Marketingfacts - Powered by NIMA
  • +
Marketingfacts
  • home
  • channels
    channels
  • topics
    topics
  • kennisbank
  • jobs
  • jaarboek
  • trainingen
    • +

channels

  • Advertising
  • Brand design
  • Brand management
  • Contentmarketing
  • Customer experience
  • Data analytics
  • Direct marketing
  • Innovatie
  • Loopbaan
  • Media
  • Search
  • Social media
  • Strategie

topics

  • B2B
  • Big data
  • Contentmarketing
  • Facebookmarketing
  • Marketing automation
  • Privacy
  • Psychologie
  • Storytelling
  • Wearables
  • Webcare
  •  
  •  
  •  

specials

  • De marketing to-do list 2018
  • Customer-centric design
  • Van data naar inzicht
  • Programmatic marketing
  • Non-profitmarketing
  • Conversational interfaces
  • Webcare & monitoring
  • Contentmarketing
  • Influencer marketing
  • Datamanagementplatformen
  • Mobile
  • Customer journey
  • Toekomst van betalen
  • Online Video
  • Marketing automation
  • Inloggen
  • Aanmelden

Keyword Targeting

gerelateerde topics

  • keywords
  • search optimalisation
  • adwords
  • zoekwoorden
  • google ads

keyword targeting experts

  • Jeroen Blom
    Aantal blogs: 1

vacatures

  • Allround redacteur (40 uur)

    Allround redacteur (40 uur)

  • Hoofdredacteur Twinkle (40 uur)

    Hoofdredacteur Twinkle (40 uur)

  • Content medewerker

    Content medewerker

  • Klik hier voor alle vacatures

volg Marketingfacts

@marketingfacts volgen
  • De nieuwste wijziging in de werkwijze van Google Ads zoekwoorden

    De nieuwste wijziging in de werkwijze van Google Ads zoekwoorden

    Google heeft in oktober 2018 al een wijziging doorgevoerd in de matching van exacte zoekwoorden. Kortgeleden kondigde Google opnieuw aan dat de werking van de zoektypen Zinsdeel en Broad modified match ook gaat veranderen. Via de zoektypen van je zoekwoorden heb je invloed op welke zoekopdrachten Google je advertenties kan activeren. Wat heeft de wijziging voor impact op campagnes en wat gaat er 'exact' veranderen?

    Lees verder »
    • Jeroen Blom (SDIM)
    • 21 augustus 2019
    • Advertising Search
      • 9576
      • 0
  • Gratis search advertising tools: de 14 must-haves voor campagnemanagement

    Gratis search advertising tools: de 14 must-haves voor campagnemanagement

    Wil je sneller campagnes opbouwen, sneller zoekwoord varianten uitwerken en sneller inzichten in je advertentieteksten krijgen? Dit overzicht geeft jou een kijkje in de keuken van een search advertising-specialist met daarin veertien gratis tools die je kan gaan gebruiken om efficiĆ«nter te werk te gaan.

    Lees verder »
    • Tom Cornelisse (Traffic Builders)
    • 6 februari 2017
    • Search Data analytics
      • 19616
      • 0
  • Contentmarketeers: gebruik topic targeting in plaats van keyword targeting

    Contentmarketeers: gebruik topic targeting in plaats van keyword targeting

    Als contentmarketeer moet je meegroeien met Google. Schrijftechnieken en tactieken die een paar jaar geleden werkten, zijn nu verouderd doordat Google slimmer is geworden. Via topic modeling heeft Google een uitgebreide en diepgaande kennis opgebouwd van begrippen en concepten. Als we als contentmarketeers (of seo-tekstschrijvers of copywriters) teksten willen schrijven die zowel nu als in de toekomst zoekmachinevriendelijk zijn, moeten we daarom aan topic targeting doen in plaats van keyword targeting.

    Lees verder »
    • Edon van Asseldonk (Edjon Online Marketing)
    • 4 november 2015
    • Search
      • 18741
      • 2

Onderdelen

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • M! Statistieken
  • M! Opleidingen
  • M! Jaarboek

Over ons

  • Colofon
  • Blogger worden
  • Nieuws melden
  • Adverteren
  • Partners
  • Privacy & cookies
  • Disclaimer

Volg ons

RSS

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • Alle feeds

Nieuwsbrief

Partners

  • We are you
  • Copernica
  • gracious
  • Exonet
  • Upstream

copyright © 2002 - 2021 Marketingfacts. Creative Commons 3.0 License. | Developed by We are you