-
Wint immersive content de oorlog om aandacht?
In het huidige contentmarketinglandschap voeren marketeers dagelijks oorlog om aandacht van de consument te winnen. Content wordt afgevuurd, om te lezen, kijken, luisteren, downloaden of beleven. Maar de enige content die ook echt raakt, is de content waar we (emotioneel) mee betrokken zijn. Want wij als consument bepalen in dit slagveld nog steeds zelf wanneer, waar en hoe we content willen consumeren. Immersive content kan helpen de oorlog te winnen.
-
Negen coole features om je e-mail interactiever te maken
Dankzij de laatste ontwikkelingen zijn de mogelijkheden van e-mailmarketing eindeloos. Zo stoppen veel ESP’s (E-mail Service Providers) nieuwe functionaliteiten in hun software, zodat wij e-mailmarketingspecialisten ze weer kunnen toepassen in onze campagnes. Denkaan vergaande personalisatiemogelijkheden, het toestaan van bepaalde scripts en drag-and-drop (campaign) editors. Niet alleen de ESP’s ontwikkelen veel nieuwe functionaliteiten, de mogelijkheden van e-mailclients worden ook steeds uitgebreider. Naast dat er steeds meer kan aan de ene kant, wordt er dus ook steeds meer toegestaan aan de andere kant. Als vakidioot binnen e-mailmarketing wil je dat natuurlijk benutten, zodat je nog meer opvalt in de inbox van de ontvanger. Dit zijn de features die je nu allemaal kunt gebruiken.
-
Hoe maak je het best gebruik van interactieve content?
Interactieve marketing zorgt voor een creatieve en unieke ervaring die voor elke gebruiker persoonlijk is – dit betekent dat het de aandacht langer vasthoudt, het enthousiasme verhoogt en de kans groter is dat ze meer informatie erover opzoeken. Interactieve content is hier slechts een onderdeel van, maar is bijzonder effectief, omdat het gebruikers op meerdere niveaus verbindt met een bedrijf.