-
De wijze marketinglessen van Basic-Fit
Go for it! Hoe inspireer je iedereen om fit te worden, op welke manier dan ook? In de serie Marketingbazen, geproduceerd door Big Shots in samenwerking met NIMA Young Professionals, geven de beste marketeers van Nederland superslimme inzichten aan de hand van hun eigen producten. In deze aflevering staat Basic-Fit en 'marketing talent of the year' Erica van Vonderen-Hahn centraal.
-
De marketinglessen van Jumbo
Hallo Jumbo! Hoe claim je met succes het category entry point 'wat eten we'? In de serie Marketingbazen, geproduceerd door Big Shots in samenwerking met NIMA Young Professionals, geven de beste marketeers van Nederland superslimme inzichten aan de hand van hun eigen producten. In deze aflevering doet marketingmanager online Maurice Barten van Jumbo Supermarkten zijn drie marketinglessen uit de doeken.
-
Marketing bij Diergaarde Blijdorp: lessen uit een giraffenhart, vogelnestje en neushoornhoorn
Hoe balanceer je als best bezochte dierentuin van Nederland op de soms wankele scheidslijn tussen commercie en een inhoudelijke boodschap? In de serie Marketingbazen, geproduceerd door Big Shots in samenwerking met NIMA Young Professionals, geven de beste marketeers van Nederland superslimme inzichten aan de hand van hun eigen producten. In deze aflevering staan de dieren van Diergaarde Blijdorp en Astrid Kortekaas (hoofd marketing, communicatie en educatie) centraal.
-
Wat maakt Hema nou echt Hema?
Hoe hou je één van Nederlands meest iconische merken herkenbaar en toch vernieuwend? In de nieuwe serie Marketingbazen, geproduceerd door Big Shots in samenwerking met NIMA Young Professionals, geven de beste marketeers van Nederland superslimme inzichten aan de hand van hun eigen producten. Met als primeur: Ferry Buitenhuis, campagnemanager bij Hema.