Marketingfacts - Powered by NIMA
  • +
Marketingfacts
  • home
  • channels
    channels
  • topics
    topics
  • kennisbank
  • jobs
  • jaarboek
  • trainingen
    • +

channels

  • Advertising
  • Brand design
  • Brand management
  • Contentmarketing
  • Customer experience
  • Data analytics
  • Direct marketing
  • Innovatie
  • Loopbaan
  • Media
  • Search
  • Social media
  • Strategie

topics

  • B2B
  • Big data
  • Contentmarketing
  • Facebookmarketing
  • Marketing automation
  • Privacy
  • Psychologie
  • Storytelling
  • Wearables
  • Webcare
  •  
  •  
  •  

specials

  • De marketing to-do list 2018
  • Customer-centric design
  • Van data naar inzicht
  • Programmatic marketing
  • Non-profitmarketing
  • Conversational interfaces
  • Webcare & monitoring
  • Contentmarketing
  • Influencer marketing
  • Datamanagementplatformen
  • Mobile
  • Customer journey
  • Toekomst van betalen
  • Online Video
  • Marketing automation
  • Inloggen
  • Aanmelden

Intranet

gerelateerde topics

  • interne communicatie
  • sociaal intranet
  • digital workplace
  • yammer
  • social tools

intranet experts


  • Aantal blogs: 1

vacatures

  • Contentspecialist

    Contentspecialist

  • Webredacteur - specialisatie Beeld en Video

    Webredacteur - specialisatie Beeld en Video

  • CRM consultant

    CRM consultant

  • Klik hier voor alle vacatures

volg Marketingfacts

@marketingfacts volgen
  • Drie intranet en digital workplace trends die je niet mag missen #spon

    Drie intranet en digital workplace trends die je niet mag missen #spon

    Op Congres Intranet & Digital Workplace praten we je bij over wat er speelt in de wereld van interne communicatie. Een leerzame dag vol keynotes, sessies, een discussie en genoeg tijd om te netwerken met vakgenoten. Wil je een preview van drie intranettrends? Lees dan verder. 

    Lees verder »
    • Entopic
    • 5 maart 2019
    • Contentmarketing Brand design
      • 5596
      • 0
  • Succesfactoren van interne social platforms zijn niet (altijd) social

    Succesfactoren van interne social platforms zijn niet (altijd) social

    ‘Werken social platforms altijd en overal?’. En: ‘De baas moet per se meedoen’. Zomaar twee stellingen die tijdens een live paneldiscussie op BNR aan bod kwamen. De deelnemers belichtten verschillende issues op het gebied van interne sociale media waar organisaties mee kampen. Maar succesfactoren van social platforms zijn niet altijd social van aard. En een veelheid aan kanalen en platforms hoeft niet nadelig te zijn.

    Lees verder »
    • Christiaan W. Lustig (TrueLime)
    • 26 april 2017
    • Social media
      • 21405
      • 0
  • Facebook Workplace is live, Yammer eat your heart out

    Facebook Workplace is live, Yammer eat your heart out

    Ruim twee jaar geleden introduceerde Facebook de bèta-versie van Facebook At Work. Sinds gisteren is het dan eindelijk echt live, alleen dan onder de naam Facebook Workplace. Inmiddels heeft het nieuwe b2b-platform al meer dan 1.000 klanten, waaronder booking.com, Oxfam en Starbucks.

    Lees verder »
    • Farah Sheikrojan (Isobar Social Embassy)
    • 12 oktober 2016
    • Social media
      • 19791
      • 2
  • Waarom ‘waarom’ voor je intranet belangrijk is | Deel 2

    Waarom ‘waarom’ voor je intranet belangrijk is | Deel 2

    Zonder doel geen succesvol intranet of ‘digital workplace’. Dat was de conclusie van mijn vorige blogpost over het feit dat veel intranetten doelloos zijn en daarom geen waarde toevoegen aan het werk dat mensen en organisaties doen. Als er al doelstellingen bepaald zijn, dan zijn die vaak vaag (‘kennis delen verbeteren’) of meer functioneel gericht (‘een centrale nieuwsvoorziening’). Maar wat is dan wél een goede doelstelling voor je intranet? En hoe bepaal je zo’n doel? Dit artikel geeft antwoord op deze vragen.

