Marketingfacts - Powered by NIMA
  • +
Marketingfacts
  • home
  • channels
    channels
  • topics
    topics
  • kennisbank
  • jobs
  • jaarboek
  • trainingen
    • +

channels

  • Advertising
  • Brand design
  • Brand management
  • Contentmarketing
  • Customer experience
  • Data analytics
  • Direct marketing
  • Innovatie
  • Loopbaan
  • Media
  • Search
  • Social media
  • Strategie

topics

  • B2B
  • Big data
  • Contentmarketing
  • Facebookmarketing
  • Marketing automation
  • Privacy
  • Psychologie
  • Storytelling
  • Wearables
  • Webcare
  •  
  •  
  •  

specials

  • De marketing to-do list 2018
  • Customer-centric design
  • Van data naar inzicht
  • Programmatic marketing
  • Non-profitmarketing
  • Conversational interfaces
  • Webcare & monitoring
  • Contentmarketing
  • Influencer marketing
  • Datamanagementplatformen
  • Mobile
  • Customer journey
  • Toekomst van betalen
  • Online Video
  • Marketing automation
  • Inloggen
  • Aanmelden

Lokaal

gerelateerde topics

  • facebook advertising
  • businessmodel
  • positionering
  • platform
  • coronacrisis

lokaal experts

  • Romy Farber
    Aantal blogs: 1
  • Gaby Siera
    Aantal blogs: 1
  • Willem van Bolderen
    Aantal blogs: 1

vacatures

  • Allround redacteur (40 uur)

    Allround redacteur (40 uur)

  • Hoofdredacteur Twinkle (40 uur)

    Hoofdredacteur Twinkle (40 uur)

  • Content medewerker

    Content medewerker

  • Klik hier voor alle vacatures

volg Marketingfacts

@marketingfacts volgen
  • Zes manieren waarop merken zich kunnen positioneren in het nieuwe normaal

    Zes manieren waarop merken zich kunnen positioneren in het nieuwe normaal

    In de afgelopen maanden waren we toeschouwers van een grote en plotselinge verandering in de samenleving, van een gezondheidscrisis tot een financiële en sociale crisis. Sindsdien is de grote vraag: hoe gaat de toekomst eruit zien, wat is het ‘nieuwe normaal’ en hoe kunnen we een economie bouwen op nieuwe en sterk veranderende (omgangs)regels? Het antwoord ligt in weerbaarheid en veerkracht, of in het Engels: resilience.

    Lees verder »
    • Gaby Siera (Beautiful Lives)
    • 3 juli 2020
    • Strategie Brand management
      • 6622
      • 0
  • Met de Carpet Bombing-strategie wordt lokaal adverteren op Facebook een succes

    Met de Carpet Bombing-strategie wordt lokaal adverteren op Facebook een succes

    Adverteren voor een lokale onderneming op Facebook kan soms lastig zijn. Stel, je bent een lokale loodgieter en je wilt op Facebook een doelgroep kiezen om advertenties aan te tonen. Hoe kies je dan de juiste doelgroep? De Carpet Bombing-strategie biedt uitkomst.

    Lees verder »
    • Willem van Bolderen (HOBL)
    • 13 november 2019
    • Advertising Social media
      • 9722
      • 4
  • Optimaliseer je website voor lokaal zoeken

    Optimaliseer je website voor lokaal zoeken

    We weten ondertussen dat we iets moeten doen met SEO en maken het onderdeel van onze onlinemarketingstrategie. In het MKB valt er echter nog een wereld te winnen. Daar komen we geregeld websites tegen die nog niet zo goed ingericht zijn op SEO. Google speelt daar in zijn strategie op in heeft een aantal tools en richtlijnen ter beschikking gesteld waarmee de MKB’er, de lokale ondernemer, een hogere positie in Google kan scoren. Dit artikel neemt je mee in de ins & outs van lokale SEO.

    Lees verder »
    • Herman Geertsema (Connect your World)
    • 14 januari 2019
    • Search
      • 13924
      • 4
  • Het platform als businessmodel: globaal leren, lokaal profiteren

    Het platform als businessmodel: globaal leren, lokaal profiteren

    Welkom in de connected revolutie waar alles en iedereen met elkaar in verbinding staat. Ook platformen vinden hier hun kracht. Met succes: zeven van de tien topbedrijven van de wereld werken met een platform-gebaseerd businessmodel, waaronder Facebook en Amazon. Globale platformen kunnen het bedrijfsmodel veranderen, maar andere bedrijven ergeren zich aan hun groeiende monopolie-positie. Dit leidt tot een nieuwe trend: lokale platformen, zoals Werkspot en Helpling, zijn bezig met een opmars.

    Lees verder »
    • Romy Farber (BCT)
    • 19 oktober 2018
    • E-business E-commerce
      • 11118
      • 1

Onderdelen

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • M! Statistieken
  • M! Opleidingen
  • M! Jaarboek

Over ons

  • Colofon
  • Blogger worden
  • Nieuws melden
  • Adverteren
  • Partners
  • Privacy & cookies
  • Disclaimer

Volg ons

RSS

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • Alle feeds

Nieuwsbrief

Partners

  • We are you
  • Copernica
  • gracious
  • Exonet
  • Upstream

copyright © 2002 - 2021 Marketingfacts. Creative Commons 3.0 License. | Developed by We are you