Marketingfacts - Powered by NIMA
  • +
Marketingfacts
  • home
  • channels
    channels
  • topics
    topics
  • kennisbank
  • jobs
  • jaarboek
  • trainingen
    • +

channels

  • Advertising
  • Brand design
  • Brand management
  • Contentmarketing
  • Customer experience
  • Data analytics
  • Direct marketing
  • Innovatie
  • Loopbaan
  • Media
  • Search
  • Social media
  • Strategie

topics

  • B2B
  • Big data
  • Contentmarketing
  • Facebookmarketing
  • Marketing automation
  • Privacy
  • Psychologie
  • Storytelling
  • Wearables
  • Webcare
  •  
  •  
  •  

specials

  • De marketing to-do list 2018
  • Customer-centric design
  • Van data naar inzicht
  • Programmatic marketing
  • Non-profitmarketing
  • Conversational interfaces
  • Webcare & monitoring
  • Contentmarketing
  • Influencer marketing
  • Datamanagementplatformen
  • Mobile
  • Customer journey
  • Toekomst van betalen
  • Online Video
  • Marketing automation
  • Inloggen
  • Aanmelden

Nima Marketing Week

gerelateerde topics

  • nima marketing day
  • coronacrisis
  • dpg media
  • willem-albert bol
  • design

nima marketing week experts

  • Lucas Boon
    Aantal blogs: 7
  • Nanny Kuilboer
    Aantal blogs: 4
  • Sjaak Hoogkamer
    Aantal blogs: 3

vacatures

  • Allround redacteur (40 uur)

    Allround redacteur (40 uur)

  • Hoofdredacteur Twinkle (40 uur)

    Hoofdredacteur Twinkle (40 uur)

  • Content medewerker

    Content medewerker

  • Klik hier voor alle vacatures

volg Marketingfacts

@marketingfacts volgen
  • Willem-Albert Bol: ‘Mep je CEO eens een keer in elkaar’

    Willem-Albert Bol: ‘Mep je CEO eens een keer in elkaar’

    “Stop met communicatiegefröbel, keer terug naar de marketing basics en sta voor je vak! Alleen dan word je als marketeer weer serieus genomen.” Willem-Albert Bol heeft een missie. Op het podium op de NIMA Marketing Week begon zijn strijd om in tien stappen marketing terug aan de top te brengen. Dapper voorwaarts!

    Lees verder »
    • Kari-Anne Fygi (Marketingfacts)
    • 4 september 2020
    • Strategie
      • 18562
      • 5
  • Kirsten Andres: ‘Ik erger me aan de slechte naam die marketing soms heeft’

    Kirsten Andres: ‘Ik erger me aan de slechte naam die marketing soms heeft’

    Kirsten Andres, directeur van het Nederlands Instituut voor Marketing (NIMA), ziet uit naar NIMA Marketing Week, dat aanstaande dinsdag 1 september losbarst. Aan de voorbereidingen zal het niet liggen. “Het is bij ons veiliger dan in de supermarkt om de hoek.”

    Lees verder »
    • Lucas Boon (MarketingTribune)
    • 28 augustus 2020
    • Loopbaan
      • 4908
      • 0
  • Met NIMA Marketing Week wordt volgende week veilig geschiedenis geschreven

    Met NIMA Marketing Week wordt volgende week veilig geschiedenis geschreven

    Kun jij straks zeggen dat je erbij was? De NIMA Marketing Week van partners NIMA en BBP Media gaat dinsdag 1 september 2020 live. Peter van Balsfoort, CEO BBP Media, heeft er het volste vertrouwen in en vertelt waarom jij als marketeer deze drie dagen echt niet mag missen.

    Lees verder »
    • Peter van Woensel Kooy (MarketingTribune)
    • 27 augustus 2020
    • Innovatie
      • 4302
      • 0
  • Roel Stavorinus’ missie: marketeers en ontwerpers dichter bij elkaar brengen

    Roel Stavorinus’ missie: marketeers en ontwerpers dichter bij elkaar brengen

    Zelfstandig merk- en designstrateeg Roel Stavorinus is één van de vele sprekers tijdens Nima Marketing Week 2020. Hij stelt zich voor en licht een tip van de sluier over zijn talk op woensdag 2 september om 15:30 uur.