    Lees verder »
    • samuel driessen (Teva Pharmaceuticals)
    • 5 september 2016
    • E-business
      • 17153
      • 0
  • Je digitale werkomgeving delen met partners, leveranciers én klanten?

    Je digitale werkomgeving delen met partners, leveranciers én klanten?

    Vaak heb je als communicatie- of marketingprofessional voldoende zicht op alle groepen medewerkers die je intranet of digitale werkomgeving gebruiken: van beveiligingsmensen tot beleidsadviseurs en van buitendienstmedewerkers tot bestuurders. Maar denk ook eens na over digitaal samenwerken en kennisdelen met partners en leveranciers of met klanten, vanuit dezelfde digitale omgeving. Waarom en hoe, daarover gaat dit artikel.

    Lees verder »
    • Christiaan W. Lustig (TrueLime)
    • 22 maart 2016
    • E-business Innovatie
      • 9666
      • 0
  • Kneed je digitale werkomgeving in het juiste model

    Kneed je digitale werkomgeving in het juiste model

    Twee weken geleden schreef Samuel Driessen over het ‘waarom’ van je intranet en dat organisaties geen antwoord hebben op die vraag. Organisaties die hun intranet wel doelbewust inzetten maken daarbij vaak gebruik van zorgvuldig gekozen software en tools. Dit artikel gaat over hoe je de verschillende bouwstenen van een digitale werkomgeving kunt gebruiken.

    Lees verder »
    • Christiaan W. Lustig (TrueLime)
    • 9 februari 2016
    • E-business
      • 13561
      • 0
  • Waarom ‘waarom’ voor je intranet belangrijk is

    Waarom ‘waarom’ voor je intranet belangrijk is

    Als je bij organisaties rondvraagt of hun intranet een doel heeft, krijg je vaak het antwoord: “Natuurlijk!”. Zo natuurlijk is dit echter niet als je doorvraagt. De meeste organisaties hebben namelijk geen intranetdoelstellingen. En dat is een gemiste kans. Dit artikel gaat daarom over het belang van het beantwoorden van de 'waarom'-vraag van je intranet.

    Lees verder »
    • samuel driessen (Teva Pharmaceuticals)
    • 26 januari 2016
    • E-business
      • 28832
      • 7
  • Een nieuw intranet: wie betrek ik erbij?

    Een nieuw intranet: wie betrek ik erbij?

    "Een nieuw (sociaal) intranet. Dat is echt iets voor onze organisatie. Laten we het project in gang zetten. Maar wie moeten we erbij betrekken?" 

    Klinkt bovenstaande je bekend in de oren? Veel organisaties zijn om verschillende redenen bezig met de oriëntatie naar een nieuw intranet. Een veelgehoorde vraag is wie er allemaal betrokken dienen te zijn binnen het traject. Het korte, onbevredigende antwoord is: iedereen. Helaas is dat vaak niet mogelijk of uberhaupt werkbaar.

    Lees verder »
    • Michaël Reit (Hello Workspace)
    • 2 december 2015
    • E-business Brand design
      • 12047
      • 1
  • Vijf voorwaarden voor een succesvol sociaal intranet

    Vijf voorwaarden voor een succesvol sociaal intranet

    Veel organisaties hebben moeite met het goed omgaan met hun intranet, of dit nu aan de start van een nieuw traject of na lancering van het intranet is. Voorkom een valse start met deze vijf basisvoorwaarden.

    Lees verder »
    • Michaël Reit (Hello Workspace)
    • 15 juli 2015
    • Social media
      • 36449
      • 2

Onderdelen

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • M! Statistieken
  • M! Opleidingen
  • M! Jaarboek

Over ons

  • Colofon
  • Blogger worden
  • Nieuws melden
  • Adverteren
  • Partners
  • Privacy & cookies
  • Disclaimer

Volg ons

RSS

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • Alle feeds

Nieuwsbrief

Partners

  • We are you
  • Copernica
  • gracious
  • Exonet
  • Upstream

copyright © 2002 - 2021 Marketingfacts. Creative Commons 3.0 License. | Developed by We are you