-
Je kijkt nu naar de meest recente artikelen over dit onderwerp.
-
How to: Datagedreven B2B-leadgeneratie
Leadgeneratie. Iedere organisatie die wil groeien moet zich bezighouden met sales, of: het genereren van nieuwe leads. Dit kan op verschillende manieren. Je kunt als bedrijf verkopers aannemen voor koude-acquisitie. Je kunt callcenters inzetten. Je kunt leads inkopen via externe partijen. Of je kunt online marketing slim inzetten.
-
Leadgeneratie in B2B: de voordelen van een leadcapturingtool
Wil je beter inzicht krijgen in de bezoekers op je website en anonieme bezoekers vertalen naar (potentiële) waardevolle leads? Dan is een leadcapturingtool iets voor jouw bedrijf. In dit artikel lees je meer over de voordelen van een dergelijke tool én hoe je deze optimaal inzet voor jouw B2B-bedrijf.
-
Digital Future B2B: doen is het nieuwe denken!
Nu 60 procent van het koopproces in b2b zich online afspeelt, is het interessant te zien hoe deze bedrijven hierop inspelen. Hoe creëren ze draagvlak binnen hun sterke sales- en engineeringorganisatie, maken ze complexe producten attractief zichtbaar en schudden ze hun bescheidenheid van zich af?
Tijdens The Digital Future of B2B op 30 juni 2015 in Eindhoven, deelden pioniers hun ervaring met vakgenoten. Hun advies: elke dag kleine stapjes zetten! En de krachtigste manier om weerstand te overbruggen: successen delen! Laat dat nu net het voordeel zijn van online: alles is meetbaar. Dus, aan de slag ermee, want doen is het nieuwe denken!