Marketingfacts - Powered by NIMA
  • +
Marketingfacts
  • home
  • channels
    channels
  • topics
    topics
  • kennisbank
  • jobs
  • jaarboek
  • trainingen
    • +

channels

  • Advertising
  • Brand design
  • Brand management
  • Contentmarketing
  • Customer experience
  • Data analytics
  • Direct marketing
  • Innovatie
  • Loopbaan
  • Media
  • Search
  • Social media
  • Strategie

topics

  • B2B
  • Big data
  • Contentmarketing
  • Facebookmarketing
  • Marketing automation
  • Privacy
  • Psychologie
  • Storytelling
  • Wearables
  • Webcare
  •  
  •  
  •  

specials

  • De marketing to-do list 2018
  • Customer-centric design
  • Van data naar inzicht
  • Programmatic marketing
  • Non-profitmarketing
  • Conversational interfaces
  • Webcare & monitoring
  • Contentmarketing
  • Influencer marketing
  • Datamanagementplatformen
  • Mobile
  • Customer journey
  • Toekomst van betalen
  • Online Video
  • Marketing automation
  • Inloggen
  • Aanmelden

Multiscreen

gerelateerde topics

  • google analytics
  • multitasking
  • m-commerce
  • mediaplanning
  • tablets

multiscreen experts


  • Aantal blogs: 2
  • Twinkle Magazine
    Aantal blogs: 1

vacatures

  • (Medior) Online Marketing Consultant

    (Medior) Online Marketing Consultant

  • (Senior) Marketeer

    (Senior) Marketeer

  • Projectleider Klant & Dienstverlening

    Projectleider Klant & Dienstverlening

  • Klik hier voor alle vacatures

volg Marketingfacts

@marketingfacts volgen
  • Mediaplanning voor de multitaskende consument: zo doe je dat

    Mediaplanning voor de multitaskende consument: zo doe je dat

    Multitaskende consumenten bieden nieuwe mogelijkheden voor mediaplanning. Denk aan het tonen van een reclame op een tablet of smartphone vlak voor, na of tegelijkertijd met een televisiereclame voor hetzelfde merk. Hoe kun je dat het beste doen? Dat lees je hier.

    Lees verder »
    • SWOCC (SWOCC.nl)
    • 2 september 2021
    • Media
      • 3926
      • 0
  • Zo leidt multiscreening tot betere merkeffectiviteit

    Zo leidt multiscreening tot betere merkeffectiviteit

    Toen je laatst televisie keek, heb je toen ook je smartphone, tablet of laptop tegelijkertijd gebruikt? En zo ja, wat deed je toen daarop? Sommige mensen tweeten over wat zij zien op televisie of spelen mee met een second-screenapp. De meerderheid doet echter iets wat ongerelateerd is aan wat er te zien is op televisie, zoals hun email lezen of een spelletje spelen. Maar maakt het uit wat mensen doen tijdens het multiscreenen voor het effect van de televisiereclame?

    Lees verder »
    • SWOCC (SWOCC.nl)
    • 5 januari 2018
    • Advertising
      • 12072
      • 0
  • De multichannel-klantervaring van de Bijenkorf

    De multichannel-klantervaring van de Bijenkorf

    Wat doe je bij onstuimige groei? Blijven sleutelen aan het bestaande e-commerceplatform of kiezen voor een nieuw platform? De Bijenkorf deed het laatste. Een jaar geleden ging het vernieuwde debijenkorf.nl live. Directeur multichannel Pieter Heij maakt de voorlopige balans op.

    Lees verder »
    • Twinkle (BBP)
    • 24 juni 2014
    • E-commerce
      • 19739
      • 0
  • Van Google Analytics naar Universal Analytics: al je vragen beantwoord

    Van Google Analytics naar Universal Analytics: al je vragen beantwoord

    Mensen gebruiken steeds vaker en steeds meer verschillende devices. Daarnaast heeft de online wereld steeds meer impact op de offline wereld. Google Analytics Classic, de huidige versie van Google Analytics, kan niet meer goed overweg met de wereld anno nu. Met Universal Analytics introduceert Google een geheel vernieuwd meetprotocol.

    Lees verder »
    • Martijn Lijten (Redhotminute)
    • 15 mei 2014
    • Data analytics
      • 23359
      • 4
  • Het Mobile Maturity Model: hoe bedrijven mobiel-volwassen worden

    Het Mobile Maturity Model: hoe bedrijven mobiel-volwassen worden

    Mobile is als vakgebied binnen digitale marketing nog vrij nieuw. De afgelopen jaren heeft een handjevol koplopers al mooie voorbeelden laten zien van waar het heen kan gaan. Ook het bewustzijn dat de consument inmiddels volledig multiscreen is, is doorgedrongen tot een groot deel van de adverteerders. De realiteit is echter dat het gros van de organisaties nog worstelt met primaire vraagstukken. Mobile is nog niet geïntegreerd in organisaties, inzicht ontbreekt doorgaans en van een vaste bijdrage aan de bedrijfsdoelstellingen is in veel gevallen nog geen sprake. De meeste organisaties zijn wat betreft mobiel nog onvolwassen en hebben nog een lange weg te gaan. De ontwikkeling die organisaties doorgaan van ‘mobiel-pasgeborene’ tot volgroeide multiscreenorganisatie wordt weergegeven in het ‘Mobile Maturity Model’.

    Lees verder »
    • Remi van Beekum (Kiemfabriek)
    • 1 april 2014
    • Mobile
      • 23416
      • 0

Onderdelen

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • M! Statistieken
  • M! Opleidingen
  • M! Jaarboek

Over ons

  • Colofon
  • Blogger worden
  • Nieuws melden
  • Adverteren
  • Partners
  • Privacy & cookies
  • Disclaimer

Volg ons

RSS

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • Alle feeds
Ontvang onze nieuwsbrief
aanmelden

Partners

  • We are you
  • Copernica
  • gracious
  • Exonet
  • Upstream

copyright © 2002 - 2022 Marketingfacts. Creative Commons 3.0 License. | Developed by We are you