Marketingfacts - Powered by NIMA
  • +
Marketingfacts
  • home
  • channels
    channels
  • topics
    topics
  • kennisbank
  • jobs
  • jaarboek
  • trainingen
    • +

channels

  • Advertising
  • Brand design
  • Brand management
  • Contentmarketing
  • Customer experience
  • Data analytics
  • Direct marketing
  • Innovatie
  • Loopbaan
  • Media
  • Search
  • Social media
  • Strategie

topics

  • B2B
  • Big data
  • Contentmarketing
  • Facebookmarketing
  • Marketing automation
  • Privacy
  • Psychologie
  • Storytelling
  • Wearables
  • Webcare
  •  
  •  
  •  

specials

  • De marketing to-do list 2018
  • Customer-centric design
  • Van data naar inzicht
  • Programmatic marketing
  • Non-profitmarketing
  • Conversational interfaces
  • Webcare & monitoring
  • Contentmarketing
  • Influencer marketing
  • Datamanagementplatformen
  • Mobile
  • Customer journey
  • Toekomst van betalen
  • Online Video
  • Marketing automation
  • Inloggen
  • Aanmelden

Namarama Show

gerelateerde topics

  • podcast
  • creativiteit
  • podcasting
  • filmproductie
  • erik de graaf

namarama show experts

  • Floris Hülsmann
    Aantal blogs: 7

vacatures

  • Allround redacteur (40 uur)

    Allround redacteur (40 uur)

  • Hoofdredacteur Twinkle (40 uur)

    Hoofdredacteur Twinkle (40 uur)

  • Content medewerker

    Content medewerker

  • Klik hier voor alle vacatures

volg Marketingfacts

@marketingfacts volgen
  • (Podcast) Je naam als meest krachtige marketinginstrument

    (Podcast) Je naam als meest krachtige marketinginstrument

    Ed Stibbe is geen onbekende naam in reclameland. Hij werkte vanaf de jaren negentig bij grote bureaus als FHV/BBDO, PMSvW en Lintas. Met legende Bela Stamenkovic richtte hij SSSS & Orchestra op en nu werkt hij zelfstandig als ES & Company. Stibbe is de gast in de laatste Namarama Show van dit jaar!

    Lees verder »
    • Floris Hülsmann (Namarama)
    • 21 december 2020
      • 3906
      • 0
  • (Podcast) De beeldende taal van Erik de Graaf

    (Podcast) De beeldende taal van Erik de Graaf

    Erik de Graaf is een Nederlandse striptekenaar, illustrator en grafisch ontwerper. Hij weet ook heel veel van branding. Reden om hem te vragen voor de Namarama-podcast.

    Lees verder »
    • Floris Hülsmann (Namarama)
    • 27 november 2020
    • Brand design Innovatie Brand management
      • 4432
      • 0
  • (Podcast) Wat vertelt Wickie de Viking ons over Gijsbregt Vijn?

    (Podcast) Wat vertelt Wickie de Viking ons over Gijsbregt Vijn?

    Gijsbregt Vijn, kijk dat is nou nog eens een mooie oud-Hollandse naam. Toch noemen klanten en collega’s hem gewoon Gijs. Vijn was ooit de freelance streatief (strateeg en creatief) die het in zijn hoofd haalde om een bureau te beginnen. Een bureau dat het net even anders doet dan de rest: Lemon Scented Tea.

    Lees verder »
    • Floris Hülsmann (Namarama)
    • 28 augustus 2020
    • Innovatie Loopbaan Brand management
      • 4910
      • 0
  • Podcast: de haat-liefdeverhouding van Danielle Guirguis met film

    Podcast: de haat-liefdeverhouding van Danielle Guirguis met film

    Daniëlle Guirguis produceert commercials, films en documentaires. Wat drijft haar? Waarom heet haar bedrijf Smarthouse? Hoe dealt ze met de lockdown? Waarom was ze jurylid bij het reclamefestival Lynx in Dubai (niet omdat ze veel verstand van films heeft)? Het zit allemaal in deze nieuwe aflevering van De Namarama Show.

    Lees verder »
    • Floris Hülsmann (Namarama)
    • 20 juni 2020
    • Media Innovatie
      • 4620
      • 0
  • Podcast: Egbert Scheffer over creatie en graffiti

    Podcast: Egbert Scheffer over creatie en graffiti

    Creatief ondernemer Egbert Scheffer maakt stencil art, tape art, motion animatie, muurschilderingen, geeft workshops, doet aan vormgeving én organiseert festivals. En hij weet heel veel van graffiti, net als jij na het beluisteren van de nieuwe Namarama-podcast.

    Lees verder »
    • Floris Hülsmann (Namarama)
    • 14 maart 2020
    • Advertising Brand design
      • 5404
      • 0
  • Podcast: de kritische blik van Tadek Solarz

    Podcast: de kritische blik van Tadek Solarz

    De productieve Marketingfacts-blogger Tadek Solarz is een marketingman met een kritische blik, met een mening die vaak dwars tegen alle andere meningen ingaat. In deze aflevering van podcast-serie De Namarama Show gaat copywriter en naamexpert Floris Hülsmann in gesprek met hem. Over online als heilige graal, merkbouw en het omvallen van merken.

    Lees verder »
    • Floris Hülsmann (Namarama)
    • 20 april 2019
    • Advertising E-business Contentmarketing E-commerce
      • 8696
      • 0

Onderdelen

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • M! Statistieken
  • M! Opleidingen
  • M! Jaarboek

Over ons

  • Colofon
  • Blogger worden
  • Nieuws melden
  • Adverteren
  • Partners
  • Privacy & cookies
  • Disclaimer

Volg ons

RSS

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • Alle feeds

Nieuwsbrief

Partners

  • We are you
  • Copernica
  • gracious
  • Exonet
  • Upstream

copyright © 2002 - 2021 Marketingfacts. Creative Commons 3.0 License. | Developed by We are you