    Lees verder »
    • Nanny Kuilboer (MarketingTribune)
    • 26 augustus 2020
    • Brand design Innovatie Strategie Brand management
      • 5150
      • 0
  • Luuk Ros: ‘NIMA Marketing Week is echt vóór en dóór marketeers’

    Luuk Ros: ‘NIMA Marketing Week is echt vóór en dóór marketeers’

    De kogel is door de Copraloods. De NIMA Marketing Day ontwikkelde zich in de afgelopen jaren zo’n beetje tot de traditionele heads-up voor échte marketeers, zo vlak voor de vakantie. Relaxt en toch hardcore inhoudelijk, cocktails nippen en toch over je werk praten, beetje snackend langs de podia vol merken schuiven, als waren het foodtrucks. Oprechte verhalen van marketingprofessionals. Bijna tweeduizend m/v op een kluitje. Gezellig. Maar dat werd ‘m dus niet in 2020.

    Lees verder »
    • Nanny Kuilboer (MarketingTribune)
    • 20 augustus 2020
    • Innovatie Loopbaan Strategie
      • 4644
      • 0
  • Mariëlle Rooswinkel zet Karwei in de klusmarkt neer

    Mariëlle Rooswinkel zet Karwei in de klusmarkt neer

    Marketingmanager Mariëlle Rooswinkel heeft net de herpositionering van Karwei afgerond en daarover komt ze vertellen op NIMA Marketing Week. "Als je het leuk vindt om te horen hoe we ons onderscheiden in de kluswereld, ben je van harte welkom."

    Lees verder »
    • Lucas Boon (MarketingTribune)
    • 19 augustus 2020
    • Strategie Brand management
      • 5248
      • 1
  • Kirsten Jassies: ‘Facebook Business Manager is echt een horror-tool’

    Kirsten Jassies: ‘Facebook Business Manager is echt een horror-tool’

    Kirsten Jassies is 'social media-trendwatcher', schrijver en heeft haar eigen bureau genaamd Just K. Spreken voor een 'echte' zaal heeft nog altijd haar voorkeur. 'Je kunt het publiek beter peilen en vervolgens je verhaal daarop aanpassen.'

    Lees verder »
    • Lucas Boon (MarketingTribune)
    • 14 augustus 2020
    • Advertising Social media
      • 10350
      • 0
  • Willem-Albert Bol: ‘Angst voert te vaak de boventoon in het marketingvak’

    Willem-Albert Bol: ‘Angst voert te vaak de boventoon in het marketingvak’

    Willem-Albert Bol, directeur business development bij DPG Media, belooft op NIMA Marketing Week een eerlijk verhaal, waarbij hij de heilige huisjes niet schuwt. Hoelang headliner Bol op de borrel na afloop blijft hangen? “Dat hangt af van het niveau van de grapjes van Luuk Ros.”

    Lees verder »
    • Lucas Boon (MarketingTribune)
    • 13 augustus 2020
    • Advertising Media Innovatie Strategie
      • 4718
      • 0
  • Tijs Rotmans: ‘Klassieke pricing-uitgangspunten zijn ook nu relevant’

    Tijs Rotmans: ‘Klassieke pricing-uitgangspunten zijn ook nu relevant’

    Het valt Tijs Rotmans, managing partner van The Pricing Company, op dat de online toegangsprijs van NIMA Marketing Week 'laag en ongedifferentieerd' wordt gepositioneerd. 'Als online de toekomst wordt, heeft het event een betere pricing nodig.’

    Lees verder »
    • Lucas Boon (MarketingTribune)
    • 11 augustus 2020
    • Strategie Brand management
      • 3760
      • 0
  • Hoe de Amsterdamse Westerkerk YouTube ontdekte

    Hoe de Amsterdamse Westerkerk YouTube ontdekte

    John Faasse, expert in media-onderzoek, is sinds 1 februari 2020 koster/beheerder van de Westerkerk in Amsterdam. Hoe positioneert de Westerkerk zich als ‘icoon’ van Amsterdam, als kerkelijke gemeente, als toeristische attractie en als evenementenlocatie?

