Marketingfacts - Powered by NIMA
  • +
Marketingfacts
  • home
  • channels
    channels
  • topics
    topics
  • kennisbank
  • jobs
  • jaarboek
  • trainingen
    • +

channels

  • Advertising
  • Brand design
  • Brand management
  • Contentmarketing
  • Customer experience
  • Data analytics
  • Direct marketing
  • Innovatie
  • Loopbaan
  • Media
  • Search
  • Social media
  • Strategie

topics

  • B2B
  • Big data
  • Contentmarketing
  • Facebookmarketing
  • Marketing automation
  • Privacy
  • Psychologie
  • Storytelling
  • Wearables
  • Webcare
  •  
  •  
  •  

specials

  • De marketing to-do list 2018
  • Customer-centric design
  • Van data naar inzicht
  • Programmatic marketing
  • Non-profitmarketing
  • Conversational interfaces
  • Webcare & monitoring
  • Contentmarketing
  • Influencer marketing
  • Datamanagementplatformen
  • Mobile
  • Customer journey
  • Toekomst van betalen
  • Online Video
  • Marketing automation
  • Inloggen
  • Aanmelden

Marktplaats

gerelateerde topics

  • bol.com
  • amazon
  • webwinkels
  • brechtje van houtum
  • slaven mandic

marktplaats experts

  • Suzanne Ketelaar
    Aantal blogs: 2
  • Maurits Kreijveld
    Aantal blogs: 1
  • Louise Doorn
    Aantal blogs: 1

vacatures

  • Allround redacteur (40 uur)

    Allround redacteur (40 uur)

  • Hoofdredacteur Twinkle (40 uur)

    Hoofdredacteur Twinkle (40 uur)

  • Content medewerker

    Content medewerker

  • Klik hier voor alle vacatures

volg Marketingfacts

@marketingfacts volgen
  • (Podcast) De merkevolutie van Marktplaats

    (Podcast) De merkevolutie van Marktplaats

    Gregory Kukolj, CMO van Marktplaats en 2dehands.be, zat aan de virtuele keukentafel van HelloMasters voor een diepte-interview over alles wat met marketing te maken heeft. “Ons platform behoort aan de mensen toe”, zegt Kukolj.

    Lees verder »
    • Louise Doorn (HelloMaaS)
    • 3 februari 2021
    • Innovatie Strategie
      • 4042
      • 1
  • Search buiten de zoekmachines, slimme keuze of tijdverspilling?

    Search buiten de zoekmachines, slimme keuze of tijdverspilling?

    In tegenstelling tot wat sommige mensen misschien denken, gaat het zoekgedrag van de consument verder dan alleen Google en Bing. Inspiratie doen veel consumenten bijvoorbeeld op via Pinterest, maar ook YouTube en Marktplaats zijn platformen waar consumenten op zoeken. Wat opvalt is dat veel van dit soort platformen veel minder worden geoptimaliseerd. Maar of dat zo verstandig is?

    Lees verder »
    • VIA (VIA)
    • 26 november 2020
    • Search
      • 4828
      • 0
  • Addressability in een wereld zonder cookies, hoe?

    Addressability in een wereld zonder cookies, hoe?

    Wat kunnen buyers en publishers straks, in een wereld zonder cookies, nog doen op het gebied van addressability? Hierover spreken in de tweede aflevering van het IAB Nederland-drieluik ‘Cookieless era webinar’ niemand minder dan Bernard de Vreede, Data Strategy Benelux bij Ebay, Travis Clinger, Senior Vice President, Addressability and Ecosystem bij LiveRamp, en Slaven Mandic, Director of Advertising bij Mediahuis.

    Lees verder »
    • VIA (VIA)
    • 12 mei 2020
    • Advertising Data analytics Strategie
      • 7790
      • 0
  • ‘Amazon is een bedreiging, maar dat zegt Bol.com niet hardop’

    ‘Amazon is een bedreiging, maar dat zegt Bol.com niet hardop’

    Veel nervositeit over de entree van Amazon in Nederland. Concurrenten verlagen prompt hun prijzen, merkfabrikanten herzien hun retailstrategie. Rishi Kartaram, CEO van Jeffcommerce, werkt nauw samen met Amazon en analyseert de storm die door de webwinkelwereld raast. “Bol.com móet wel laconiek reageren.”

    Lees verder »
    • Jeroen Mirck (Mirck Media)
    • 16 maart 2020
    • E-business E-commerce Strategie
      • 11726
      • 0
  • “Fuck fast fashion, lang leve tweedehands”

    “Fuck fast fashion, lang leve tweedehands”

    “Fuck fast fashion” is het motto van Thijs Verheul, medeoprichter van online marktplaats voor tweedehands kleding United Wardrobe. “Het is triest dat er nog steeds zo massaal gekozen wordt voor goedkope – niet duurzame – kleding”. In gesprek met Verheul over de ontwikkelingen binnen de kledingmarkt.

    Lees verder »
    • Ronnie Overgoor (7DTV)
    • 3 maart 2020
    • Innovatie Strategie
      • 5176
      • 2
  • Hoe Bol.com en Wehkamp de komst van Amazon kunnen overleven

    Hoe Bol.com en Wehkamp de komst van Amazon kunnen overleven

    Kunnen de grote Nederlandse webwinkels de concurrentie met Amazon het hoofd bieden? Ja, door in te spelen op de zwakke plek van Amazon.

    Lees verder »
    • Maurits Kreijveld (Wisdomofthecrowd.nl)
    • 28 januari 2020
    • Strategie Brand management
      • 14520
      • 1

Onderdelen

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • M! Statistieken
  • M! Opleidingen
  • M! Jaarboek

Over ons

  • Colofon
  • Blogger worden
  • Nieuws melden
  • Adverteren
  • Partners
  • Privacy & cookies
  • Disclaimer

Volg ons

RSS

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • Alle feeds

Nieuwsbrief

Partners

  • We are you
  • Copernica
  • gracious
  • Exonet
  • Upstream

copyright © 2002 - 2021 Marketingfacts. Creative Commons 3.0 License. | Developed by We are you