Logo Marketingfacts - Powered by Nima
  • +
Marketingfacts
  • channels
    channels
  • specials
    specials
  • topics
    topics
  • kennisbank
  • stats
  • jobs
  • jaarboek
  • trainingen
    • +

channels

  • Advertising
  • Analytics & data
  • Customer service
  • E-business
  • E-Commerce
  • E-mailmarketing
  • Mobile
  • PR & Branding
  • Search
  • Social media
  • Tech
  • Usability & Design
  • Video

topics

  • B2B
  • Big data
  • Contentmarketing
  • Facebookmarketing
  • Marketing automation
  • Privacy
  • Psychologie
  • Storytelling
  • Wearables
  • Webcare
  •  
  •  
  •  

specials

  • De marketing to-do list 2018
  • Customer-centric design
  • Van data naar inzicht
  • Programmatic marketing
  • Non-profitmarketing
  • Conversational interfaces
  • Webcare & monitoring
  • Contentmarketing
  • Influencer marketing
  • Datamanagementplatformen
  • Mobile
  • Customer journey
  • Toekomst van betalen
  • Online Video
  • Marketing automation
  •  
  •  
  •  
  • Inloggen
  • Aanmelden

Optimalisatie & a/b-testen

gerelateerde topics

  • ab testen
  • data analytics
  • datamanagement
  • google
  • ab-testen

optimalisaties experts

  • Eddie Borgers
    Aantal blogs: 1
  • Celine Berends
    Aantal blogs: 1

vacatures

  • Senior Social Specialist

    Senior Social Specialist

  • Display Specialist

    Display Specialist

  • Audience manager

    Audience manager

  • Klik hier voor alle vacatures

volg Marketingfacts

@marketingfacts volgen
  • Je kijkt nu naar de meest recente artikelen over dit onderwerp. 

  • Google Optimize: wat kan je met deze optimalisatietool?

    Google Optimize: wat kan je met deze optimalisatietool?

    Vorig jaar werd het al aangekondigd, maar nu is het echt zover: Google heeft de gratis versie van Google Optimize beschikbaar gesteld. Een betaversie, zoals we gewend zijn. Wel boordevol praktische functionaliteiten om de conversie van je website te verbeteren. Tijd om de optimalisatietool te verkennen!

    Lees verder »
    • Celine Berends (Diversions)
    • 13 april 2017
    • Analytics & data
      • 41984
      • 0
  • Met data-analyse naar een betere klantenservice en toch kosten besparen

    Met data-analyse naar een betere klantenservice en toch kosten besparen

    “Op dit moment zijn al onze medewerkers in gesprek. Blijft u aan de lijn, u wordt zo spoedig mogelijk geholpen.” Iedereen die wel eens belt met een klantenserviceafdeling kent deze tekst en het ontevreden gevoel dat dit oproept. Ontevreden klanten in een markt waarin een goede klantenservice cruciaal is om klanten vast te houden is geen goede zaak. Bovendien duiden lange wachttijden op (kosten)inefficiëntie. Een belangrijke oplossing voor dit probleem zit in een drietrapsaanpak waarmee organisaties data-analyse kunnen toepassen om de operationele kosten van klantenservice te laten dalen en tegelijkertijd klanttevredenheid te laten stijgen.

    Lees verder »
    • Rene Smeets (PwC)
    • 25 maart 2016
    • Customer service
      • 10889
      • 0
  • Verhoog je conversie door kennis over prijsperceptie

    Verhoog je conversie door kennis over prijsperceptie

    Het gebruiken van prijsstrategieën om producten aantrekkelijker te maken voor consumenten komt veel voor. Elke dag komen we in aanraking met producten waar een variatie aan prijs gerelateerde marketingtechnieken op losgelaten is. Ook in de wereld van conversie-optimalisatie zijn deze prijstechnieken erg goed toepasbaar, omdat je consumentengedrag online goed kunt meten.

    Maar hoe werken prijstechnieken eigenlijk? Is de prijsperceptie van consumenten te beïnvloeden? 

    Lees verder »
    • Bas Heerkens (Online Dialogue)
    • 12 februari 2016
    • Analytics & data E-commerce
      • 18383
      • 0
  • Met deze 8 tips haal je meer uit je A/B-tests

    Met deze 8 tips haal je meer uit je A/B-tests

    Conversie verhogen is een belangrijk en continu proces. Immers, hogere conversieratio’s zorgen voor meer sales en verlagen de kosten per lead of sale.

    Nagenoeg alle marketeers denken na over verbeteringen op de website om processen te verbeteren. Veel daarvan zijn ook bezig met A/B-testen om hypotheses te testen en conversie aantoonbaar te verbeteren. Af en toe een A/B-test draaien of een verzoek tot aanpassing naar de webdesigner sturen, is echter niet de manier om conversieoptimalisatie zo goed mogelijk in te zetten. In dit artikel staan 8 tips om meer uit A/B-testen te halen. 

    Lees verder »
    • Eddie Borgers (Pure Internet Marketing)
    • 26 november 2015
    • E-business Analytics & data E-commerce
      • 24022
      • 0

Onderdelen

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • M! Statistieken
  • M! Opleidingen
  • M! Jaarboek

Over ons

  • Colofon
  • Blogger worden
  • Nieuws melden
  • Adverteren
  • Partners
  • Privacy & cookies
  • Disclaimer

Volg ons

RSS

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • Alle feeds

Nieuwsbrief

Partners

  • We are you
  • Copernica
  • gracious
  • Exonet
  • Upstream

copyright © 2002 - 2019 Marketingfacts. Creative Commons 3.0 License. | Developed by We are you