Marketingfacts - Powered by NIMA
  • +
Marketingfacts
  • home
  • channels
    channels
  • topics
    topics
  • kennisbank
  • jobs
  • jaarboek
  • trainingen
    • +

channels

  • Advertising
  • Brand design
  • Brand management
  • Contentmarketing
  • Customer experience
  • Data analytics
  • Direct marketing
  • Innovatie
  • Loopbaan
  • Media
  • Search
  • Social media
  • Strategie

topics

  • B2B
  • Big data
  • Contentmarketing
  • Facebookmarketing
  • Marketing automation
  • Privacy
  • Psychologie
  • Storytelling
  • Wearables
  • Webcare
  •  
  •  
  •  

specials

  • De marketing to-do list 2018
  • Customer-centric design
  • Van data naar inzicht
  • Programmatic marketing
  • Non-profitmarketing
  • Conversational interfaces
  • Webcare & monitoring
  • Contentmarketing
  • Influencer marketing
  • Datamanagementplatformen
  • Mobile
  • Customer journey
  • Toekomst van betalen
  • Online Video
  • Marketing automation
  • Inloggen
  • Aanmelden

Partnership

gerelateerde topics

  • instagram
  • duurzaamheid
  • crossfit
  • retail
  • influencers

partnership experts

  • Ronnie Overgoor
    Aantal blogs: 1

  • Aantal blogs: 1
  • Yvet Schulkes
    Aantal blogs: 1

vacatures

  • Contentspecialist

    Contentspecialist

  • Webredacteur - specialisatie Beeld en Video

    Webredacteur - specialisatie Beeld en Video

  • CRM consultant

    CRM consultant

  • Klik hier voor alle vacatures

volg Marketingfacts

@marketingfacts volgen
  • Partnership-label op Instagram: wel of niet positief voor je merk?

    Partnership-label op Instagram: wel of niet positief voor je merk?

    In augustus lanceerde de Stichting Reclame Code de campagne '#Ad Herken de reclame op internet' om aandacht te vragen voor het belang van transparantie rondom reclame op social media. Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat een label inderdaad consumenten kan helpen reclame te herkennen. Maar hoe zit het met het effect op het merk achter de samenwerking? Werkt zo’n label positief of negatief?

    Lees verder »
    • SWOCC (SWOCC.nl)
    • 7 november 2019
    • Advertising Social media
      • 10054
      • 0
  • Hoe Hartman innoveert tussen traditionele partners en veranderlijke consument

    Hoe Hartman innoveert tussen traditionele partners en veranderlijke consument

    De niet stuk te krijgen Hartman-tuinstoel: iedereen kent hem. Voor de Twentse onderneming is het onverwoestbare element nog steeds één van de belangrijkste eigenschappen van tuinmeubels. Nu de kunststof-fabricage weer in eigen handen is, zit Hartman in een proces van transformatie. "We waren een schuiver, we zijn nu een merkleverancier." Een interview met Stefanie Sijtsma, international marketing director bij Hartman.

    Lees verder »
    • Yvet Schulkes (Moneybird)
    • 12 september 2019
    • Contentmarketing
      • 7100
      • 0
  • Hoe KNVB het commerciële speelveld van voetbal vergroot

    Hoe KNVB het commerciële speelveld van voetbal vergroot

    De afgelopen twee jaar heeft de KNVB zijn commerciële strategie helemaal omgevormd, en daarmee ook zijn sponsoring. De nieuwe aanpak in het kort: meer partnerships, minder exclusiviteit en meer ondernemerschap. Hoe steekt die kersverse visie precies in elkaar? "We zijn in één klap een andere speler geworden, die met bredere proposities mediabureaus en sponsorbureaus samenbrengt."

    Lees verder »
    • Jeroen Mirck (Mirck Media)
    • 20 mei 2019
    • Advertising Contentmarketing
      • 8560
      • 0
  • Hoe Puma de sterk opkomende CrossFit-markt kan veroveren

    Hoe Puma de sterk opkomende CrossFit-markt kan veroveren

    De relatie tussen sport en merken is al eeuwenlang onafscheidelijk. Zo nu en dan zien we een spontane 'match made in heaven' opbloeien, twee karakters die bijzonder goed op elkaar aansluiten. In deze blog lees je hoe een merk kan inspelen op een relevante beweging om zo een nieuwe markt te betreden. Dat doe ik aan de hand van sportmerk Puma en de booming CrossFit-markt. 

    Lees verder »
    • Jesper Schoofs (Giesbers Retail)
    • 22 februari 2019
    • Advertising Contentmarketing
      • 10466
      • 3
  • Duurzaam ondernemen volgens ING: weerbaarheid en innovatie

    Duurzaam ondernemen volgens ING: weerbaarheid en innovatie

    Hoe kun je als bedrijf duurzaam blijven ondernemen? Léon Wijnands, Global Head of Sustainability bij ING, brengt je 'up to speed'. ING gaat verder dan 'groen' en energie-neutraal. "Ik ben de hele dag bezig met duurzaamheid of de optelsom van de duurzaamheid van onze klanten. Wij stellen onszelf de vraag: hoe kunnen we onze klanten toekomstproof maken?"

    Lees verder »
    • Ronnie Overgoor (7DTV)
    • 1 mei 2018
    • E-business Contentmarketing
      • 19564
      • 2

Onderdelen

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • M! Statistieken
  • M! Opleidingen
  • M! Jaarboek

Over ons

  • Colofon
  • Blogger worden
  • Nieuws melden
  • Adverteren
  • Partners
  • Privacy & cookies
  • Disclaimer

Volg ons

RSS

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • Alle feeds

Nieuwsbrief

Partners

  • We are you
  • Copernica
  • gracious
  • Exonet
  • Upstream

copyright © 2002 - 2021 Marketingfacts. Creative Commons 3.0 License. | Developed by We are you