Marketingfacts - Powered by NIMA
  • +
Marketingfacts
  • home
  • channels
    channels
  • topics
    topics
  • kennisbank
  • jobs
  • jaarboek
  • trainingen
    • +

channels

  • Advertising
  • Brand design
  • Brand management
  • Contentmarketing
  • Customer experience
  • Data analytics
  • Direct marketing
  • Innovatie
  • Loopbaan
  • Media
  • Search
  • Social media
  • Strategie

topics

  • B2B
  • Big data
  • Contentmarketing
  • Facebookmarketing
  • Marketing automation
  • Privacy
  • Psychologie
  • Storytelling
  • Wearables
  • Webcare
  •  
  •  
  •  

specials

  • De marketing to-do list 2018
  • Customer-centric design
  • Van data naar inzicht
  • Programmatic marketing
  • Non-profitmarketing
  • Conversational interfaces
  • Webcare & monitoring
  • Contentmarketing
  • Influencer marketing
  • Datamanagementplatformen
  • Mobile
  • Customer journey
  • Toekomst van betalen
  • Online Video
  • Marketing automation
  • Inloggen
  • Aanmelden

Ohra

gerelateerde topics

  • reclame
  • videocampagnes
  • bolletje
  • melkunie
  • nike

ohra experts

  • Freek Janssen
    Aantal blogs: 2
  • David Brinks
    Aantal blogs: 1
  • Luka van Rijn
    Aantal blogs: 1

vacatures

  • (Medior) Online Marketing Consultant

    (Medior) Online Marketing Consultant

  • (Senior) Marketeer

    (Senior) Marketeer

  • Projectleider Klant & Dienstverlening

    Projectleider Klant & Dienstverlening

  • Klik hier voor alle vacatures

volg Marketingfacts

@marketingfacts volgen
  • [Teruglezen] 10 van de meest historische reclamezinnen ooit

    [Teruglezen] 10 van de meest historische reclamezinnen ooit

    Je hebt zo van die momenten waarop je beseft hoe oud je bent. Zoals: wanneer een jongere collega toegeeft dat ze geen idee heeft waar de uitdrukking 'wij van WC-eend' vandaan komt. 'Daarom adviseren wij van WC-eend WC-eend' is sinds de introductie in 1989 uitgegroeid van slogan tot uitdrukking. Ideeën voor marketingcampagnes kunnen tijdens een brainstorm worden neergesabeld omdat ze een te hoog 'WC-eend-gehalte' hebben. Best knap dat een simpel reclamespotje een heuse bijdrage heeft geleverd aan de Nederlandse taal. En zijn wel meer slogans die zijn blijven hangen in de loop der jaren. Vaak weten we niet eens meer dat ze ooit zijn bedacht door een reclamebureau. Tien van de leukste slogans die we nog allemaal kennen.

    Lees verder »
    • Freek Janssen (Philips)
    • 29 juli 2021
    • Advertising
      • 8398
      • 0
  • ReclameReview: de gele hesjes van OHRA

    ReclameReview: de gele hesjes van OHRA

    Het vaste duo van Ohra, Rob en Els, maakt in deze nieuwe commercial dankzij autopech kennis met de Franse berm. Of staan ze daar nu te demonstreren met hun gele hesjes aan?

    Lees verder »
    • David Brinks (Hardcopy)
    • 19 juni 2019
    • Advertising
      • 20504
      • 1
  • Tien historische slogans die zijn blijven hangen

    Tien historische slogans die zijn blijven hangen

    Je hebt zo van die momenten waarop je beseft hoe oud je bent. Zoals: wanneer een jongere collega toegeeft dat ze geen idee heeft waar de uitdrukking 'wij van WC-eend' vandaan komt. 'Daarom adviseren wij van WC-eend WC-eend' is sinds de introductie in 1989 uitgegroeid van slogan tot uitdrukking. Ideeën voor marketingcampagnes kunnen tijdens een brainstorm worden neergesabeld omdat ze een te hoog 'WC-eend-gehalte' hebben. Best knap dat een simpel reclamespotje een heuse bijdrage heeft geleverd aan de Nederlandse taal. En zijn wel meer slogans die zijn blijven hangen in de loop der jaren. Vaak weten we niet eens meer dat ze ooit zijn bedacht door een reclamebureau. Tien van de leukste slogans die we nog allemaal kennen.

    Lees verder »
    • Freek Janssen (Philips)
    • 15 april 2019
    • Advertising Media Contentmarketing
      • 193165
      • 6
  • Viral Friday 02/2019: Nasa, Knight Rider en paarse krokodillen

    Viral Friday 02/2019: Nasa, Knight Rider en paarse krokodillen

    Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met Mindshare, waarin de beste virals van de afgelopen week worden belicht. Met deze week de commercials van Eneco, Walmart, Ohra, Nike en Thomas Cook. 

    Lees verder »
    • Luka van Rijn (Mindshare)
    • 11 januari 2019
    • Advertising Media Contentmarketing
      • 9932
      • 0

Onderdelen

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • M! Statistieken
  • M! Opleidingen
  • M! Jaarboek

Over ons

  • Colofon
  • Blogger worden
  • Nieuws melden
  • Adverteren
  • Partners
  • Privacy & cookies
  • Disclaimer

Volg ons

RSS

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • Alle feeds
Ontvang onze nieuwsbrief
aanmelden

Partners

  • We are you
  • Copernica
  • gracious
  • Exonet
  • Upstream

copyright © 2002 - 2022 Marketingfacts. Creative Commons 3.0 License. | Developed by We are you