Marketingfacts - Powered by NIMA
  • +
Marketingfacts
  • home
  • channels
    channels
  • topics
    topics
  • kennisbank
  • jobs
  • jaarboek
  • trainingen
    • +

channels

  • Advertising
  • Brand design
  • Brand management
  • Contentmarketing
  • Customer experience
  • Data analytics
  • Direct marketing
  • Innovatie
  • Loopbaan
  • Media
  • Search
  • Social media
  • Strategie

topics

  • B2B
  • Big data
  • Contentmarketing
  • Facebookmarketing
  • Marketing automation
  • Privacy
  • Psychologie
  • Storytelling
  • Wearables
  • Webcare
  •  
  •  
  •  

specials

  • De marketing to-do list 2018
  • Customer-centric design
  • Van data naar inzicht
  • Programmatic marketing
  • Non-profitmarketing
  • Conversational interfaces
  • Webcare & monitoring
  • Contentmarketing
  • Influencer marketing
  • Datamanagementplatformen
  • Mobile
  • Customer journey
  • Toekomst van betalen
  • Online Video
  • Marketing automation
  • Inloggen
  • Aanmelden

Online Activatie

gerelateerde topics

  • activatie
  • activatiecampagne
  • black friday
  • gamification
  • tips

online activatie experts

  • Benjamin van Rossum
    Aantal blogs: 5

vacatures

  • Allround redacteur (40 uur)

    Allround redacteur (40 uur)

  • Hoofdredacteur Twinkle (40 uur)

    Hoofdredacteur Twinkle (40 uur)

  • Content medewerker

    Content medewerker

  • Klik hier voor alle vacatures

volg Marketingfacts

@marketingfacts volgen
  • Online ís noodzakelijk voor succes met activatie

    Online ís noodzakelijk voor succes met activatie

    Wil je je doelgroep bereiken, dan moet je online. Onze ervaring is dat het afgelopen jaar online activatie bij de grote adverteerders een vast onderdeel is geworden van een activatiecampagne. Toch wordt de mix van offline en online vaak als nieuw, spannend en uitdagend beschouwd. Onterecht, want er is zoveel te winnen via online activatie. In dit artikel leg ik uit wat de vijf grootste voordelen van online activatie zijn, zodat je met de juiste argumenten aan de slag kan. 

    Lees verder »
    • Benjamin van Rossum (Red Button Digital)
    • 25 januari 2021
    • Advertising Customer experience Innovatie Strategie
      • 4818
      • 1
  • Vijf tips voor succes op Black Friday met online activatie

    Vijf tips voor succes op Black Friday met online activatie

    Over een klein maandje start Black Friday en daarna Cyber Monday, Sinterklaas en kerst. Dit zijn dé momenten waarin winkeliers en adverteerders flinke extra omzetten kunnen maken. Om de boot niet te missen moet je zorgen dat je er op tijd bij bent en klaar staat om op deze dagen te converteren. In dit artikel geef ik vijf hands-on tips hoe je doeltreffend en snel gamification en online activatie kunt inzetten. Hiermee zorg je in deze periode gegarandeerd voor een hogere brand engagement en een knallende conversie op offline en online sales.

    Lees verder »
    • Benjamin van Rossum (Red Button Digital)
    • 29 oktober 2020
    • Advertising Direct marketing Innovatie
      • 8344
      • 0
  • Wil je meer conversie? Zet gamification in

    Wil je meer conversie? Zet gamification in

    Gamification wordt inmiddels volop ingezet binnen de wetenschap, educatie én in de marketing. Logisch, het is een sterk motiverend instrument dat zorgt voor hogere conversies en meer engagement! In dit artikel bespreek ik enkele veelgebruikte gamification-principes uit de game-industrie. Ze kunnen worden toegepast voor activerende vormen van marketing zoals online activatie.

    Lees verder »
    • Benjamin van Rossum (Red Button Digital)
    • 21 augustus 2020
    • Advertising Strategie
      • 10696
      • 5
  • Tien tips voor een geslaagde online activatie

    Tien tips voor een geslaagde online activatie

    Online activatie is een converterend middel in de marketingmix. Het wordt ingezet voor het vergaren van leads, traffic, nieuwsbrief-inschrijvingen, donaties, social volgers en als aanvulling op je customer data platform. Het brengt veel mensen in contact met jouw merk. Je wilt dan natuurlijk goed voor de dag komen. Met deze tien tips kun jij kwaliteit bij online activaties herkennen.

    Lees verder »
    • Benjamin van Rossum (Red Button Digital)
    • 18 juni 2020
    • Strategie
      • 7972
      • 1
  • Waarom online activatie effectief is in crisistijd

    Waarom online activatie effectief is in crisistijd

    De coronacrisis zorgt ervoor dat marketing bijna volledig is verschoven van offline naar online. Marketingbudgetten worden teruggeschroefd uit angst voor een recessie. Dit gaat onvermijdelijk lijden tot teruglopende omzet. Zwaar weer dus...En als marketeer ben jij voor een aanzienlijk deel verantwoordelijk voor de oplossing. Zoals in elke crisis heeft de marketeer de belangrijke taak om juist nu elke euro goed te besteden en de effectiviteit van de online marketing te maximaliseren. Dit artikel geeft een oplossing voor deze uitdaging in de vorm van online activatie.

    Lees verder »
    • Benjamin van Rossum (Red Button Digital)
    • 21 april 2020
    • Advertising Customer experience
      • 6230
      • 0

Onderdelen

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • M! Statistieken
  • M! Opleidingen
  • M! Jaarboek

Over ons

  • Colofon
  • Blogger worden
  • Nieuws melden
  • Adverteren
  • Partners
  • Privacy & cookies
  • Disclaimer

Volg ons

RSS

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • Alle feeds

Nieuwsbrief

Partners

  • We are you
  • Copernica
  • gracious
  • Exonet
  • Upstream

copyright © 2002 - 2021 Marketingfacts. Creative Commons 3.0 License. | Developed by We are you