-
(Podcast) Er liggen mooie kansen voor marketing in de advocatuur
Yes! Na een lange tijd weg, zijn we weer terug met een nieuwe aflevering van HelloMasters. De podcast waarin Louise Doorn, CEO van HelloMaaS in gesprek gaat met marketingleiders, en jij de insides krijgt. Deze week een openhartig gesprek met Ellen Croes, Head of Strategy/a.i., Head of Business Development & Marketing bij Allen & Overy Nederland. Allen & Overy is wereldwijd een van de meest toonaangevende advocatenkantoren en actief in 31 landen.
-
Vlog: waarom het Van Gogh Museum nu kunst gaat uitlenen
Welkom bij de vierde HelloMasters at Home-vlog! HelloMasters is de podcast, nu tijdelijk als vlog, van HelloMaaS, waarin founder Louise Doorn spreekt met de huidige en toekomstige leiders in de Nederlandse marketing- en mediascene. Deze keer met Lilly van Empel, hoofd Marketing bij het Van Gogh Museum.
-
Vlog: hoe leid je de marketingafdeling bij een corporate tijdens een wereldwijde pandemie?
Welkom bij de derde HelloMasters at Home-vlog! HelloMasters is de podcast (en in deze coronatijden nu tijdelijk een vlog) van het marketingplatform HelloMaaS door founder/CEO Louise Doorn. Deze week een gesprek met Georgia Collins, Global Marketing Communications Leader bij AkzoNobel.
-
Vlog: hoe booming is business bij Deliveroo in corona-pandemie?
Welkom bij onze tweede HelloMasters at Home-vlog! HelloMasters is de podcast (en in deze corona-tijden nu tijdelijk een vlog) van het marketingplatform HelloMaaS door founder/CEO Louise Doorn. Deze week een gesprek met Jeremy Brook, CMO van Deliveroo Australië, met uiteraard aandacht voor hun business tijdens de corona-pandemie.
-
Vlog: hoe Josephine Kay (Cosmo) vrouwen in deze eenzame tijd gaat helpen
Welkom bij onze eerste HelloMasters at Home-vlog! HelloMasters is de podcast, en nu tijdelijk vlog, van HelloMaaS, waarin founder Louise Doorn spreekt met de huidige en toekomstige leiders in de Nederlandse marketing en mediascene. Vandaag met Josephine Kay, hoofdredacteur van de Nederlandse editie van Cosmopolitan Magazine.
-
Podcast: Frans Leenaars (TUI) over marketing voor vitamine V
HelloMasters is de tweewekelijkse podcast van HelloMaaS, waarin Louise Doorn spreekt met de huidige en toekomstige leiders in de Nederlandse marketingscène. CEO's en CMO’s spreken over de staat van marketing, en de successen én twijfelmomenten uit hun loopbaan. In deze twintigste aflevering van de HelloMasters-podcast praten we met Frans Leenaars, CMO TUI West-Europa.
-
Podcast: Gerben Klop over de dynamiek van corporate start-ups (Unilever) en innovatie
HelloMasters is de tweewekelijkse podcast van HelloMaaS, waarin Louise Doorn spreekt met de huidige en toekomstige leiders in de Nederlandse marketingscène. CEO's en CMO's spreken over de staat van marketing, en de successen én twijfelmomenten uit hun loopbaan. In deze aflevering een gesprek met Gerben Klop.
-
Podcast: Hoe innovation-labs werken bij PVH (Tommy Hilfiger, Calvin Klein) en Brenntag (Chemicaliën)
HelloMasters is de tweewekelijkse podcast van HelloMaaS, waarin Louise Doorn spreekt met de huidige en toekomstige leiders in de Nederlandse marketingscène. CEO's en CMO's spreken over de staat van marketing, en de successen én twijfelmomenten uit hun loopbaan. In deze aflevering zijn Délia Lauret en Maarten Stramrood te gast.
-
Podcast: Willemijn Schneyder (SwipeGuide) over female founders en verandering
HelloMasters is de tweewekelijkse podcast van HelloMaaS, waarin Louise Doorn spreekt met de toekomstige leiders in de Nederlandse marketing-scene. CEO's en CMO's spreken over de staat van marketing, successen én twijfelmomenten uit hun loopbaan. In deze aflevering Willemijn Schneyder, oprichter van SwipeGuide, over haar werk als female founder, het inspelen op veranderingen en teamcultuur.