Marketingfacts - Powered by NIMA
  • +
Marketingfacts
  • home
  • channels
    channels
  • topics
    topics
  • kennisbank
  • jobs
  • jaarboek
  • trainingen
    • +

channels

  • Advertising
  • Brand design
  • Brand management
  • Contentmarketing
  • Customer experience
  • Data analytics
  • Direct marketing
  • Innovatie
  • Loopbaan
  • Media
  • Search
  • Social media
  • Strategie

topics

  • B2B
  • Big data
  • Contentmarketing
  • Facebookmarketing
  • Marketing automation
  • Privacy
  • Psychologie
  • Storytelling
  • Wearables
  • Webcare
  •  
  •  
  •  

specials

  • De marketing to-do list 2018
  • Customer-centric design
  • Van data naar inzicht
  • Programmatic marketing
  • Non-profitmarketing
  • Conversational interfaces
  • Webcare & monitoring
  • Contentmarketing
  • Influencer marketing
  • Datamanagementplatformen
  • Mobile
  • Customer journey
  • Toekomst van betalen
  • Online Video
  • Marketing automation
  • Inloggen
  • Aanmelden

Human Resources

gerelateerde topics

  • personeelszaken
  • lars van wieren
  • start-up
  • fast moving targets
  • hr

human resources experts

  • Leonieke Daalder
    Aantal blogs: 2
  • Rudolf Rodenburg
    Aantal blogs: 1
  • Ronnie Overgoor
    Aantal blogs: 1

vacatures

  • Allround redacteur (40 uur)

    Allround redacteur (40 uur)

  • Hoofdredacteur Twinkle (40 uur)

    Hoofdredacteur Twinkle (40 uur)

  • Content medewerker

    Content medewerker

  • Klik hier voor alle vacatures

volg Marketingfacts

@marketingfacts volgen
  • ‘Het doet pijn als de mensen die je afwijst ook je klanten zijn’

    ‘Het doet pijn als de mensen die je afwijst ook je klanten zijn’

    Medewerkers komen en medewerkers gaan. Je zou dat als een onvermijdelijk proces kunnen zien. Maar feit is dat je door betere sollicitatieprocedures en regelmatige tevredenheidsonderzoeken onder je personeel de in- en uitstroom kunt beperken. Waarmee je als werkgever kosten kunt besparen. Het Nederlandse bedrijf Starred.com inventariseert voor ondernemingen de feedback van sollicitanten en werknemers. “Wij meten van hire to retire”, aldus oprichter en CEO Lars van Wieren.

    Lees verder »
    • Leonieke Daalder (Fast Moving Targets)
    • 15 september 2020
    • Innovatie Brand management
      • 5374
      • 0
  • Die wondere wereld genaamd internal branding

    Die wondere wereld genaamd internal branding

    Het afbreken van silo's, cross-functioneel werken, vaardigheden opbouwen met de bijbehorende tools en zaken op elkaar afstemmen. Mensen die met plezier werken en het juiste doen, daar gaat internal branding over. Het is de meest effectieve en efficiënte manier om organisatiedoelstellingen te bereiken.

    Lees verder »
    • Rudolf Rodenburg (Newgrowth Strategies)
    • 27 februari 2020
    • Brand design Strategie Brand management
      • 8450
      • 0
  • Wendy van Ierschot (VIE People): “Snelle groei vraagt om een scherpe HR-visie”

    Wendy van Ierschot (VIE People): “Snelle groei vraagt om een scherpe HR-visie”

    VIE People is de flexibele HR-afdeling van snelgroeiende scale-ups en serieuze organisaties, zoals Blendle en Mollie, maar ook van het Rijksmuseum en Booking.com. VIE People richt zich met name op innovatieve en snelgroeiende bedrijven. Hoe vind je talent in een enorm krappe arbeidsmarkt? Hoe bouw je aan een ijzersterke bedrijfscultuur? We gaan in gesprek met de oprichter van VIE People, Wendy van Ierschot.

    Lees verder »
    • Ronnie Overgoor (7DTV)
    • 28 mei 2019
    • E-business Loopbaan
      • 7632
      • 0
  • Dirk Jonker (Crunchr): “Wij schudden de klassieke HR-wereld op met data-analyse”

    Dirk Jonker (Crunchr): “Wij schudden de klassieke HR-wereld op met data-analyse”

    Hedendaags personeelsbeleid leunt nog altijd sterk op gevoel. Je kijkt goed naar wie er voor je werkt en hoe die mensen zich voelen en gedragen. Loopt het niet lekker, dan stuur je bij met een cursus, bijscholing of een andere functie in het bedrijf. Zo is het altijd gegaan. Maar het kan ook anders, meent Dirk Jonker. Met zijn bedrijf Crunchr ontwikkelde hij tools waarmee bedrijven beter inzicht krijgen in hun menselijk kapitaal.

    Lees verder »
    • Leonieke Daalder (Fast Moving Targets)
    • 9 januari 2017
    • E-business
      • 15574
      • 0

Onderdelen

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • M! Statistieken
  • M! Opleidingen
  • M! Jaarboek

Over ons

  • Colofon
  • Blogger worden
  • Nieuws melden
  • Adverteren
  • Partners
  • Privacy & cookies
  • Disclaimer

Volg ons

RSS

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • Alle feeds

Nieuwsbrief

Partners

  • We are you
  • Copernica
  • gracious
  • Exonet
  • Upstream

copyright © 2002 - 2021 Marketingfacts. Creative Commons 3.0 License. | Developed by We are you