

  • Klik hier voor alle vacatures

volg Marketingfacts

@marketingfacts volgen
  • Jan-Willem Roest (PayPal): “Mobiel betalen heeft de afgelopen jaren een enorme vlucht genomen”

    Jan-Willem Roest (PayPal): “Mobiel betalen heeft de afgelopen jaren een enorme vlucht genomen”

    Betaal jij liever met cash, plastic of je mobiele telefoon? Er zijn steeds meer manieren waarop het betalingsverkeer, online én offline, wordt geregeld. Welke betaalmanieren zijn er in de toekomst mogelijk? Jan-Willem Roest, general manager PayPal Benelux, geeft antwoord. 

    Lees verder »
    • Ronnie Overgoor (7DTV)
    • 29 november 2016
    • E-business E-commerce
      • 6501
      • 0
  • Identiteit in de toekomst van embeddables en wearables

    Identiteit in de toekomst van embeddables en wearables

    Voortvloeiend uit de makersbeweging neemt technologische innovatie een enorme sprong voorwaarts rondom menselijke integraties. Enkele jaren geleden hadden we het nog over wearables, vandaag de dag hebben we het over embeddables en zelfs injectables. Omdat het menselijk lichaam op een natuurlijke manier een verlengde wordt van technologie zelf, verandert ook de identificatie van mensen: denk hierbij aan hartslag- en aderherkenning. Op de tweede dag van The Next Web Europe nam Jonathan Leblanc, global head of developer evangelism bij PayPal, ons mee op reis om te laten zien waar de toekomst van lichamelijke identificatie naartoe gaat.

    Lees verder »
    • Johan Ong (Erasmus University Rotterdam)
    • 1 mei 2015
    • Mobile Usability & design
      • 13333
      • 0
  • PayPal stapt in mobiel betalen, wanneer reageren grootbanken?

    PayPal stapt in mobiel betalen, wanneer reageren grootbanken?
    • Joris den Hartog (TNS NIPO)
    • 16 oktober 2012
    • Mobile
      • 19560
      • 3

    Vrijdag 5 oktober heeft PayPal een nieuw initiatief op het gebied van mobiel betalen gelanceerd. In het sjieke winkelgebied De 9 Straatjes in Amsterdam kun je vanaf nu met een app QR-codes in etalages scannen met je smartphone en direct bestellen. De betaling vindt vervolgens plaats via PayPal. Mobiel betalen is big business aan het worden, maar dit specifieke initiatief is vooral leuk voor de happy few. En voor de free publicity voor PayPal natuurlijk.

    Lees verder »
  • Zes betaaltrends voor 2011 volgens PayPal

    Zes betaaltrends voor 2011 volgens PayPal

    PayPal, leverancier van online betaalsystemen, maakte gisteren via een persbericht zes betaaltrends voor 2011 bekend. Altijd boeiend als de wc-eend tips gaat geven over het gebruik van wc-eend, maar als je je over dat principe heenzet en naar de inhoud durft te kijken wordt het zowaar boeiend. Bij PayPal zien ze “Appification”, Social Shopping, Stijging internationale betalingen, De maatschappij zonder cash geld, Mobiel en T-commerce. Van die laatst had ik nog nooit gehooord. Hieronder meer uitleg én een presentatie van de eBay Analyst Day met boemveel meer trends en facts:

    Lees verder »
    • Matthijs van den Broek (WUA!)
    • 23 februari 2011
    • Mobile
      • 17676
      • 0
  • Derk Wagelaar, nieuwe marketing director PayPal: De kansen zijn enorm

    Derk Wagelaar, nieuwe marketing director PayPal: De kansen zijn enorm

    Hij werkte 10 jaar bij Microsoft en zit nu krap twee maanden bij PayPal als marketing director. Hij wordt onrustig van alle kansen die op hem afkomen; hij werkt met een beperkt budget, ambitieuze doelstellingen en een klein team. Ik zette donderdagmorgen op Twitter dat ik Wagelaar ging ontmoeten en kreeg 7 goede vragen terug van twitteraars (@andersfloor, @vanderpauw, @atg_nl, @wschutte, @monchito, @dominiqu3 en @pulles)die ik ook gesteld heb. Een gesprek over mobiel betalen, over mobile commerce, Google Checkout, digital goods, 1 miljard betaalvolume, over mainstream worden en over de strijd met iDeal. “PayPal heeft een andere achtergrond. We hebben veel meer drive naar innovatie.”

