-
Hoe je als CEO met data storytelling efficiënter bezig kunt zijn op LinkedIn
Iedereen die actief is op LinkedIn weet hoeveel tijd het kost om online aanwezigheid op te bouwen. Content publiceren, specifieke mensen benaderen en contact onderhouden met je netwerk kost tijd en is niet eenvoudig. Hoe kun je efficiënt monitoren wie je bereikt met je content, reacties snel opvolgen om connecties te onderhouden en sales uit LinkedIn te halen?
-
Locked in LinkedIn
We zijn afgelopen weken vaker aanwezig op LinkedIn, we posten en reageren meer. Een enquête en een onderzoek wijzen uit dat het de gebruikers opvalt hoeveel persoonlijke verhalen er te vinden zijn. Reden voor een aantal van hen om LinkedIn het 'nieuwe normaal-Facebook' te noemen. Maar op de vraag of mensen na deze crisis van plan zijn er hun gedrag en tijdsbesteding aan te passen, beantwoordde ruim tweederde met 'nee'. Nuchtere conclusies en vier tips om het goed te doen.
-
LinkedIn anno 2020: social media of business-tool?
"Volgend jaar gaan we echt werk maken van LinkedIn!" Mijn hart maakt een vreugdesprong als ik dit hoor. Bij veel organisaties is LinkedIn niet meer weg te denken uit het marketing- en salesproces, maar wat hebben we laten liggen en wat verdient absoluut aandacht in het komend jaar? Beschouwen we LinkedIn nog steeds als socialmediaplatform, of meer als business-tool? Gaan we door op dezelfde voet? Moeten we het simpelweg helemaal anders doen? Of gewoon beter? Een overzicht van LinkedIn anno 2019 en de kansen die het platform biedt.
-
Social media voor ondernemers: een les in LinkedIn
Is social media the holy grail voor ondernemers? Marjolein Bongers, eigenaar van House of Social Media, vindt van wel. De ervaren socialmedia-expert stelt dat LinkedIn hét platform voor ondernemers is. Wat zijn de do’s en don’ts voor social media?