Marketingfacts - Powered by NIMA
  • +
Marketingfacts
  • home
  • channels
    channels
  • topics
    topics
  • kennisbank
  • jobs
  • jaarboek
  • trainingen
    • +

channels

  • Advertising
  • Brand design
  • Brand management
  • Contentmarketing
  • Customer experience
  • Data analytics
  • Direct marketing
  • Innovatie
  • Loopbaan
  • Media
  • Search
  • Social media
  • Strategie

topics

  • B2B
  • Big data
  • Contentmarketing
  • Facebookmarketing
  • Marketing automation
  • Privacy
  • Psychologie
  • Storytelling
  • Wearables
  • Webcare
  •  
  •  
  •  

specials

  • De marketing to-do list 2018
  • Customer-centric design
  • Van data naar inzicht
  • Programmatic marketing
  • Non-profitmarketing
  • Conversational interfaces
  • Webcare & monitoring
  • Contentmarketing
  • Influencer marketing
  • Datamanagementplatformen
  • Mobile
  • Customer journey
  • Toekomst van betalen
  • Online Video
  • Marketing automation
  • Inloggen
  • Aanmelden

Online Boodschappen

gerelateerde topics

  • online supermarkten
  • online levensmiddelen
  • albert heijn
  • online food
  • e-commerce

online boodschappen experts

  • Peter van der Schaar
    Aantal blogs: 1
  • Matthijs van den Broek
    Aantal blogs: 1
  • Daan Koek
    Aantal blogs: 1

vacatures

  • Event marketeer – 32 uur

    Event marketeer – 32 uur

  • Creatieve webdesigner / front-end webdeveloper (32 uur)

    Creatieve webdesigner / front-end webdeveloper (32 uur)

  • Marketplace Manager Fanwear

    Marketplace Manager Fanwear

  • Klik hier voor alle vacatures

volg Marketingfacts

@marketingfacts volgen
  • Jumbo zit Albert Heijn ook online op de hielen

    Jumbo zit Albert Heijn ook online op de hielen

    De online-boodschappentaart wordt steeds groter, maar de serieuze competitie neemt ook toe. Is Albert Heijn nog steeds de boodschappenkoning of wordt er aan zijn poten gezaagd? WUA zocht het uit.

    Lees verder »
    • Matthijs van den Broek (WUA!)
    • 24 maart 2021
    • Innovatie Strategie
      • 5628
      • 0
  • De online foodmarkt 2018: logistiek als enabler

    De online foodmarkt 2018: logistiek als enabler

    Traditiegetrouw maak ik begin van het jaar de balans op van de online food markt. Vorig jaar heb ik in het artikel De online boodschappenmarkt 2017 logistiek als enabler een overzicht gemaakt van de toekomst van de online food markt en uiteengezet waarom logistiek een belangrijke enabler is voor groei van de online foodmarkt. Door de groei van PostNL Food heb ik het afgelopen jaar weer enorm veel geleerd over de online foodmarkt. De markt groeit en ook steeds meer media schrijven over deze boeiende markt. Een markt die wakker is geworden (zie mijn artikel De online food markt een slapende gigant) en de aankomende jaren snel online zal gaan. Logistiek is een belangrijke enabler voor deze markt.

    Lees verder »
    • Daan Koek (Aimy)
    • 17 januari 2018
    • E-commerce
      • 17216
      • 1
  • Markt voor eigenwijze bierbrouwers groeit

    Markt voor eigenwijze bierbrouwers groeit

    De bierconsumptie per Nederlander daalde sinds 1990 van 90 naar 70 liter per jaar. Ondertussen stijgt het aantal kleine brouwerijen explosief. Deze trend is komen overwaaien uit de VS, waar de zogenaamde craft beers inmiddels 15 procent van de markt in handen hebben. Ook hier zien gevestigde merken de speciaalbieren opkomen. "Bier leent zich heel goed voor het online kanaal."

    Lees verder »
    • Twinkle Magazine
    • 6 oktober 2015
    • E-business Social media E-commerce
      • 21928
      • 0
  • Natuurlijk wordt online boodschappen doen succesvol!

    Natuurlijk wordt online boodschappen doen succesvol!

    Het is je vast niet ontgaan. Vorige week werd bekend dat er jarenlang, in het geheim, gewerkt is aan een nieuw concept om online boodschappen af te halen: Picnic. Dit heeft geleid tot discussie. Is er wel een markt om online boodschappen te doen? Heeft de Nederlandse consument er wel behoefte aan, met altijd een supermarkt op loopafstand? Wordt het wel rendabel, want in 'the last mile' wordt het meeste geld verloren. Mensen vinden boodschappen doen toch ook leuk?

    Komend vanuit een gezin met ongeveer 50 jaar supermarktervaring én met mijn eigen ervaring in e-commerce heb ik hier gedachten bij die ik wil (moet!) delen. Want er is echt geen enkele twijfel mogelijk, online boodschappen doen wordt een succes. Over 10 jaar zijn er andere supermarkten, zijn ze veel kleiner én doen de meeste mensen een groot gedeelte van hun boodschappen via internet. Wist jij dat we bijna een jaar van ons leven besteden in een Albert Heijn, Jumbo of andere supermarkt?

     

    Lees verder »
    • Peter van der Schaar (Basedriver)
    • 11 augustus 2015
    • E-commerce
      • 32135
      • 8

Onderdelen

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • M! Statistieken
  • M! Opleidingen
  • M! Jaarboek

Over ons

  • Colofon
  • Blogger worden
  • Nieuws melden
  • Adverteren
  • Partners
  • Privacy & cookies
  • Disclaimer

Volg ons

RSS

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • Alle feeds

Nieuwsbrief

Partners

  • We are you
  • Copernica
  • gracious
  • Exonet
  • Upstream

copyright © 2002 - 2021 Marketingfacts. Creative Commons 3.0 License. | Developed by We are you