    Lees verder »
    • Matthijs van den Broek (WUA!)
    • 7 december 2010
    • Mobile
      • 18624
      • 2
  • Facebook en PayPal partneren betalingen voor Ads en Credits

    Facebook en PayPal partneren betalingen voor Ads en Credits
    • Matthijs van den Broek (WUA!)
    • 19 februari 2010
    • E-business Social media
      • 7952
      • 0

    Facebook en PayPal hebben gisteren een strategische samenwerking aangekondigd waarbinnen PayPal als betaalmethode wordt aangeboden in belangrijke onderdelen van Facebook’s advertentie- en ontwikkelsystemen. Adverteerders kunnen binnenkort PayPal gebruiken om Facebook Ads te betalen; PayPal wordt ook de betaalmethode voor Facebook Credits. Door de PayPal-integratie, zo meldt het persbericht vanmorgen, wordt het met name voor kleine, internationale adverteerders wereldwijd nog makkelijker campagnes in te zetten binnen de groep van 400 miljoen Facebook-gebruikers, waarvan 70 procent zich buiten de Verenigde Staten bevindt. Dennis Van Allemeersch, General Manager PayPal Benelux:

    Lees verder »
  • Interview Robbert de Haan (marketingdirecteur Paypal Benelux) over e-commerce en mkb-onderzoek

    Op eDay interviewde ik Osama Bedier, vp business development van PayPal. In dat interview ging het vooral over de transformatie van Paypal naar een open platform voor developers. Dat was worldwide nieuws, in Nederland gebeurt ook het een en ander. Paypal deed onlangs een groot onderzoek onder webwinkeliers en introduceerde het Webwinkel Groeipakket

    Robbert de Haan is marketingdirecteur bij Paypal Benelux. In bovenstaand interview, opgenomen op Picnic09, een gesprek (onder strakke cameravoering van Marloes Eshuis) over de nieuwe ontwikkelingen bij Paypal, trends in e-commerce, graantjes meepikken van verhoogde omzetten van webwinkeliers en over internetfilosofie als marketingstrategie. Hieronder meer info uit persberichten en een presentatie over het onderzoek.

    Lees verder »
    • Matthijs van den Broek (WUA!)
    • 28 september 2009
      • 16324
      • 3
  • The eDay after: Interview Osama Bedier (Paypal)

    Osama Bedier, VP product development van Paypal was gisteren op eDay om eens rond te snuffelen. En vooral om aan iedereen die het horen wilde te vertellen dat ze binnenkort een “Open Platform” lanceren; tools voor developers om toegang te krijgen tot Paypal om online geld te kunnen verwerken. In bovenstaand video-interview véél informatie over Paypal en waar het bedrijf naartoe op weg is (50 procent van de transacties vinden nu plaats buiten eBay). Volgens Bedier draagt mobiel zeker de toekomst van online betalen in zich en daar zetten ze nu ook al op in met verschillende apps. Paypal is nu vooral gebaseerd op web-checkouts. Maar er zijn nog veel, veel meer mogelijkheden denkt Bedier.

    Lees verder »
    • Matthijs van den Broek (WUA!)
    • 18 september 2009
      • 6985
      • 1
  • Tijdschrift integreert PayPal’s Text2Buy

    Tijdschrift integreert PayPal's Text2BuyTweakers schreef enkele maanden geleden al over de uitbreiding van de online betaaldienst PayPal met betalingen per sms. De nieuwe feature dat inmiddels bekend staat als Text2Buy, is de afgelopen maanden in een beperkt aantal landen uitgerold.

    Deze week meldt GenDigital dat het Amerikaanse tijdschrift Lucky Magazine deze technologie vanaf het september-nummer gaat integreren met artikelen en advertenties in het tijdschrift. Lezers van het tijdschrift kunnen dan via sms de producten die ze willen aanschaffen doorgeven en PayPal handelt de bestelling verder af (betaling en bezorging).

    Lees verder »
    • Marco Derksen (Upstream)
    • 12 juli 2006
    • E-business Mobile PR & Branding
      • 6488
      • 1
  • Paypal: 50 miljoen gebruikers

    Online betaalservice Paypal heeft wereldwijd inmiddels meer dan 50 miljoen gebruikers. In het tweede kwartaal van 2004 werden meer dan 78 miljoen transacties afgehandeld met een totaalvolume van 4,4 miljard dollar (53% meer dan in hetzelfde kwartaal in 2003) (bron: bbc.co.uk).

    Lees verder »
    • Marco Derksen (Upstream)
    • 15 oktober 2004
      • 4640
      • 0

Onderdelen

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • M! Statistieken
  • M! Opleidingen
  • M! Jaarboek

Over ons

  • Colofon
  • Blogger worden
  • Nieuws melden
  • Adverteren
  • Partners
  • Privacy & cookies
  • Disclaimer

Volg ons

RSS

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • Alle feeds

Nieuwsbrief

Partners

  • We are you
  • Copernica
  • gracious
  • Exonet
  • Upstream

copyright © 2002 - 2019 Marketingfacts. Creative Commons 3.0 License. | Developed by We are you