Marketingfacts - Powered by NIMA
  • +
Marketingfacts
  • home
  • channels
    channels
  • topics
    topics
  • kennisbank
  • jobs
  • jaarboek
  • trainingen
    • +

channels

  • Advertising
  • Brand design
  • Brand management
  • Contentmarketing
  • Customer experience
  • Data analytics
  • Direct marketing
  • Innovatie
  • Loopbaan
  • Media
  • Search
  • Social media
  • Strategie

topics

  • B2B
  • Big data
  • Contentmarketing
  • Facebookmarketing
  • Marketing automation
  • Privacy
  • Psychologie
  • Storytelling
  • Wearables
  • Webcare
  •  
  •  
  •  

specials

  • De marketing to-do list 2018
  • Customer-centric design
  • Van data naar inzicht
  • Programmatic marketing
  • Non-profitmarketing
  • Conversational interfaces
  • Webcare & monitoring
  • Contentmarketing
  • Influencer marketing
  • Datamanagementplatformen
  • Mobile
  • Customer journey
  • Toekomst van betalen
  • Online Video
  • Marketing automation
  • Inloggen
  • Aanmelden

Mode

gerelateerde topics

  • fashion
  • kledingindustrie
  • marlies dekkers
  • podcast
  • hype

mode experts

  • Louise Doorn
    Aantal blogs: 1
  • Leonieke Daalder
    Aantal blogs: 1
  • Will Dongleur
    Aantal blogs: 1

vacatures

  • Allround redacteur (40 uur)

    Allround redacteur (40 uur)

  • Hoofdredacteur Twinkle (40 uur)

    Hoofdredacteur Twinkle (40 uur)

  • Content medewerker

    Content medewerker

  • Klik hier voor alle vacatures

volg Marketingfacts

@marketingfacts volgen
  • HelloMasters duikt met drie disruptors skin-deep in de beauty-industrie

    HelloMasters duikt met drie disruptors skin-deep in de beauty-industrie

    Hoe staat het met digital marketing in de beauty-industrie?  Louise Doorn, founder/CEO van HelloMaaS, gaat hierover in gesprek met drie gasten: Esther Leloux  (We Are Eves), Josephine Kay (Cosmopolitan) en Vanessa van Leusden (Paula’s Choice). HelloMasters is een podcast over marketing, innovatie en teams. 

    Lees verder »
    • Louise Doorn (HelloMaaS)
    • 22 april 2020
    • Loopbaan Strategie Brand management
      • 3684
      • 0
  • Thalita van Ogtrop (The Next Closet): “We willen de textielketen aanpakken”

    Thalita van Ogtrop (The Next Closet): “We willen de textielketen aanpakken”

    De kledingindustrie is uitermate vervuilend. De snelle omloop zorgen ervoor dat de productie in deze branche op nummer twee van de meest vervuilende ketens ter wereld staat. Het kopen van tweedehands kleding kan daar verandering in brengen. Die kleren zijn immers al geproduceerd. The Next Closet speelt in op die beweging. "We zijn een online marktplaats voor tweedehands merkkleding. We maken het heel makkelijk om je kleren online te verkopen of nieuwe kleren te kopen. Zo willen we de textielketen aanpakken", aldus founder en CEO Thalita van Ogrop.

    Lees verder »
    • Leonieke Daalder (Fast Moving Targets)
    • 19 augustus 2019
    • E-business Contentmarketing E-commerce Loopbaan
      • 8972
      • 0
  • Drop it like it’s hot: zeven marketinglessen uit de ‘drop culture’

    Drop it like it’s hot: zeven marketinglessen uit de ‘drop culture’

    Drops: exclusieve modeproducten in beperkte aantallen, in een klein aantal winkels, soms zelfs zonder enige aankondiging vooraf. Deze hypes worden voor de hoofdprijs gekocht en voor nog een veel hoger bedrag doorverkocht. Vanuit marketingperspectief kunnen we de werkwijze achter 'drops' zien als een cursusje opvallen binnen een eindeloze stroom van informatie, met premium aanbiedingen en via krachtige storytelling. Zeven elementen voor een hype-formule uit de drop culture.

    Lees verder »
    • Will Dongleur (Selligent Marketing Cloud)
    • 21 juni 2019
    • Advertising Contentmarketing
      • 13100
      • 0
  • Marlies Dekkers na haar faillissement en de overstap naar online

    Marlies Dekkers na haar faillissement en de overstap naar online

    Een lustrum voor lingerie-koningin Marlies Dekkers: dit jaar bestaat haar bedrijf een kwart eeuw. Met pieken en dalen, resulterend in een oversteek naar online verkoop. E-commerce manager Jerome Orlemans vertelt over de digitale transitie van het Nederlandse luxemerk. "We targeten drie persona's: de fashionista, de jonge moeder en de zakenvrouw."

    Lees verder »
    • Twinkle (BBP)
    • 3 december 2018
    • Contentmarketing E-commerce
      • 15904
      • 0

Onderdelen

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • M! Statistieken
  • M! Opleidingen
  • M! Jaarboek

Over ons

  • Colofon
  • Blogger worden
  • Nieuws melden
  • Adverteren
  • Partners
  • Privacy & cookies
  • Disclaimer

Volg ons

RSS

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • Alle feeds

Nieuwsbrief

Partners

  • We are you
  • Copernica
  • gracious
  • Exonet
  • Upstream

copyright © 2002 - 2021 Marketingfacts. Creative Commons 3.0 License. | Developed by We are you