Marketingfacts - Powered by NIMA
  • +
Marketingfacts
  • home
  • channels
    channels
  • topics
    topics
  • kennisbank
  • jobs
  • jaarboek
  • trainingen
    • +

channels

  • Advertising
  • Brand design
  • Brand management
  • Contentmarketing
  • Customer experience
  • Data analytics
  • Direct marketing
  • Innovatie
  • Loopbaan
  • Media
  • Search
  • Social media
  • Strategie

topics

  • B2B
  • Big data
  • Contentmarketing
  • Facebookmarketing
  • Marketing automation
  • Privacy
  • Psychologie
  • Storytelling
  • Wearables
  • Webcare
  •  
  •  
  •  

specials

  • De marketing to-do list 2018
  • Customer-centric design
  • Van data naar inzicht
  • Programmatic marketing
  • Non-profitmarketing
  • Conversational interfaces
  • Webcare & monitoring
  • Contentmarketing
  • Influencer marketing
  • Datamanagementplatformen
  • Mobile
  • Customer journey
  • Toekomst van betalen
  • Online Video
  • Marketing automation
  • Inloggen
  • Aanmelden

Hummingbird

gerelateerde topics

  • zoekalgoritme
  • semantische web
  • knowledge graph

hummingbird experts

  • Jaap Jacobs
    Aantal blogs: 1

vacatures

  • Contentspecialist

    Contentspecialist

  • Webredacteur - specialisatie Beeld en Video

    Webredacteur - specialisatie Beeld en Video

  • CRM consultant

    CRM consultant

  • Klik hier voor alle vacatures

volg Marketingfacts

@marketingfacts volgen
  • Danny Sullivan: “Het leek alsof iedereen in de wereld was geraakt door Panda”

    Danny Sullivan: “Het leek alsof iedereen in de wereld was geraakt door Panda”
    • Bas van den Beld (State of Digital)
    • 17 maart 2014
    • Search
      • 10349
      • 0

    Danny Sullivan is de meest ervaren journalist als het aankomt op 'search'. Bovendien is hij nauw betrokken bij de organisatie van een aantal van de Search Marketing Expo-conferenties, waaronder die in Londen, komende mei. Daarom is hij de meest geschikte man om eens bij te praten over de stand van search, de impact van de Panda- en Penguin-updates, de rol en invloed van Facebook en het succes van merken op dit vlak - of het gebrek daaraan. Danny had een flink aantal opmerkelijke uitspraken en lessen voor ons...

    Lees verder »
  • “Van strings naar things”, Marcus Tandler over de toekomst van search

    “Van strings naar things”, Marcus Tandler over de toekomst van search

    Als je jezelf in de internationale zoekmachinemarketingwereld begeeft, dan is de naam Marcus Tandler je niet onbekend. Deze Duitse search expert spreekt al jaren op toonaangevende conferenties over de hele wereld. Volgende week donderdag, 20 februari, spreekt hij als keynote-spreker over de toekomst van search op de eerste editie van het Friends of Search-congres in Amsterdam. Deze week sprak ik alvast met hem over de toekomst van search.

    Lees verder »
    • Eduard Blacquière (Edwords Consultancy)
    • 14 februari 2014
    • Search
      • 33262
      • 1
  • Hmm, Hummingbird - wat nu?

    Hmm, Hummingbird - wat nu?

    Pinguïns, panda’s en nu ook de hummingbird. Nee, Werelddierendag is alweer ruim een week geleden. Het zijn de benamingen van verschillende algoritme-updates binnen de zoekmachine van Google. De nieuwste update draagt de naam Hummingbird. Is het een vreemde vogel? Of levert deze verandering nieuwe kansen op?

    Lees verder »
    • Jaap Jacobs (Fingerspitz Online Marketing)
    • 16 oktober 2013
    • Search
      • 25565
      • 2

Onderdelen

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • M! Statistieken
  • M! Opleidingen
  • M! Jaarboek

Over ons

  • Colofon
  • Blogger worden
  • Nieuws melden
  • Adverteren
  • Partners
  • Privacy & cookies
  • Disclaimer

Volg ons

RSS

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • Alle feeds

Nieuwsbrief

Partners

  • We are you
  • Copernica
  • gracious
  • Exonet
  • Upstream

copyright © 2002 - 2021 Marketingfacts. Creative Commons 3.0 License. | Developed by We are you