-
Tristan Lavender (Raet): “Schaf de functietitel ‘contentmarketeer’ af”
Op 5 november a.s. starten de Marketingfacts Updates 2015. In zes weken en evenveel sessies nemen 18 topsprekers je mee langs de actuele thema's binnen de (digitale) marketing. Een van die sprekers is Tristan Lavender, contentmarketingmanager bij Raet. Hij is altijd op zoek naar nieuwe wegen en neemt niets voor zoete koek aan.
-
Suzanne de Bakker (UvA): “De hype rond contentmarketing is nu wel voorbij”
Op 5 november a.s. starten de Marketingfacts Updates 2015. In zes weken en evenveel sessies nemen 18 topsprekers je mee langs de actuele thema's binnen de (digitale) marketing. Een van die sprekers is Suzanne de Bakker, die als docent aan de Universiteit van Amsterdam en zelfstandig adviseur de theorie én de praktijk van contentmarketing bij elkaar brengt.
-
Eerste sprekers Marketingfacts Updates 2015 bekend
Over minder dan twee maanden gaan de Marketingfacts Updates weer van start. Met de nieuwe reeks heb je toegang tot 6 inspirerende sessies waarbij elke keer 3 specialisten aan het woord komen. Specialisten die aandacht hebben voor de recente wetenschappelijke inzichten en vooral voor ervaringen uit de praktijk belichten per sessie een actueel onderwerpen op het gebied van marketing vanuit diverse perspectieven, zodat je er zelf mee aan de slag kunt in je eigen organisatie. En met trots maken we de eerste sprekers voor deze jaargang bekend.