    Lees verder »
    • Sjaak Hoogkamer (MarketingTribune)
    • 6 augustus 2020
    • Customer experience Strategie
      • 7488
      • 0
  • Hoe gaat Corendon om met corona?

    Hoe gaat Corendon om met corona?

    Corné Hoogendoorn is directeur marketing bij touroperator Corendon. Corona heeft de reisbranche als een van de eerste en meteen ook zeer hard geraakt, stelt hij. “Ik neem de bezoeker op Nima Marketing Week mee in de wijze waarop wij hiermee omgaan en tóch kansen weten te pakken.”

    Lees verder »
    • Lucas Boon (MarketingTribune)
    • 4 augustus 2020
    • Strategie Brand management
      • 4800
      • 0
  • Marvin Jacobs (Airborne): ‘Audio is krachtig middel voor merken om connectie met consument te maken’

    Marvin Jacobs (Airborne): ‘Audio is krachtig middel voor merken om connectie met consument te maken’

    Marvin Jacobs is een van de topsprekers op de NIMA Marketing Week van 1 t/m 3 september. Hij staat geprogrammeerd op 2 september, vanaf 15.30 in de Smederij. “Ik denk dat je als marketeer moet nadenken over de manier waarop je met je merk aanwezig bent binnen het audiodomein.”

    Lees verder »
    • Sjaak Hoogkamer (MarketingTribune)
    • 30 juli 2020
    • Media Innovatie
      • 4378
      • 0
  • Porsche verkoopt wat niemand nodig heeft, maar iedereen wil hebben

    Porsche verkoopt wat niemand nodig heeft, maar iedereen wil hebben

    Ruurd Neurink (36) is manager marketing & communicatie bij Porsche. Op NIMA Marketing Week neemt hij de bezoeker mee in een wereld 'die voor velen ver weg lijkt, maar als je hard werkt toch bereikbaar blijkt te zijn'.

    Lees verder »
    • Lucas Boon (MarketingTribune)
    • 28 juli 2020
    • Innovatie Brand management
      • 4420
      • 0
  • Wat kun jij als marketeer doen om racisme in je organisatie tegen te gaan?

    Wat kun jij als marketeer doen om racisme in je organisatie tegen te gaan?

    Marrigt van der Valk van Durf online branding spreekt tijdens Nima Marketing Week 2020 over wat marketeers kunnen doen om binnen hun eigen organisatie racisme tegen te gaan. “Ik wil handvatten geven om binnen je organisatie aan de slag te gaan tegen racisme en te streven naar meer diversiteit”.

    Lees verder »
    • Nanny Kuilboer (MarketingTribune)
    • 27 juli 2020
    • Strategie
      • 3598
      • 0
  • Waarom NMW eigenlijk gewoon het grootste Nederlandse designcongres is

    Waarom NMW eigenlijk gewoon het grootste Nederlandse designcongres is

    Als designer kun je NIMA Marketing Day, dit jaar NIMA Marketing Week geheten, domweg niet overslaan. Het kost je een dag of een dagdeel, maar het levert je jaren aan inspiratie. Bovendien hoor je het perspectief van je opdrachtgever en leer je veel. Dit leerde ik van de afgelopen edities.

    Lees verder »
    • Roel Stavorinus (MELVINDAY)
    • 24 juli 2020
    • Innovatie Strategie
      • 5272
      • 0
  • ouder »

Onderdelen

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • M! Statistieken
  • M! Opleidingen
  • M! Jaarboek

Over ons

  • Colofon
  • Blogger worden
  • Nieuws melden
  • Adverteren
  • Partners
  • Privacy & cookies
  • Disclaimer

Volg ons

RSS

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • Alle feeds

Nieuwsbrief

Partners

  • We are you
  • Copernica
  • gracious
  • Exonet
  • Upstream

copyright © 2002 - 2021 Marketingfacts. Creative Commons 3.0 License. | Developed by We are you